Ogłoszenie z dnia 2023-08-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00301200/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-11
- 2023/BZP 00309676/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa wyjazdów zagranicznych w ramach projektu „Od pasiaka po fiord” - polsko–norweska współpraca kulturalna” CZĘŚĆ 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kocierzew Południowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148288
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kocierzew Południowy 83
1.5.2.) Miejscowość: Kocierzew Południowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-414
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 46 838 48 25
1.5.8.) Numer faksu: 46 839 40 43
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kocierzew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kocierzewpoludniowy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-90ae1955-1fe3-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa wyjazdów zagranicznych w ramach projektu „Od pasiaka po fiord” - polsko–norweska współpraca kulturalna” CZĘŚĆ 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90ae1955-1fe3-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00337968
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031621/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 „Obsługa wyjazdów zagranicznych w ramach projektu „Od pasiaka po fiord” - polsko–norweska współpraca kulturalna” CZĘŚĆ 2- wizyta delegacji polskiej w Norwegii oraz wizyta delegacji orweskiej w Polsce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00301200
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPF.271.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji dwóch wizyt delegacji:
• polskiej w Norwegii w sierpniu 2023 roku oraz
• norweskiej w Polsce we wrześniu 2023 roku,
która poświęcona jest rozwojowi dalszej współpracy kulturalnej pomiędzy Partnerami projektu „Od pasiaka po fiord” - polsko–norweska współpraca kulturalna.
I. WIZYTA nr 1- SIERPIEŃ 2023 r.
A. Delegacja przedstawicieli strony polskiej będzie się składała z 36 osób. Ich wizyta w Norwegii odbywać się będzie w termie od 16 sierpnia 2023 r. do 20 sierpnia 2023 r.
B. Spotkania w ramach wizyty będą organizowane w następujących miejscowościach:
- Trondheim
C. Zakres usług:
1. Zapewnienie transportu lotniczego dla 36 osób pełnoletnich i niepełnoletnich na trasie Warszawa – Trondheim (lotem przedpołudniowym) i z powrotem (lotem popołudniowym) w terminie 16.08.2023 r.-20.08.2023 r., w tym wyszukania i dokonania rezerwacji, sprzedaży i wydania w formie elektronicznej biletów lotniczych w klasie ekonomicznej w tym zapewnienie możliwości zabrania bagażu rejestrowanego do 23 kg., w tym również dokonanie odprawy lotu.
2. Zapewnienie transportu lotniczego na pokładzie samolotu dla następujących instrumentów muzycznych:
a. Akordeon (wymiary: 600 mm x 510 mm x 300 mm)
b. Bęben (wymiary 600 mm x 600 mm x 400 mm)
c. Klarnet (wymiary 345 mm x 110 mm x 240 mm)
d. Skrzypce (wymiary 820 mm x 300 mm x 150 mm)
3. Usługa ma odpowiadać standardom Międzynarodowego Stowarzyszenia Transportu Lotniczego – IATA, w zakresie sprzedaży biletów lotniczych.
4. Ubezpieczenie uczestników wizyty od następstw nieszczęśliwych wypadków, kosztów leczenia oraz utraty bagażu.
5. Obsługa wyjazdu przez pilota.
Wymagania:
a. czuwanie nad sposobem świadczenia usług na rzecz klientów,
b. przyjmowanie od nich zgłoszeń dotyczących związanych z tym uchybień,
c. sprawowanie nad klientami opieki w zakresie wynikającym z umowy,
d. przekazywanie podstawowych informacji dotyczących odwiedzanego kraju i miejsca
e. Dostępność w dniu wylotu.
f. Obsługa grupy pasażerów na lotnisku w Warszawie, w trakcie ewentualnej przesiadki oraz na lotnisku w Trondheim.
g. Znajomość języka angielskiego. Pilot będzie również pełnił rolę tłumacza w trakcie spotkań, warsztatów i szkoleń w Norwegii.
h. Całodniowa dostępność.
6. Zapewnienie noclegu w terminie 16.08.2023 r.-20.08.2023 r. dla 36 uczestników wizyty delegacji polskiej, w hotelu w pokojach jedno lub dwu osobowych ze śniadaniem (w formie szwedzkiego stołu) i kolacją.
