eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KutnoJEDNORAZOWE ARTYKUŁY MEDYCZNE (sterylne).



Ogłoszenie z dnia 2024-05-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
JEDNORAZOWE ARTYKUŁY MEDYCZNE (sterylne).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KUTNOWSKI SZPITAL SAMORZĄDOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100974785

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 52

1.5.2.) Miejscowość: Kutno

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 3880202

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nzoz.kss@szpital.kutno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kutno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/898995

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

JEDNORAZOWE ARTYKUŁY MEDYCZNE (sterylne).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0dc8d45-dd43-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00337981

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00237983

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/6/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 644935,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet Nr 1 - KANIULE DOŻYLNE BEZ PORTU BOCZNEGO, ZACISKACZ DO PĘPOWINY
L.p/Przedmiot zamówienia/Jedn./Zapotrzebowanie
1. Kaniule do wlewów dożylnych bez portu bocznego, ze skrzydełkami - dla noworodków, materiał cewnika PUR - o rozmiarach: 0.6 długość 19 - 20 mm szt 550
2. Kaniule do wlewów dożylnych bez portu bocznego, ze skrzydełkami - dla noworodków, materiał cewnika PUR - o rozmiarach: 0.7 długość 19- 20 mm szt 250
3. Zaciskacz do pępowiny -sterylny szt 450

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.5.) Wartość części: 1539,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet Nr 2 - CEWNIKI (FOLEYA, TIEMANA, WORKI
L.p/Przedmiot zamówienia/Jedn./Zapotrzebowanie
1. Cewnik Foley z balonikiem 3-5 lub 15 - 30 ml. długości 40 cm. Latex pokryty obustronie silikonem, dwudrożny, lateksowa zastawka, z końcówkami, w podwójnym opakowaniu , sterylne o rozmiarach: 8, 10. szt. 50
2. Cewnik Foley z balonikiem 5 - 10 lub 15 - 30 ml. długości 40 cm. Latex pokryty obustronie silikonem, dwudrożny, lateksowa zastawka, z końcówkami, w podwójnym opakowaniu , sterylne o rozmiarach : 12, 14, 16, 18, 20, 22, szt. 5 300
3. Cewnik Foley z balonikiem 5 - 10 lub 15 - 30 ml. długości 40 cm. Latex pokryty obustronie silikonem, dwudrożny, lateksowa zastawka, z końcówkami, w podwójnym opakowaniu , sterylne rozm., 24. szt. 300
4. Worek do godzinowej zbiórki moczu. Komory pomiarowe min. 400ml z dokładnym skalowaniem, z zastawką antyrefluksyjną, z filtrem hydrofobowym. Worek zbiorczy o poj. min. 400ml, sterylny.Pakowany papier-folia szt. 50
5. Worek do dobowej zbiórki moczu 2000ml /tygodniowy/ z zaworem spustowym typu poprzecznego oraz zastawką antyrefluksyjną, długość drenu min. 90 cm. Pasujący do standaryzowanych wieszaków na worki - sterylny.Pakowane papier-foila szt. 6 000
6. Cewnik Nelaton dł.40 cm. wykonany z medycznego PCV, powierzchnia zmrożona (satynowa) o rozmiarach: 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20, 22.Pakowane papier -folia, sterylny szt. 150
7. Cewnik Tieman sterylny o rozmiarach: 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20, 22., powierzchnia zmrożona szt 80
8. Cewnik Pezzera – silikonowy lub lateksowy o rozmiarach:24, 28, 30, 32, 34, 36. szt 50
9. Uniwersalna zatyczka do cewników Foleya o budowie schodkowej szt. 450
10. Worek do pobierania próbek moczu dla chłopców sterylny, bez gąbki. szt 600
11. Worek do pobierania próbek moczu dla dziewczynek sterylny, bez gąbki szt 300

