Og³oszenie z dnia 2022-09-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00369465/01 - Wynik z dnia 2022-09-29
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego w sezonie grzewczym 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadz± zamawiaj±cy dzia³aj±cy wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Wi¶lica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010843
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Okopowa 8
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wi¶lica
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-160
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 413690900
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@umig.wislica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wislica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
1.8.) Informacje o pozosta³ych zamawiaj±cych dzia³aj±cych wspólnie
Zamawiaj±cy 2
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zespó³ Szkolno-Przedszkolnego w Wi¶licy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551968539
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Podwale 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wi¶lica
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-160
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 41 3690970
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spwislica@poczta.fm
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://zspwislica.edupage.org
Zamawiaj±cy 3
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samorz±dowego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w Wi¶licy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551665537
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Kiliñskiego 19
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wi¶lica
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-160
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 41 3690950
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szozwis@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.ug.wislica.pl/116/61/szoz-samorzadowy-zaklad-opieki-zdrowotnej.html
Zamawiaj±cy 4
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Parafii Narodzenia NMP w Wi¶licy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551338235
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. D³ugosza 22
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wi¶lica
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-160
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 731340510
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: parafiawislica@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.parafiawislica.pl
1.9.) Podzia³ obowi±zków – zamówienie wspólne
Zamawiaj±cy Gmina Wi¶lica przygotowuje i przeprowadza postêpowanie w imieniu i na rzecz Zamawiaj±cych:
1) Zamawiaj±cy: Gmina Wi¶lica, ul. Okopowa 8, 28-160 Wi¶lica.
2) Zamawiaj±cy: Zespó³ Szkolno-Przedszkolny w Wi¶licy, ul Podwale 1, 28-160 Wi¶lica.
3) Zamawiaj±cy: Samorz±dowy Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Wi¶licy, ul. Kiliñskiego 19, 28-160 Wi¶lica.
4) Zamawiaj±cy: Parafia Narodzenia NMP w Wi¶licy, ul. D³ugosza 22, 28-160 Wi¶lica
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opa³owego w sezonie grzewczym 2022/2023
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b5f9378b-2e85-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00337850
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00068153/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Dostawa oleju opa³owego w sezonie grzewczym 2022/2023
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami (sk³adanie o¶wiadczeñ, dokumentów, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej - urzad@umig.wislica.pl.
2) We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia w BZP lub Identyfikator Postêpowania.
3) Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki.
4) Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
5) Forma z³o¿enia oferty - zgodnie z pkt. XI.1 niniejszej SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Zamawiaj±cy informujê, ¿e dane osobowe pozyskane w zwi±zku z przeprowadzeniem niniejszego postêpowania przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "Rozporz±dzenie RODO" w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
2) Administratorem danych osobowych jest Zamawiaj±cy. Podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówieñ publicznych wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a tak¿e ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
3) Dane osobowe bêd± przetwarzane, z uwzglêdnieniem przepisów prawa, w celu:
a) przeprowadzenie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
b) zawarcia i realizacji umowy z wy³onionym w niniejszym postêpowaniu wykonawc±,
c) dokonania rozliczenia i p³atno¶ci zwi±zanych z realizacj± umowy,
d) przeprowadzenie ewentualnych postêpowañ kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiaj±cego i inne uprawnione podmioty,
e) udostêpnienie dokumentacji postêpowania i zawartej umowy jako informacji publicznej,
f) archiwizacji postêpowania.
4) Dane osobowe bêd± ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym.
5) Dane osobowe bêd± przechowywane przez okres obowi±zywania umowy a nastêpnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotycz±cymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postêpowania.
6) Osobie, której dane dotycz± przys³uguje na warunkach okre¶lonych w przepisach Rozporz±dzenia RODO:
a) prawo dostêpu do danych (art. 15),
b) prawo sprostowania danych (art. 16),
c) prawo do usuniêcia danych (art. 17),
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18).
e) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
7) Osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje:
a) prawo do usuniêcia danych osobowych, "prawo do bycia zapomnianym" w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporz±dzenia RODO,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporz±dzenia RODO,
c) prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporz±dzenia RODO,
8) Podanie danych jest dobrowolne, jednak¿e ich niepodanie mo¿e uniemo¿liwiæ Zamawiaj±cemu dokonanie oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zdolno¶ci wykonawcy do nale¿ytego wykonania zamówienia, co skutkowaæ mo¿e wykluczeniem wykonawcy z postêpowania lub odrzuceniem jego oferty.
9) Wyst±pienie z ¿±daniem o którym mowa w pkt. 6 lub 7, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia niniejszego postêpowania. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania lub umowy.
10) Wykonawca pozyskuj±c dane osobowe na potrzeby sporz±dzenia oferty zobowi±zany jest wype³niæ obowi±zki wynikaj±ce m. in. z art 13 i 14 Rozporz±dzenia RODO. Wykonawca sk³adaj±c ofertê sk³ada o¶wiadczenie dotycz±ce przetwarzania danych osobowych.
