Ogłoszenie z dnia 2022-09-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00329135/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-01
- 2022/BZP 00392762/01 - Wynik z dnia 2022-10-14
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i dostawa soli drogowej luzem do zimowego utrzymania dróg dla Zakładu Usług Komunalnych w Mikołowie w ilości 500 ton
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH W MIKOŁOWIE
1.2.) Oddział zamawiającego: ZUK
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243331674
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Mieczysława Dzieńdziela 44
1.4.2.) Miejscowość: Mikołów
1.4.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@zukolow.eu
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zukmikolow.bip.net.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00337796
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-09-07
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00329135/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1) Przedmiotem zamówienia jest Przedmiotem zamówienia jest: ”Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem luzem w ilości 500 t wraz z transportem i rozładunkiem” Wymagania dotyczące składu chemicznego:
a) Zawartość chlorku sodu NaCl- min 90%
b) Zawartość substancji nierozpuszczalnych w wodzie – max. 8,0%
c) Zawartość wody – max 3,0%
d) Zawartość antyzbrylacza w ilości minimum 20 mg/kg
e) Ziarno powyżej 6mm- maksymalnie 10 %
f) Ziarno poniżej 1 mm- maksymalnie 20 %
g) Barwa biała lub biało-szara
h) Postać sypka
i) Kolor soli – biały lub biały z naturalnym, nieznacznym odcieniem charakterystycznym dla danego złoża. Nie dopuszcza się soli o innej barwie.
2) Sól drogowa powinna spełniać parametry Polskiej Normy PN-86/C-84081/02 lub równoważnej. Sól drogowa powinna posiadać Atest Higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny lub równoważne laboratorium oraz aktualną Opinię techniczną Instytutu Badawczego Dróg i Mostów.
3) Sól należy dostarczyć własnym transportem do Zamawiającego Baza ZUK ul. Dzieńdziela 44, 43-190 Mikołów w dni robocze.
4) Wykonawca zobowiązany jest do używania jedynie takiego sprzętu transportowego, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych dostaw. Transport soli do Zamawiającego powinien odbywać się samochodami umożliwiającymi dokonanie ważenia na wadze o długości 10m.
5) Dostawy w terminie 2 miesięcy po podpisania umowy.
Zamawiający przewiduje 2 dostawy w terminie obowiązywania umowy. Terminy dostawy zostaną ustalone z Wykonawcą po podpisaniu umowy.
6) Zamawiający każdorazowo dokona kontroli dostarczonego materiału oceniając jego stan fizyczny. Zamawiający w przypadkach spornych lub wątpliwych zleci badanie soli na koszt Wykonawcy.
7) Zamawiający wykona kontrolne ważenia pojazdu na wadze atestowanej zlokalizowanej na Bazie ZUK ul. Mieczysława Dzieńdziela 44 w Mikołowie. W przypadku rozbieżności pomiędzy wagą kontrolną a dokumentem przewozowym Wykonawcy, podstawą wystawienia faktury będzie waga kontrolna.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach podanych w SWZ oraz warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
Po zmianie:
1) Przedmiotem zamówienia jest Przedmiotem zamówienia jest: ”Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem luzem w ilości 500 t wraz z transportem i rozładunkiem” Wymagania dotyczące składu chemicznego:
a) Zawartość chlorku sodu NaCl- min 90%
b) Zawartość substancji nierozpuszczalnych w wodzie – max. 8,0%
c) Zawartość wody – max 3,0%
d) Zawartość antyzbrylacza w ilości minimum 20 mg/kg
e) Ziarno powyżej 6mm- maksymalnie 10 %
f) Ziarno poniżej 1 mm- maksymalnie 50 %
h) Postać sypka
2) Sól drogowa powinna spełniać parametry Polskiej Normy PN-86/C-84081/02 lub równoważnej. Sól drogowa powinna posiadać Atest Higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny lub równoważne laboratorium oraz aktualną Opinię techniczną Instytutu Badawczego Dróg i Mostów.
3) Sól należy dostarczyć własnym transportem do Zamawiającego Baza ZUK ul. Dzieńdziela 44, 43-190 Mikołów w dni robocze.
4) Wykonawca zobowiązany jest do używania jedynie takiego sprzętu transportowego, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych dostaw. Transport soli do Zamawiającego powinien odbywać się samochodami umożliwiającymi dokonanie ważenia na wadze o długości 10m.
5) Dostawy w terminie 2 miesięcy po podpisania umowy.
Zamawiający przewiduje 2 dostawy w terminie obowiązywania umowy. Terminy dostawy zostaną ustalone z Wykonawcą po podpisaniu umowy.
6) Zamawiający każdorazowo dokona kontroli dostarczonego materiału oceniając jego stan fizyczny. Zamawiający w przypadkach spornych lub wątpliwych zleci badanie soli na koszt Wykonawcy.
7) Zamawiający wykona kontrolne ważenia pojazdu na wadze atestowanej zlokalizowanej na Bazie ZUK ul. Mieczysława Dzieńdziela 44 w Mikołowie. W przypadku rozbieżności pomiędzy wagą kontrolną a dokumentem przewozowym Wykonawcy, podstawą wystawienia faktury będzie waga kontrolna.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach podanych w SWZ oraz warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-09-12 11:00
Po zmianie:
2022-09-14 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-09-12 11:05
Po zmianie:
2022-09-14 11:05
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-10-10
Po zmianie:
2022-10-13
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Najem pojazdów przeznaczonych do przewozu osób wraz z kierowcą na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie w 2025 roku.
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i ich zwrotów dla Starostwa Powiatowego w Mikołowie
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Żłobka Miejskiego w Mikołowie w roku 2025
- Wykonywanie drobnych robót awaryjnych w branżach : ogólnobudowlanej, instalacyjnej, elektrycznej oraz dekarsko blacharskich dla budynków administrowanych przez ZGL w roku 2025
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w zakresie zwalczania śliskości zimowej na terenie Powiatu Monieckiego w I kwartale 2025 r.
- Sukcesywna dostawa i rozładunek soli drogowej niezbrylającej się w siedzibie zamawiającego Ełk, ul. Suwalska 38
- Sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem soli drogowej niezbrylającej w stanie luźnym do zwalczania śliskości zimowej
- "Zakup wraz z dostawą materiału drogowego"
- Dostawa soli drogowej kamiennej na potrzeby zimowego utrzymania dróg gminnych
- Zakup i dostawa soli drogowej drobnej na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Krasnymstawie III
więcej: Sól drogowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.