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.5.) Wartość części: 35410,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet Nr 3 - RURKI INTUBACYJNE, FILTRY, OBWODY ODDECHOWE
L.p/Przedmiot zamówienia/Jedn./Zapotrzebowanie
1 Rurka intubacyjna bez mankietu – opakowanie folia/papier o profilu ułatwiającym zachowanie pamięci kształtu rurki w rozmiarach od 2,5 /3.0/3.5/4.0/4.5/5.0/5.5 szt. 50
2 Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym z medycznego PVC, z otworem Murphyego z minimum 2 oznaczeniami rozmiaru rurki na korpusie oraz dodatkowe oznaczenie rozmiaru rurki na łączniku 15mm, z balonikiem kontrolnym w kolorze różnym od transparentnego przewodu łączącego z rurką,ze znacznikiem głębokości intubacji w postaci jednego grubego ringu wokół całego obwodu rurki, gładkie atraumatyczne krawędzie, skalowana jednostronnie co 1 cm - opakowanie folia/papier o rozmiarach:od 2,5 do nr 10,0 co pół. 3.0/3 szt. 900
3 Rurka intubacyjna zbrojona – z mankietem, z czytnikami głębokości nad mankietem na całym obwodzie rurki – opakowanie folia/papier o rozmiarach: 6.0/6.5/7.0/7.5/8.0/8.5/9.0 szt. 400
4 "Rurka intubacyjna specjalna z mankietem w kształcie stożka do przedłużonej intubacji.
Minimum 2 oznaczenia rozmiaru na korpusie rurki, półtransparentny łącznik 15 mm, mankiet niskociśnieniowy, w swej górnej części o średnicy większej niż średnica tchawicy, zwężający się stopniowo ku dołowi (stożek), posiadający dzięki swej konstrukcji strefę całkowitego uszczelnienia tchawicy. Pakowane folia-papier. Rozmiar 6.5 ; 7 ; 7.5; 8.0 ; 8.5 ; 9.0" szt. 80
5 Rurka tracheostomijna z możliwością odsysania z nad mankietu , mankiet w w kształcie stożka , Rozmiar 6.5 ; 7 ; 7.5; 8.0 ; 8.5 ; 9.0 szt. 20
6 Rurka tracheostomijna z mankietem , Rozmiar 5.0 ; 6.0 ; 7.0 ; 7.5; 8.0 ; 8.5 ; 9.0 ; 10.0 szt. 40
7 Filtr antybakteryjny i antywirusowy mechaniczny do dróg oddechowych z wydzielonym wymiennikiem ciepła i wilgoci oraz zakręcanym portem kapno, sterylny, skuteczność filtracyjna względem bakterii i wirusów ≥ 99.9999 wydajność nawilzania wynosi min. 34mg H2O/l przy VT 500 ml., utrata wilgotności 6 mg H2O/l przy Vt 500 ml –potwierdzone przez producenta lub instrukcję obsługi. Sterylny pakowany pojedynczo folia papier. szt. 600
8 Filtr antywirusowo-bakteryjny elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci skuteczność filtracyjna względem bakterii i wirusów ≥ 99.999 ; przestrzeń martwa 51 ml, waga do 30g,- dla pacjentów powyżej 20 kg, z portem zakręcanym do kapno sterylny pakowany folia papier pojedynczo. szt. 1900
9 Filtr antywirusowo-bakteryjny elektrostatyczny względem bakterii i wirusów ≥ 99.999 ; przestrzeń martwa 36 ml, waga do 20g, objętość oddechowa 150-1200 ml, z portem zakręcanym do kapno sterylny pakowany folia papier pojedynczo. szt. 1200
10 Filtr wydechowy , kompatybilny z respiratorem Puritan Bennet 980 , jednorazowego użytku szt. 75
11 Filtr wdechowy , kompatybilny z respiratorem Puritan Bennet 980 , jednorazowego użytku szt 75
12 Obwód oddechowy z PCV o gładkim świetle ; 150 cm, trójnik z łącznikiem kątowym z portem do kapnografii szt 400
13 Obwód oddechowy z PCV o gładkim świetle ;190 cm z workiem ; trójnik z łącznikiem kątowym ,  z portem do kapnografii, z zatyczką szt 450

