eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWM/SZP/TP/21/2024/G_Remont i częściowa przebudowa budynku mieszkalnego przy ul. Grunwaldzkiej 34 we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2024-05-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WM/SZP/TP/21/2024/G_Remont i częściowa przebudowa budynku mieszkalnego przy ul. Grunwaldzkiej 34 we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020610504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Namysłowska 8

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-304

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wm.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WM/SZP/TP/21/2024/G_Remont i częściowa przebudowa budynku mieszkalnego przy ul. Grunwaldzkiej 34 we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5e608c1-d549-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00337834

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00220583

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WM/SZP/TP/21/2024/G

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Remont i częściowa przebudowa budynku mieszkalnego przy ul. Grunwaldzkiej 34 we Wrocławiu. W ramach prac część pomieszczeń piwnicznych zostanie wydzielona na potrzeby nowego pomieszczenia węzła cieplnego oraz na potrzeby montażu centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej. W ramach prowadzonych prac wykonane będą nowe instalacje sanitarne: ciepłej i zimnej wody, centralnego ogrzewania, kanalizacji sanitarnej oraz deszczówki, wraz z demontażem odcinków nie nadających się do dalszej eksploatacji. W ramach prac elektrycznych jest wykonanie nowej instalacji elektrycznej w budynku, remontem klatki schodowej wraz z wymianą stolarki drzwiowej.
Opis przedmiotu zamówienia i obowiązki stron określają dokumentacja projektowa, decyzja pozwolenia na budowę nr 4245/2021, specyfikacje techniczne warunków wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej: STWIOR), przedmiary robót oraz projektowane postanowienia umowy, stanowiące integralną część SWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Zmiana systemu ogrzewania i przygotowania ciepłej wody użytkowej (roboty rozbiórkowe; roboty instalacyjne wod-kan i sanitarne; roboty instalacyjne hydrauliczne; roboty w zakresie instalacji elektrycznych w zakresie pomieszczenia wodomierza i węzła cieplnego),
w szczególności:
a) likwidacja indywidualnych źródeł ciepła i indywidualnych źródeł przygotowania ciepłej
wody użytkowej,
b) demontaż pieców stałopalnych i części pieców kaflowych,
c) pozostawienie i unieczynnienie części pieców kaflowych,
d) zamurowanie, naprawa tynków na ścianach przy których zlokalizowane były piece,
e) wykonanie zasilania węzła cieplnego obejmującego między innymi: WLZ,
f) opomiarowanie, rozdzielnica elektryczna w węźle, uziemienie oraz oświetlenie,
g) wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej i zimnej wody użytkowej
oraz kanalizacji sanitarnej i deszczowej
2) Częściowa przebudowa i remont budynku;
a) malowanie ścian pomieszczenia przy piecach,
b) odtworzenie posadzek,
c) wydzielenie i przystosowanie pomieszczenia na potrzeby węzła cieplnego wraz
z wykonaniem niezbędnych prac remontowych,
3) Przyłącza wodociągowe do budynku;
4) Roboty budowlane:
a) remont klatki schodowej;
b) wydzielenie pomieszczenia węzła cieplnego,
c) roboty na klatce schodowej,
d) wymiana drzwi wejściowych,
e) renowacja drewnianych elementów wykończeniowych,
f) prace tynkarskie,
g) roboty wyburzeniowe,
h) roboty malarskie,
i) nowe zabudowy g-k,
5) Roboty elektryczne:
a) zasilanie węzła cieplnego,
b) tablica główna budynku wraz z zasilaniem pomieszczenia węzła cieplnego,
c) tablice piętrowe WLZ,
d) instalacje ochrony przeciwpożarowej,
e) instalację połączeń wyrównawczych,
f) montaż głównego wyłącznika prądu,
g) demontaż istniejącej instalacji elektrycznej na klatce schodowej,
h) poddaszu i piwnicy;
i) demontaże szafek elektrycznych oraz licznikowych w lokalach,
j) montaż rozdzielnic mieszkaniowych elektryczno- telekomunikacyjnych RM+ST,
k) instalacja oświetlenia klatki schodowej, przejazdu bramowego, piwnic oraz poddasza, elewacji budynku
Zamawiający ustala minimalny wymagany okres gwarancji na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia na 60 miesięcy, licząc od dnia następnego po zakończeniu odbioru końcowego robót. Zamawiający przewidział w niniejszym postępowaniu jedno z kryteriów oceny ofert „Okres gwarancji na roboty budowlane”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

44220000-8 - Stolarka budowlana

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1454660,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1454660,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1454660,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOMYT Marta Łakota

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9121723216

7.3.3) Ulica: ul. Wiosenna 2/13,

7.3.4) Miejscowość: Oława

7.3.5) Kod pocztowy: 55-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1454660,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.