Ogłoszenie z dnia 2023-08-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi w zakresie sadzenia roślin wraz z dostawą materiału roślinnego na terenie Gminy Miejskiej Kraków w 2023 roku oraz pielęgnacją w latach 2023-2024, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361777097
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Reymonta 20
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi w zakresie sadzenia roślin wraz z dostawą materiału roślinnego na terenie Gminy Miejskiej Kraków w 2023 roku oraz pielęgnacją w latach 2023-2024, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54982892-ce10-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00338034
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045835/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 Sadzenie roślin wraz z dostawą materiału roślinnego na terenie Gminy Miejskiej Kraków oraz pielęgnacją
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00155460
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający w treści SIWZ i ogłoszenia o zamówieniu przewidział możliwość udzielenia zamówień podobnych, zgodnie z art. 305 pkt 1) i art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp), polegającą na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, ewentualnie udzieli wyłonionemu w tym postępowaniu Wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług na terenach Gminy Miejskiej Kraków, do 100% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NP.26.2.17.23.BT
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 636074,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy usług w zakresie sadzenia roślin wraz z dostawą materiału roślinnego na terenie Gminy Miejskiej Kraków w 2023 roku oraz pielęgnacją w latach 2023-2024, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Postępowania nr NP.26.2.17.23.BT.
2. Zakres prac obejmuje wykonanie nasadzeń roślin wraz z przygotowaniem terenu pod nasadzenia, stabilizacją i pielęgnacją posadzonych roślin, zgodnie ze Standaryzacją prac i planszami graficznymi.
2.1 Szczegółowy zakres prac i wymagania dotyczące ich realizacji opisany jest w załączonym do umowy podstawowej SWZ, jak i zaproszeniu i specyfikacji oraz jego załącznikach, a w tym w projekcie i zestawieniu tabelarycznym do wyliczenia ceny oferty (kosztorysie – 1 plik w formacie excel).
2.2. Wykonawca prac jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania.
2.3. Podstawą rozliczenia wykonanych prac będzie kosztorys powykonawczy nasadzeń, protokół odbioru nasadzeń wraz z dostarczoną przez Wykonawcę dokumentacją fotograficzną nasadzeń oraz inwentaryzacją w aplikacji R3 Trees/GreenSpaces i protokół odbioru prac pielęgnacyjnych sporządzony przez Zamawiającego.
2.4. Kwota wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia obejmuje wszystkie koszty Wykonawcy jakie poniesie lub może ponieść w związku z realizacją prac lub innych czynności związanych z ich realizacją, w tym w szczególności zakup, dostawę, w tym transport, wyładunek i przeniesienie lub montaż, wyposażenie ekip roboczych, zakup użytych materiałów, należyte oznakowanie i zabezpieczenie prac, ewentualną rekultywację terenu i uporządkowanie miejsca pracy, koszty organizacji i zabezpieczenia ruchu, usługi sadzenia i pielęgnacji.
2.5. Zamawiający zaznacza, iż z uwagi na rodzaj i zakres zamówienia Wykonawca przy realizacji umowy zobowiązany jest, aby prace przygotowawcze, ziemne, nasadzeniowe, wykończeniowe i pielęgnacyjne oraz porządkowe, były wykonywane przez osoby zatrudnione w ramach stosunku pracy jako jego pracownicy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2020r., poz. 1320 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować zatrudnienie na powyższych zasadach przez okres realizacji usług przynajmniej 5 osobom, przy czym łączny wymiar czasu pracy rzeczonych pracowników ma odpowiadać odpowiednio dwóm pełnym etatom. Zobowiązanie wynikające ze zdań poprzednich dotyczy również podwykonawców, którym Wykonawca zleci opisane czynności związane z realizacją usług objętych zakresem umowy. Szczegółowe warunki realizacji i kontroli oraz wymagań dotyczących tego zobowiązania określone są w treści wzoru umowy. Realizacja zamówienia przez ww. osoby będzie miała na celu podniesienie jakości wykonania zamówienia, większą dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego Wykonawcy), lepszą kontrolę wykonania zamówienia z uwagi na kierownictwo pracodawcy wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych), co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia i promowanie aspektów społecznych.
4. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, a następnie przesłać poprzez pocztę elektroniczną na adres Zamawiającego: przetargi@zzm.krakow.pl.
5. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w ZiS podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
6. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w ZiS.
7. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w ZiS.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
03451000-6 - Rośliny
03452000-3 - Drzewa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 685990,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 685990,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 685990,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Usługowy Ribes Adam Mlostek
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Usługowa Elgab Tomasz Fyda,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441195693
7.3.3) Ulica: Piekary 121
7.3.4) Miejscowość: Liszki
7.3.5) Kod pocztowy: 32-060
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Adam Mlostek Zakład usługowy "RIBES"
jakie przetargi wygrała firma
Adam Mlostek Zakład usługowy "RIBES"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 685990,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Przedłużenie asysty technicznej oprogram. bazodan. dla medycznych systemów informat. działających w Krak. Szpitalu Specjalist. im. św. JP II oraz przedłużenie usługi serwisowej dla serwerów bazodan.
- Zakup i dostawa środków opatrunkowych IV
- Zakup i dostawa rurek intubacyjnych oraz sond stymulacyjnych
- Zapewnienie obsługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży miejsc noclegowych na potrzeby Krakowskiego Biura Festiwalowego.
- Usługa transportowa polegająca na przewożeniu/przenoszeniu mienia UMWM i innych przedmiotów małogabarytowych i wielkogabarytowych
- Zakup i dostawa maszyny do robót ziemnych i utwardzania szlaków zrywkowych dla LZD w Krynicy-Zdrój
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie nasadzeń i pielęgnacji drzew i krzewów
- Bieżące utrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej na terenie miasta Syców w roku 2025
- Cięcia pielęgnacyjne drzew i krzewów, zabiegi pielęgnacyjne drzew młodych oraz usuwanie drzew na terenie miasta i gminy Swarzędz
- Zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie ulic: Paulińska, Rydygiera, Jagiellończyka, Chrobrego we Wrocławiu.
- Wykonanie bezpiecznego i wygodnego dojścia pieszego i dojazdu rowerowego do ulicy Narwickiej ramach zadań z Budżetu Obywatelskiego.
- Utworzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych celem poprawy gospodarki odpadami w Pyskowicach
więcej: Rośliny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.