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.5.) Wartość części: 81550,80 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet Nr 4 - ZAMKNIĘTY SYSTEM DO INHALACJI, NEBULIZACJI, DO NAWILŻANIA
L.p/Przedmiot zamówienia/Jedn./Zapotrzebowanie
1. Zamknięty system do inhalacji, nebulizacji, do nawilżania o pojemności 0,3-0,4 litra zawierajacy sterylną wodę lub sól fizjologiczną , zalecający przez producenta nawilżanie lub inhalacje aż do zużycia płynu w pojemniku. Potwierdzone deklaracją producenta. szt 3700

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.5.) Wartość części: 47952,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet Nr 5 FOLIA CHIRURGICZNA – OPERACYJNA
L.p/Przedmiot zamówienia/Jedn./Zapotrzebowanie
1 Folia chirurgiczna jodowana o wymiarach całkowitych 60x52 (+/-10% dla wszystkich rozmiarów) szt 400

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.5.) Wartość części: 14688,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet Nr 6 - OBŁOŻENIA DO LAPAROSKOPII GINEKOLOGICZNEJ
L.p/Przedmiot zamówienia/Jedn./Zapotrzebowanie
1 Sterylny zestaw do laparoskopii ginekologicznej. Tkanina wielowarstwowa zgodna z normą 13795. Skład zestawu: A). serweta podstawowa 180x240cm, w części centralnej serwety znajduje się otwór 20x30x20 cm otoczony taśmą lepną, w części kroczowej otwór 10x15 cm wraz z przykrywającą go klapką 20x20cz a osłoną na kończyny; B). pokrowiec na stolik Mayo 80x140cm; C). taśma samoprzylepna 10x50cm; D). kieszeń komorowa na ssak i koagulacje 2x15x40 cm; E). serweta o wym. 150x200cm (owinięcie zestawu) która może służyć jako przykrycie stolika. szt 60

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.5.) Wartość części: 4536,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet Nr 7 - OBWÓD ODDECHOWYT AKTYWNY kompatybilny z respiratorem Trilogy Evo
L.p/Przedmiot zamówienia/Jedn./Zapotrzebowanie
1 Obwód oddechowy aktywny PAP kompatybilny z respiratorem Trilogy Evo szt 30

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.5.) Wartość części: 2799,36 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet Nr 8 - Osprzęt do Aparatu HFNC HiFent model HUMID-BH
L.p/Przedmiot zamówienia/Jedn./Zapotrzebowanie
1 Układ oddechowy podgrzewany z komorą nawilżającą kompatybilny z systemem HFNC HiFent model HUMID-BH -AIRT-B szt 20
2 Kaniula rozmiar S kompatybilny z systemem HFNC HiFent model HUMID-BH NAC-1S szt 10
3 Kaniula rozmiar M kompatybilny z systemem HFNC HiFent model HUMID-BH NAC - 1M szt 20
4 Kaniula rozmiar M kompatybilny z systemem HFNC HiFent model HUMID-BH NAC - 1L szt 20
5 Adapter tracheo kompatybilny z systemem HFNC HiFent model HUMID-BH NAC -2 szt 10

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.5.) Wartość części: 7560,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet Nr 9 - SZCZOTKI CHIRURGICZNE Z CHLORHEKSYDYNĄ
L.p/Przedmiot zamówienia/Jedn/Zapotrzebowanie
1 Szczotka do chirurgicznego mycia rąk – jednorazowa – sterylna – nasączona 4% glukonianem chlorheksydyny. Wyrób medyczny. szt. 4000