11) Po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego z Wykonawc± zostanie zawarta umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych - Za³±cznik Nr 5.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OR.271.9.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa oleju opa³owego w ilo¶ci 125 000 litrów do kot³owni olejowych:
1) Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Wi¶licy, ul Podwale 1, 28-160 Wi¶lica w ilo¶ci oko³o 75 000 litrów,
2) Urzêdu Miasta i Gminy Wi¶lica, kot³ownia przy ul. Okopowa 27, 28-160 Wi¶lica - w ilo¶ci oko³o 22 000 litrów,
3) Samorz±dowego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w Wi¶licy, ul. Kiliñskiego 19, 28-160 Wi¶lica w ilo¶ci oko³o 22 000 litrów,
4) Parafii Narodzenia NMP w Wi¶licy, ul. D³ugosza 22, 28-160 Wi¶lica w ilo¶ci oko³o 6 000 litrów.
O parametrach:
warto¶æ opa³owa - min. 42,6 MJ/kg,
gêsto¶æ w 15o C (kg/m3) - max. 860,
sk³ad frakcyjny: do temp. 250o C destyluje %(V/V) - max 65,
sk³ad frakcyjny: do temp. 350o C destyluje %(V/V) - min.85,
lepko¶æ w temp. 20o C (mm2/s) - max. 6,00,
temperatura zap³onu (oC) - min.56,
zawarto¶æ siarki %(m/m) - max. 0,10,
temperatura p³yniêcia (oC) - max. -20,
pozosta³o¶æ po koksowaniu w 10% pozosta³o¶ci destylacyjnej-%(m/m) - max.0,30,
zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych (mg/kg) - max. 24,
pozosta³o¶æ po spopieleniu % (m/m) - max.0,01,
zawarto¶æ wody (mg/kg) - max.200,
barwa wizualna - czerwona,
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjête w niniejszym postêpowaniu kryteria oceny ofert okre¶lone w SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy zamówienia cz±stkowego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu;
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone w og³oszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
2. Warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±:
Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej.
Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawcy ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia udowodnili posiadanie:
- koncesji na obrót paliwami ciek³ymi, której obowi±zek posiadania wynika z ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 z pó¼n. zm.).
Warunek ten zamawiaj±cy uzna za spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu - Za³±cznik Nr 3A do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu - Za³±cznik Nr 3B do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga przedmiotowych ¶rodków dowodowych5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy - wype³niony i podpisany przez wykonawcê – Za³±cznik Nr 1 do SWZ2) Dokument, o którym mowa w pkt. VI.3. ppkt. 3) (zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby) je¿eli Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów.
3) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 2 sk³ada ka¿dy z Wykonawców w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z w³asnym o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt 2, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
5) Pe³nomocnictwo - Je¿eli oferta wraz z o¶wiadczeniami sk³adana jest przez pe³nomocnika.
6) Formularz cenowy - wype³niony i podpisany przez Wykonawcê - Za³±cznik Nr 2 do SWZ,
7) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - Za³±cznik Nr 6 do SWZ;
8) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego - Za³±cznik nr 7 do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2) Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy, a pe³nomocnictwo / upowa¿nienie do pe³nienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie nale¿y za³±czyæ do oferty.
3) Oferta winna byæ podpisana przez ka¿dego z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie lub przez upowa¿nionego przedstawiciela.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
5) Je¿eli oferta wspólna z³o¿ona przez dwóch lub wiêcej wykonawców zostanie wy³oniona w prowadzonym postêpowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy zamawiaj±cy za¿±da w wyznaczonym terminie z³o¿enia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich wykonawców, przy czym termin, na jaki zosta³a zawarta nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin realizacji zamówienia.
6) Wykonawców obowi±zuj± postanowienia pkt. VII "Wykaz o¶wiadczeñ lub dokumentów, potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia" w sprawie dokumentów wymaganych w przypadku sk³adania oferty wspólnej.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Dostawcy w zakresie niezbêdnym do prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia, gdy:1) konieczno¶æ wprowadzenia takich zmian wyniknie w rezultacie okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy,
2) gdy wprowadzenie zmian bêdzie korzystne dla Zamawiaj±cego,
3) gdy nast±pi zmiana stawki podatku VAT
2. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody przez Zamawiaj±cego,
3.Ka¿da zmiana postanowieñ niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-15 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-15 09:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-10-14
INNE PRZETARGI WI¦LICA
- Tysi±cletnia Wi¶lica - ¶ladami przesz³o¶ci, sprawowanie nadzoru inwestorskiego - Etap II
- Rewitalizacja Domu D³ugosza wraz z jego otoczeniem, sprawowanie nadzoru inwestorskiego
wiêcej: przetargi WI¦LICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do PAN Domu Pracy Twórczej w Wierzbie na okres 24 miesiêcy
- Dostawa oleju opa³owego dla potrzeb grzewczych Szko³y Podstawowej w Osiu przy ul. Szkolnej 8 i ul. Ks. Semraua 44 w Osiu i Szko³y Podstawowej we Wierzchach.
- Sukcesywne dostawy oleju opa³owego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Chojnie
- Dostawa oleju opa³owego w 2025 r.
- Dostawa oleju opa³owego do Szko³y Podstawowej im. W³adys³awa Jagie³³y w Czerwiñsku nad Wis³±.
- Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego w okresie od stycznia 2025 roku do grudnia 2025 roku do kot³owni Domu Pomocy Spo³ecznej we Wroniñcu (Wroniniec 59, 56-215 Niechlów).
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.