Zamawiający nie dopuszcza oferowania zakwaterowania w hotelu w odległości większej niż 2 km od budynku, w którym działalność prowadzi AKKS Trondheim, zlokalizowanego pod adresem: Gamle Kongevei 30, 7043 Trondheim, Norway, ze względu na fakt, iż codziennie w trakcie wizyty planowane są spotkania przedstawicieli strony polskiej z przedstawicielami AKKS Trondheim. Odległość będzie liczona jako najkrótsza trasa w opcji „na pieszo” wg mapy Google (https://www.google.pl/maps) od punktu: 63.4348601677763, 10.423359679102276 , adres: Gamle Kongevei 30, 7043 Trondheim, Norway.
Hotel musi być obiektem funkcjonującym, nie będącym w upadłości ani likwidacji (dotyczy to również właściciela hotelu).
Wszyscy uczestnicy muszą być zakwaterowani w tym samym hotelu.
Minimalny standard hotelu:
a. bezpłatny dostęp do Internetu,
b. telewizor,
c. pokoje z łazienką wyposażoną w toaletę i umywalkę,
d. wymiana ręczników,
e. suszarka do włosów,
f. podstawowy serwis kawowy w pokoju.
Zakwaterowanie i wyżywienie muszą być realizowane na terenie jednego obiektu.
7. Zapewnienie następujących transferów autokarowych:
a. z miejscowości Kocierzew Południowy (Województwo Łódzkie) na lotnisko w Warszawie,
b. z lotniska w Trondheim do hotelu w Trondheim w dniu przylotu,
c. z hotelu w Trondheim na lotnisko w Trondheim w dniu powrotu,
d. z lotniska w Warszawie do miejscowości Kocierzew Południowy (Województwo Łódzkie).
8. Usługa obejmuje następujące ilości:
• noclegów- 4 szt. (16/17 sierpnia, 17/18 sierpnia, 18/19 sierpnia, 19/20 sierpnia) dla 36 osób
• śniadań -4 szt. (17 sierpnia, 18 sierpnia, 19 sierpnia, 20 sierpnia) dla 36 osób
• kolacji -4 szt. (16 sierpnia, 17 sierpnia, 18 sierpnia, 19 sierpnia) dla 36 osób
II. WIZYTA nr 2- WRZESIEŃ 2023 r.
A. Delegacja przedstawicieli strony norweskiej będzie się składała z 34 osób. Ich wizyta w Polsce odbywać się będzie w następujących terminach:
a. 29 osób w okresie od 12 września 2023 r. do 18 września 2023 r.
b. 1 osoba w okresie od 12 września 2023 r. do 20 września 2023 r.
B. Spotkania w ramach wizyty będą organizowane na terenie Województwa Łódzkiego w następujących miejscowościach:
- Łowicz,
- Skierniewice,
- Kocierzew Południowy.
C. Zakres usług:
1. Zapewnienie transportu lotniczego dla 29 osób pełnoletnich i niepełnoletnich na trasie Trondheim- Warszawa i z powrotem w terminie 12.09.2023 r.-18.09.2023 r., w tym wyszukania i dokonania rezerwacji, sprzedaży i wydania w formie elektronicznej biletów lotniczych w klasie ekonomicznej w tym zapewnienie możliwości zabrania bagażu rejestrowanego do 23 kg., w tym również dokonanie odprawy lotu.
2. Zapewnienie transportu lotniczego dla 1 osoby pełnoletniej na trasie Trondheim- Warszawa i z powrotem Kraków- Trondheim w terminie 12.09.2023 r.-20.09.2023 r., w tym wyszukania i dokonania rezerwacji, sprzedaży i wydania w formie elektronicznej biletów lotniczych w klasie ekonomicznej w tym zapewnienie możliwości zabrania bagażu rejestrowanego do 23 kg., w tym również dokonanie odprawy lotu.
Uwaga: dla danej osoby należy zamówić lot na trasie Trondheim-Warszawa tym samym samolotem co dla pozostałej grupy 29 osób.
3. Usługa ma odpowiadać standardom Międzynarodowego Stowarzyszenia Transportu Lotniczego – IATA, w zakresie sprzedaży biletów lotniczych.