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.5.) Wartość części: 6523,20 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet Nr 10 - CEWNIKI DO TERAPII NERKOZASTĘPCZEJ W OIT
L.p/Przedmiot zamówienia/Jedn./Zapotrzebowanie
1 Cewniki do terapii nerkozastępczej, silikonowe o odpowiedniej giętkości,atraumatyczne o odpowiednio wysokiej możliwości przepływu krwi do 300ml/min. z nadrukiem objętości wypełnienia na ramionach. Wymagane rozmiary: 15 cm-20 cm-24cm. szt 100

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.5.) Wartość części: 25056,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet Nr 11 - OSPRZĘT na blok operacyjny
L.p/Przedmiot zamówienia/Jedn./Zapotrzebowanie
1 Sterylne jednorazowe pudełko do liczenia igieł wyposażone w przyrzad do zdejmowania ostrzy, bezpieczne zamknięcie automatyczne zabezpieczające przed otwarciem podczas transportowania pudełka z odpadami niebezpiecznymi, pakowane pojedynczo w opakowaniu papier-folia. Wyrób niemedyczny. szt 80

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.5.) Wartość części: 905,28 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet Nr 12- POMPY ELASTOMEROWE O ZMIENNYM PRZEPŁYWIE
L.p/Przedmiot zamówienia/Jedn./Zapotrzebowanie
1. Przenośny, jałowy, apirogenny system infuzyjny wykorzystujący zbiornik elastomerowy z poliizoprenu oraz moduł kontroli przepływu, zapewniający przepływ leku przez określony czas przy nominalnej prędkości przepływu w systemie zamkniętym. Urządzenie wyposażone w filtr cząstek stałych wbudowany w zbiornik elastomerowy (bez filtra na przebiegu linii-zapewniając tym samym podanie leku w bezpiecznym dla pacjenta i personelu systemie zamkniętym). W elementach mających kontakt z podawanym lekiem wolne od DEHP. Zbiornik elastomeru umieszczony w zewnętrznej obudowie blokującej promieniowanie UV do długości fali 380 nm, umożliwiającej wizualną kontrolę postępu wlewu. Port do napełniania urządzenia wbudowany w kapturek wyposażony w połączenie Luer-lock, zapewniające możliwość szczelnego podłączenia strzykawki i zabezpieczenia portu korkiem po wypełnieniu. Urządzenie pakowane pojedyńczo. System infuzyjny sklasyfikowany jako wyrób medyczny klasy II b - 1 szt;  obj. nominalna 240 ml, a max. 300 ml; możliwe prędkość przepływu 2, 4, 6 ml/h, nominalny czas pracy odpowiednio  120-60-40h.  Urządzenie  musi zapewniać dostarczenie żądanej, nominalnej objętości w zakresie +/- 10% nominalnego czasu wlewu szt. 20

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.5.) Wartość części: 3369,60 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 13 - PROTEZY NACZYNIOWE
L.p/Przedmiot zamówienia/Jedn./Zapotrzebowanie
1 Proteza prosta ze znacznikiem widocznym w promieniach RTG w rozmiarach od 6-10 H szt 2
2 Proteza rozwidlona ze znaczkiem widocznym w promieniach RTG w rozmiarach od 6-20 H szt 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.5.) Wartość części: 5508,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet Nr 14 - ZESTAW DO CEWNIKOWANIA
L.p/Przedmiot zamówienia/Jedn./Zapotrzebowanie
1 "Zestaw do cewnikowania jednorazowy: - serweta włókninowa, nieprzylepna 50cmx50cm 1szt.
- serweta włókninowa, nieprzylepna 50cmx50cm z otworem 1szt.
- pęseta plastikowa 1szt.
- kompresy z gazy 7,5cmx7,5cm 8szt.
- żel poślizgowy w strzykawce 2,7g
- woda destylowana 10ml w strzykawce
- miska nerkowata lub tacka, która może posłużyć jako pojemnik na odpadki, - pean" szt 1600

