Ogłoszenie z dnia 2023-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00211536/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-11
- 2023/BZP 00223444/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
,,Wykonanie usług geodezyjnych związanych z podziałami nieruchomości zajętych pod pasy drogowe”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Biłgorajski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369014
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 94
1.5.2.) Miejscowość: Biłgoraj
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 688 20 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bilgorajski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spbilgoraj.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c105d6e6-ef0a-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Wykonanie usług geodezyjnych związanych z podziałami nieruchomości zajętych pod pasy drogowe”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c105d6e6-ef0a-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00337856
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049216/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Wykonanie podziałów nieruchomości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00211536
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.273.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 283149,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podział oraz regulacja stanu prawnego na dzień 31 grudnia 1998 roku i zgodnie z załącznikiem graficznym działek zajętych pod pas drogowy drogi kategorii powiatowej Nr 2919L Gorajec – Tarnowola w miejscowości Tereszpol Kukiełki na długości od działki 410 do 1619 zgodnie z załącznikiem graficznym nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 48066,66 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2Regulacja stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogę powiatową Nr 2929 L Dereźnia – Budziarze, podział nieruchomości w celu wydzielenia terenu zajętego pod pas drogowy drogi kategorii powiatowej Nr 2929 L Dereźnia - Budziarze na dzień 31 grudnia 1998 r., na długości od działki oznaczonej nr 337 położonej w obrębie Ruda Solska, gmina Biłgoraj, przez obręby: Ruda Solska, Wola Dereźniańska do granicy z obrębem Sól, gmina Biłgoraj, z uwzględnieniem podziału działki nr 260 położonej w obrębie Ruda Solska – wydzielenie terenu znajdującego się poza pasem drogowym w/w drogi powiatowej, zgodnie z załącznikiem graficznym nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 73566,66 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Regulacja stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogę powiatową Nr 2906 L Gilów – Teodorówka, wykonania podziałów nieruchomości w celu wydzielenia terenu zajętego pod pas drogowy drogi kategorii powiatowej Nr 2906 L Gilów - Teodorówka na dzień 31 grudnia 1998 r., w obrębie Teodorówka, gmina Frampol, na długości od działki nr 1573/10, na całej długości działki nr 355 położonej w obrębie Teodorówka, z uwzględnieniem podziału działki nr 355 – wydzielenie terenu znajdującego się poza pasem drogowym w/w drogi powiatowej, zgodnie z załącznikiem graficznym nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 45450,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie dokumentacji geodezyjno - prawnej dot. regulacji stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogę powiatową Nr 2910 L Frampol - Latyczyn, wykonania podziałów nieruchomości w celu wydzielenia terenu zajętego pod pas drogowy drogi kategorii powiatowej Nr 2910L Frampol - Latyczyn na dzień 31 grudnia 1998 r., w obrębie Teodorówka, gmina Frampol, na długości od początku działki nr 1562 o pow. 0,4508 ha, uwzględniając podział działki nr 1562 – wydzielenie terenu znajdującego się poza pasem drogowym w/w drogi powiatowej do działki nr 1581/3 o pow. 0,1980 ha włącznie, zgodnie z załącznikiem graficznym nr 4 do SWZ .4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 16283,33 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Regulacja stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogę powiatową Nr 2948L od dr. Woj. 849 – Stanisławów na dzień 31 grudnia 1998 roku poprzez wykonanie podziałów nieruchomości w celu wydzielenia terenu zajętego pod pas drogowy drogi kategorii powiatowej Nr 2948L od dr. Woj. 849 – Stanisławów na dzień 31 grudnia 1998 roku i zgodnie z załącznikiem graficznym nr 5 do SWZ :- w miejscowości Szopowe podział działek: nr 212, 210, 208, 204, 202, 191, 190, 242/1, 179/2, 180, aktualizacja użytku dla działki nr 250/4 oraz podział działki 189 – wydzielenie terenu poza pasem drogowym,
- w miejscowości Majdan Nepryski podział działki nr 18/2 oraz wydzielenie terenu poza pasem drogowym z działki nr 59
- w miejscowości Górniki dla działki 1414/2 ustalenie pasa drogowego i podział działek nr 1179/1, 1281/1, 1283/, 1285, 1287, 1289, 1291, 1293, 1295, 1298/1, 1299, 1298/2, 1301/2, 1303/2, 1303/3, 1094/2,
- w miejscowości Stanisławów podział całego odcinka pasa drogowego.
Zgodnie z załącznikiem graficznym nr 5 do SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 99783,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34962,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125460,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34962,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI GEODEZYJNE "GEO EWID" Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922312071
7.3.3) Ulica: ul. Zamojska 10
7.3.4) Miejscowość: Szówsko
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI GEODEZYJNE "GEO-EWID" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI GEODEZYJNE "GEO-EWID" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34962,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 364000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103320,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Geores Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130333566
7.3.3) Ulica: Ul. Targowa 3,
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-064
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe GEOLUX Robert Siciarz ul. Spółdzielcza 9, 23-420 Tarnogród, NIP: 7921759752.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103320,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49323,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120232,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49323,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI GEODEZYJNE "GEO EWID" Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922312071
7.3.3) Ulica: ul. Zamojska 10
7.3.4) Miejscowość: Szówsko
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI GEODEZYJNE "GEO-EWID" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI GEODEZYJNE "GEO-EWID" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49323,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18988,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI GEODEZYJNO -KARTOGRAFICZNO -PROJEKTOWE PAWEŁ BOBER
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7921945733
7.3.4) Miejscowość: BOBRÓWKA
7.3.5) Kod pocztowy: 37-543
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 285827,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117569,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI GEODEZYJNE "GEO EWID" Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922312071
7.3.3) Ulica: ul. Zamojska 10
7.3.4) Miejscowość: Szówsko
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI GEODEZYJNE "GEO-EWID" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI GEODEZYJNE "GEO-EWID" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117569,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- Dostawa artykułów spożywczych różnych do stołówki internatu Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Biłgoraju
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Biłgoraju - 2024 r., przy ul. Kościuszki 29 w Biłgoraju
- Poprawę dostępności informacyjno - komunikacyjnej - poprawa dostępności budynków Samorządowego Przedszkola nr 1 i Samorządowego Przedszkola nr 3 w Biłgoraju
- Usługi w zakresie segregacji odpadów i sprzątania na zlecenie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w roku 2025
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac geodezyjnych część 11
- Sporządzanie w latach 2024 - 2027 operatów szacunkowych, opracowań i ekspertyz nieruchomości rolnych i leśnych, zadrzewień, budynków i budowli na terenie Kampinoskiego Parku Narodowego
- "Wykonanie prac geodezyjnych w procedurze scalenia i podziału nieruchomości położonych na terenie wsi Żabia Wola w Gminie Głusk"
- świadczenie usług komunalnych.
- Wieloletnie zarządzanie oraz realizacja inwestycji budowlanych w komunalnym zasobie lokalowym Gminy Murowana Goślina.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.