4. Ubezpieczenie uczestników wizyty od następstw nieszczęśliwych wypadków, kosztów leczenia oraz utraty bagażu.
5. Zapewnienie noclegu w terminie 12.09.2023 r.-18.09.2023 r. dla 30 uczestników wizyty delegacji norweskiej, w hotelu, w pokojach jedno lub dwu osobowych ze śniadaniem (w formie szwedzkiego stołu) i kolacją.
Uwaga: osoba podróżująca lotem powrotnym z Krakowa zapewni sobie na własny koszt zakwaterowanie w dniach 18/19 wrześnian i 19/20 września 2023 r.
Zamawiający nie dopuszcza oferowania zakwaterowania w hotelu w odległości większej niż 20 km od budynku Łowickiego Ośrodka Kultury, zlokalizowanego pod adresem: Łowicz, ul. Podrzeczna 20, 99-400 Łowicz, Polska, ze względu na fakt, iż codziennie w trakcie wizyty planowane są spotkania przedstawicieli strony polskiej z przedstawicielami norweskimi, a także warsztaty oraz próby artystów na sali Łowickiego Ośrodka Kultury. Odległość będzie liczona jako najkrótsza trasa w opcji „na pieszo” wg mapy Google (https://www.google.pl/maps) od punktu: 52.108155494582306, 19.939186360011764, adres: : Łowicz, ul. Podrzeczna 20, 99-400 Łowicz, Polska
Hotel musi być obiektem funkcjonującym, nie będącym w upadłości ani likwidacji (dotyczy to również właściciela hotelu).
Wszyscy uczestnicy muszą być zakwaterowani w tym samym hotelu.
Minimalny standard hotelu:
g. bezpłatny dostęp do Internetu,
h. telewizor,
i. pokoje z łazienką wyposażoną w toaletę i umywalkę,
j. wymiana ręczników,
k. suszarka do włosów,
l. podstawowy serwis kawowy w pokoju.
Zakwaterowanie i wyżywienie muszą być realizowane na terenie jednego obiektu.
6. Zapewnienie następujących transferów autokarowych:
a. z lotniska w Warszawie do hotelu w dniu przylotu,
b. z hotelu na lotnisko w Warszawie w dniu powrotu,
7. Usługa obejmuje następujące ilości:
• noclegów- 6 szt. (12/13 września, 13/14 września, 14/15 września, 15/16 września, 16/17 września,, 17/18 września,) dla 30 osób
• śniadań -6 szt. (13 września, 14 września, 15 września, 16 września , 17 września, 18 września) dla 30 osób
• kolacji -6 szt. (12 września, 13 września, 14 września, 15 września, 16 września , 17 września) dla 30 osób.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne
63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych
55100000-1 - Usługi hotelarskie
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
60400000-2 - Usługi transportu lotniczego
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 261262,0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 395000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 261262,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bukal Travel Mikołaj Bukal
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380211998
7.3.3) Ulica: ul. Pawła Kubiny 6
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-710
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 261262,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-08-02 do 2023-09-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI KOCIERZEW POŁUDNIOWY
- Opracowanie projektu Strategii Rozwoju Gminy Kocierzew Płd. 2024-2030, projektu Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Kocierzew Płd. oraz sporządzenie projektu Planu Ogólnego Gminy Kocierzew Płd.
- Wzmocnienie Systemu Cyberbezpieczeństwa w Gminie Kocierzew Południowy uwzględniając rozwiązania organizacyjne, kompetencyjne i techniczne w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd
więcej: przetargi KOCIERZEW POŁUDNIOWY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa gastronomiczna uczestników szkoleń, warsztatów, seminariów, narad, spotkań roboczych oraz konferencji organizowanych przez Oddział ZUS w Szczecinie
- Świadczenie usług restauracyjnych i cateringowych na potrzeby Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
- Świadczenie usług gastronomicznych dla emerytów i rencistów AGH w 2025 roku na podstawie bloczków obiadowych - DE-dzp.272-634/24
- Usługa kompleksowego zorganizowania grupowego wyjazdu studyjnego do Portugalii
- DOWÓZ UCZNIÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE MIASTA I GMINY ZELÓW W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2025R. DO 27 CZERWCA 2025R.
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych z terenu Miasta i Gminy Czerwińsk nad Wisłą oraz opieka w trakcie transportu
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.