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.5.) Wartość części: 31104,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet Nr 15-SIATKA PRZEPUKLINOWA TYTANIZOWANA
L.p/Przedmiot zamówienia/Jedn./Zapotrzebowanie
1 Siatka przepuklinowa powierzchniowo tytanizowana, polipropylenowa, monofilamentowa o porowatości 61%, grubości 0,3 mm, wytrzymałosci 47 N/cm2(+/-5% dla wszystkich parametró 20 cm x 25 cm szt 20
2 Siatka przepuklinowa powierzchniowo tytanizowana, polipropylenowa, monofilamentowa o porowatości 61%, grubości 0,3 mm, wytrzymałosci 47 N/cm2(+/-5% dla wszystkich parametrów), 15 cmx 15cm szt 10

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.5.) Wartość części: 54054,00 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakier nr 16 - Igły do biopsji gruboigłowej, sztanca biopsyjna
L.p/Przedmiot zamówienia/Jedn./Zapotrzebowanie
1 Igła biopsyjna 3 mm x 10 mm jednorazowego użytku, żebrowana rączka, wytłoczozny rozmiar na rączce, krawędź bardzo ostra, bez zatyczki, opakowanie sztywne - brak możliwości rozdracia, sterylne, wygodne do otwierania, op.a 20 szt. op 3
2 Igły do biopsji gruboigłowej 14G x 100 mm znakowana co 1 cm, pobór wycinka 15 mm i 22 mm, blokada na igle, echogeniczna końcówka szlifowana - trokar/rozmiar kodowany kolorem, op. a 10 szt. op 6

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.5.) Wartość części: 3998,16 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 17 - ASORTYMENT DO APARATU DO TERAPII NERKOZASTEPCZEJ W SYSTEMIE MULTIFILTRATE PRO
L.p/Przedmiot zamówienia/Jedn./Zapotrzebowanie
1 "Wodorowęglanowy dializat bezwapniowy o składzie: potas 2 lub 4 mmol/l, sód 133 mmol/l, wapń 0 mmol/l, wodorowęglan 20 mmol/l, fosforany 0 lub 1,25 mmol/l.
Opakowanie – worek 5-litrowy :
Dializat Ci-Ca K2 nr kat. F00009643
Dializat Ci-Ca K4 nr kat. F00009644
Dializat Ci-Ca K2 Plus nr kat. F00009645
Dializat Ci-Ca K4 Plus nr kat. F00009646" szt 2300
2 "Cytrynian sodu 4% (136 mmol/l) SecuNect
nr kat. F00008107
Opakowanie – worek 1500 ml" szt 600
3 "Dwuwodny roztwór chlorku wapnia o stężeniu
Ca++ 100 mmol/l
Calrecia - nr kat. F00008247
Opakowanie – worek 1500 ml" szt 160
4 "46,7% Cytrynian Sodu do wypełniania kanałów cewnika dializacyjnego w ampułkach 5 ml
(opak. a 20 szt.)
nr kat. PL24060202" op 5
5 "Wodorowęglanowy płyn substytucyjny o składzie elektrolitowym potas 0 lub 2 lub 3 lub 4 mmol/l, sód 140 mmol/l, wapń 1,5 mmol/l, wodorowęglan 35 mmol/l.
Opakowanie – worek 5-litrowy :
Multibic K0 nr kat. F00007438;
Multibic K2 nr kat. F00007439;
Multibic K3 nr kat. F00007440;
Multibic K4 nr kat. F00007441." szt 750
6 "Zestaw do hemodiafiltracji heparynowej z hemofiltrem o pow. 1,8 m2
- multiFiltratePRO Kit HDF 1000 nr kat.F00000461" szt 5
7 Zestaw do hemodiafiltracji cytrynianowej z hemofiltrem o pow. 1,8 m2 - multiFiltratePRO SecuKit CiCa HDF 1000 nr kat. F00008266 szt 15
8 Zestaw do hemodializy cytrynianowej z hemofiltrem o pow. 1,8 m2- multiFiltratePRO SecuKit CiCa HD 1000 nr kat. F00008264 szt 75
9 Zestaw do hemodializy cytrynianowej dla pacjentów we wstrząsie septycznym lub z urazem wielonarządowym z hemofiltrem o podwyższonym punkcie odcięcie do 40 kD - multiFiltratePRO SecuKit CiCa HD EMiC2 nr kat. F00008265 szt 10
10 "Igła plastikowa typu Spike o długości 72mm
(opak. a 100 szt.) nr kat. F00007582" op 2
11 "Worek na filtrat 10l. z zaworem spustowym
nr kat. 5029011" szt 110
12 "Hemofiltr polisulfonowy o pow.2,3 m2 (dedykowany do dializy albuminowej)
– HdF100S nr kat. 5007191" szt 20
13 "Zestaw do wymiany hemofiltra
- nr kat. 5018001" szt 10

