Ogłoszenie z dnia 2024-05-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00322481/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont 3 lokali mieszkalnych oraz komunikacyjnych części wspólnych
w budynku wielorodzinnym przy ul. Przykopa 16 w Cieszynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240404177
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Liburnia 2a
1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretrariat@zbm.cieszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.cieszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zbm-cieszyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont 3 lokali mieszkalnych oraz komunikacyjnych części wspólnychw budynku wielorodzinnym przy ul. Przykopa 16 w Cieszynie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-845ddd84-11c8-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00338079
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00322481
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZBM/DT/4/1900/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych obejmujących:
a) remont 3 lokali mieszkalnych, w szczególności obejmujący:
wymianę/uzupełnienie tynków wewnętrznych, w części renowacyjnych,
roboty wykończeniowe ścian i sufitów (sklepienia), szpachlowanie, malowanie itp.
roboty wykończeniowe ścian łazienek – płytki ceramiczne,
podłogi – panele podłogowe, płytki ceramiczne,
montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej,
kompletne wyposażenie łazienek - biały montaż,
wyposażenie kuchni w kuchenki elektryczne,
montaż osprzętu elektrycznego, gniazdka, oprawy oświetleniowe itp.,
inne roboty wykończeniowe,
b) remont części wspólnych – komunikacyjnych budynku obejmujący:
wymianę/uzupełnienie tynków wewnętrznych, w części renowacyjnych,
roboty wykończeniowe ścian i sufitów (sklepienia), szpachlowanie, malowanie itp.
remont schodów wewnętrznych drewnianych, boazerii drewnianej, pochwytów
wykonanie posadzek – płytki ceramiczne,
montaż osprzętu elektrycznego, gniazdka, oprawy oświetleniowe itp.,
inne roboty wykończeniowe,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przed terminem składania ofert powstały nowe okoliczności mające wpływ na zmianę zakresu przedmiotu zamówienia. Zmiana SWZ w tym zakresie prowadzi do istotnej zmiany charakteru zamówienia.INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej Nr 6 w Cieszynie przy ul. Katowickiej"
- Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ulic Morcinka i Brożka w Cieszynie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Władysława Reymonta w Wiśle
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu pomieszczeń szatni w piwnicy budynku szkoły.
- Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn.: "Rozbudowa stadionu miejskiego Etap II wraz z rozbudową krytego basenu w Ząbkowicach Śląskich"
- Modernizacja sieci strukturalnych w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza.
- Przebudowa budynku Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Sądowej 2
- Remont (wzmocnienie) nawierzchni drogi powiatowej nr 1204F na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1203F przez m. Karczyn, do zjazdu na drogę leśną - dojazd pożarowy nr 34
- Wykonanie robót zabezpieczających Pałac Kotarskich w Brzyskach przed dalszą degradacją - etap II
więcej: Roboty malarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.