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.5.) Wartość części: 324723,60 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet Nr 18 - ZESTAW DO NEFROSTOMII
L.p/Przedmiot zamówienia/Jedn./Zapotrzebowanie
1 Zestaw do nefrostomii. Cewnik poliuratonowy dł. 40cm szer. 4,6mm (14Ch) z kolorowymi znacznikami długości, otwory boczne, zaokrąglony koniec, kontrastujący w RTG. Prowadnica ze stali chromoniklowej ze znacznikami długości typ Landerquista 0,9 x 900mm. Trzyczęściowa igła punkcyjna z regulowaną głębokością wkłucia 1,3 x 220 mm. Strzykawka trzyczęściowa 10 ml z końcówką lock. Trzy rozszerzadła kontrastujące w RTG w rozmiarze 8,11,14Ch koszulka rozszerzadła 14Ch rozrywalna. Skalpel. Miarka. szt 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.5.) Wartość części: 1036,80 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet Nr 19- PRZYRZĄD DO TERAPII PŁYNOWO -LEKOWEJ DO PODAŻY PODSKÓRNEJ
L.p/Przedmiot zamówienia/Jedn./Zapotrzebowanie
1. Przyrząd do terapii płynowo-lekowej do podaży podskórnej, bez portu górnego, z drenem umożliwiającym jednoczesny wlew w co najmniej dwa miejsca wkłucia. Rozmiar 27G, 10 mm szt. 70

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.5.) Wartość części: 1058,40 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet Nr 20 - OBWODY ODDECHOWE dla dzieci
L.p/Przedmiot zamówienia/Jedn./Zapotrzebowanie
1. Jednorazowy układ oddechowy do nCPAP typu Infant Flow, podgrzewany odcinek wdechowy 1x120cm, średnica 10mm, z podłączeniem grzałki nawilżacza oraz czujników temperatury, linia łącząca aparat z komorą nawilżacza 60 cm (sucha). Odcinek wdechowy podgrzewany, pomiarowy dren ciśnieniowy, złącze typu TWIN z zatrzaskiem do zamocowania generatora. Generator nCAPAP wraz końcówkami donosowymi w trzech rozmiarach (S, M, L), gniazdo zasilania grzałki typu trójkątnego, jednorazowa komora nawilżacza kompatybilna z nawilżaczem typ F&p MR850, generator/przyłącze pacjenta z zabudowaną w jednym przewodzie linią wdechową i wydechową, przystosowany do zamocowania na opasce z gąbką. Zamawiający wymaga, aby układ był pakowany przez producenta w jednym opakowaniu razem z generatorem. Opaska mocująca głowę posiadająca złącze do zaczepienia gąbki stabilizującej generator, paski z tolerancją rozmiarową dostępne w pięciu rozmiarach: 18-22mm, 22-26mm, 26-30mm, 30-36mm, 36042mm. Opaska z elementami antypoślizgowymi, złącze piankowe. Maski do nCAPAP kompatybilne z przyłączem typu Infant Flow w minimum 3 rozmiarach . szt. 80
2. Jednorazowy układ oddechowy do resuscytacji podgrzewany. Grzałka zatopiona w ścianie układu oddechowego ,układ pakowany razem z komorą do nawilżacza typu F&P MR850. szt. 20
3. Jednorazowy układ oddechowy do respiratora dla noworodków z pułapką wodną oraz drenem ciśnieniowym. Odcinek wdechowy podgrzewany, odcinek wydechowy niepodgrzewany z pułapką wodną. Złącze Y obrotowe, układ posiada komplet adapterów. Układ wyposażony w jednorazową komorę nawilżacza z automatycznym wprowadzeniem wody współpracującą z nawilżaczem typu F&P MR50 . Układ oddechowy kompatybilny z respiratorem Sechrist szt. 20
4. Kaniule donosowe do zastosowania ze zmienną wartością ciśnienia przepływu. Ramiona wykonane z PCV zakończone bezpośrednio adapterem o średnicy 15mm wykonane z poliuretanu umożliwiającym podłączenie do układu oddechowego respiratora lub resuscytatora. Noski wykonane z PCV nie zawierającego ftalanów, długość jednego ramienia jednej rurki ok. 28 cm. Produkt ma zawierać niezależny adapter umożliwiający podłączenie standardowego dreny tlenowego. Każdy produkt musi posiadać pierścień o-ring z silikonu do przytrzymania kaniul. Trzy rodzaje rozmiarów: do 1000g, od 1000g do 2500g, powyżej 2500g. donosowe szt. 100
5. Plaster ochronny owalny z powierzchnią adhezyjną do bezpośredniego naklejania na noski kaniul donosowych nCPAP lub innych adapterów nosowych. Zapobiega odleżynom oraz podrażnieniom okolic nosa. Produkt niesterylny szt. 150

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.5.) Wartość części: 27572,40 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet Nr 21 - Jałowy zbiornik na wydzielinę i jałowe zestawy opatrunkowe do podciśnieniowej terapii leczenia ran
L.p/Przedmiot zamówienia/Jedn./Zapotrzebowanie
1 Jałowy zbiornik na wydzielinę 800 ml,z filtrami powietrznym i węglowym, środkiem żelującym, wewnętrznym systemem komór, połączony z dwuświatłowym drenem o długości 180 cm. szt 20
2 Jałowy zbiornik na wydzielinę 300 ml z filtrami powietrznym i węglowym, środkiem żelującym , wewnętrznym systemem komór, połączony z dwuświatłowym drenem o długości 180 cm.t szt 5
4 "Jałowy zestaw opatrunkowy duży do podciśnieniowej terapii leczenia ran składający się z:
a. opatrunku piankowego z elastycznej,czarnej pianki hydrofobowej o
wymiarach 25cm x 15cm x 3,3cm b. samoprzylepnej podkładki z portem o wym. 8 x8 cm
połączonej z dwuświatłowym drenem z zatyczką umożliwiającą zamknięcie światła drenu
c. 3 x samoprzylepnej, transparentnej folii poliuretanowej 20cmx30 cm.
Całość jałowo pakowana, umieszczona na poliprpylenowej tacce. " szt 6
5 "Jałowy zestaw opatrunkowy średni do podciśnieniowej terapii leczenia ran składający się z:
a. opatrunku piankowego z elastycznej,czarnej pianki hydrofobowej o
wymiarach 18cm x 12,5cm x 3,3cm
b. samoprzylepnej podkładki z portem o wym. 8 x8 cm
połączonej z dwuświatłowym drenem zatyczką umożliwiającą zamknięcie światła drenu
c. 2 x samoprzylepnej, transparentnej folii poliuretanowej 20cmx30 cm.
Całość jałowo pakowana, umieszczona na poliprpylenowej tacce. " szt 20
6 "Jałowy zestaw opatrunkowy mały do podciśnieniowej terapii leczenia ran składający się z:
a. opatrunku piankowego z elastycznej,czarnej pianki hydrofobowej o
wymiarach 10cm x 7,5cm x 3,3cm b. samoprzylepnej podkładki z portem o wym. 8x8 cm
połączonej z dwuświatłowym drenem z zatyczką umożliwiającą zamknięcie światła drenu
c. 3 x samoprzylepnej, transparentnej folii poliuretanowej 15cmx20 cm.
Całość jałowo pakowana, umieszczona na poliprpylenowej tacce. " szt 20

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.5.) Wartość części: 12174,84 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 22 Worek do ssaka i diatermii
L.p/Przedmiot zamówienia/Jedn./Zapotrzebowanie
1 Worek do ssaka i diatermii 40-45 x 35-40 cm, dwukomorowy lub jednokomorowy, samoprzylepny, sterylny. szt 200

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.5.) Wartość części: 1728,00 PLN

Część 23

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet Nr 23 - Wkłady workowe do ssaka MEDELA
L.p/Przedmiot zamówienia/Jedn./Zapotrzebowanie
1 Filtr przeciwbakteryjny jednorazowy z końcówkami umożliwiającymi bezpośredni montaż na zbiorniku zabezpieczającym do ssaka basic-Medela vacum Extractor szt 20
2 Wkład jednorazowy na wydzieklinę do ssaka 1,5l kompatybilny ze zbiornikami firmy Medela szt 40

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.5.) Wartość części: 972,00 PLN

Część 24

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet Nr 24 - Nadłonowy zestaw do nakłuwania pęcherza z cewnikiem, z końcówką J
L.p/Przedmiot zamówienia/Jedn./Zapotrzebowanie
1 Cewnik wykonany z poliuretanu z zaokrągloną końcówką (J) i oznaczeniami głębokości wstępnie zmontowany cewnik w kaniuli w celu ułatwienia i skrócenia procedury przygotowania szt 10

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.5.) Wartość części: 820,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało unieważnione , ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24147,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24147,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24147,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP Sp. z o.o. Sp. k.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 648-199-77-18

7.3.3) Ulica: Pod Borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24147,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-24

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58741,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58741,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58741,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medtronic Poland Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521000289

7.3.3) Ulica: Polna

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-633

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58741,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-24

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36323,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36563,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36323,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANMAR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462538085

7.3.3) Ulica: Strefowa

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36323,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-24

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11175,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11175,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11175,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 648-199-77-18

7.3.3) Ulica: Pod Borem

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11175,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-24

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1976,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4940,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1976,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 648-199-77-18

7.3.3) Ulica: Pod Borem

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1976,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-24

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3029,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3029,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3029,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROMED S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 118-00-62-976

7.3.3) Ulica: Działkowa

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-234

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3029,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-24

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6696,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6696,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6696,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 648-199-77-18

7.3.3) Ulica: Pod Borem

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6696,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-24

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29160,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29160,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29160,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FRESENIUS MEDICAL CARE POLSKA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7831480785

7.3.3) Ulica: Krzywa

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-118

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29160,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-24

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 395,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 414,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 395,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 648-199-77-18

7.3.3) Ulica: Pod Borem

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 395,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-24

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22394,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36184,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22394,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paul Hartmann Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:731 000 49 93

7.3.3) Ulica: Żeromskiego

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22394,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-24

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 311742,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 311742,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 311742,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FRESENIUS MEDICAL CARE POLSKA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7831480785

7.3.3) Ulica: Krzywa

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-118

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 311742,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-24

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12047,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12047,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12047,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 21)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paul Hartmann Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 731 000 49 93

7.3.3) Ulica: Żeromskiego

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 21)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12047,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-24

Część 22

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Część 23

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 23)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 866,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 866,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 866,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 23)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANMAR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6462538085

7.3.3) Ulica: Strefowa

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 23)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 866,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-24

Część 24

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.