Ogłoszenie z dnia 2023-08-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00257447/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja Konferencji Naukowej pt. ”Zarządzanie strategiczne w czasach narastającej niepewności” organizowanej przez Katedrę Zarządzania Strategicznego w dniach 20-21 listopada 2023 r. dla 80 osób
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA W WARSZAWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Podmiot należący do grupy VAT o nazwie Szkoła Główna Handlowa Grupa VAT w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001502
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Niepodległości 162
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-554
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzl@sgh.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sgh.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sgh.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/3985571.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja Konferencji Naukowej pt. ”Zarządzanie strategiczne w czasach narastającej niepewności” organizowanej przez Katedrę Zarządzania Strategicznego w dniach 20-21 listopada 2023 r. dla 80 osób2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e99d59a2-09c3-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00338121
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00257447
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ADZL.25.1.35.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi hotelarsko-gastronomiczne oraz usługi dodatkowe w ramach Organizacji Konferencji Naukowej pt. ”Zarządzanie strategiczne w czasach narastającej niepewności”, organizowanej przez Katedrę Zarządzania Strategicznego w dniach 20-21 listopada 2023 r. dla 80 osób
Warunki:
1. Okres organizacji: 20-21 listopada 2023 r. (poniedziałek-wtorek).
2. Miejsce organizacji: Warszawa – okolice Starego Miasta – Centrum (odległość od Kolumny Zygmunta do 5 km pieszo – według mapy Google: https://www.google.pl/maps/, z dokładnością +/- 100 m).
3. Liczba uczestników: 80, zakwaterowanych w jednym budynku.
4. Przyjazd uczestników 20 listopada 2023r. około godz. 13.00, wyjazd 21 listopada 2023r. po godz. 13.00
5. Wykonawca musi dysponować pokojami hotelowymi, umożliwiającymi zakwaterowanie dla 80 uczestników Konferencji w pokojach jednoosobowych.
6. Wykonawca musi dysponować pokojami w hotelu o standardzie co najmniej 4-gwiazdkowym w rozumieniu rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz.U. z 2017 r. poz. 2166 z późn. zm.), umożliwiającymi zakwaterowanie dla min. 80 uczestników Konferencji.
7. Śniadanie wliczone w cenę pokoju.
8. Zamawiający w zakresie noclegu i wyżywienia ponosi koszty w oparciu o rzeczywistą liczbę uczestników zgłoszonych przez Zamawiającego w terminie 7 dni przed rozpoczęciem Konferencji.
9. Wykonawca musi dysponować salą konferencyjną dla min. 80 osób przez cały czas trwania Konferencji.
10. Zapewnienie dwóch przerw kawowych: jednej w dniu 20.11.2023 r. oraz jednej w dniu 21.11.2023r. dla 80 osób.
11. Obiad w formie bufetu szwedzkiego dla 80 osób w dniu 20 listopada 2023 r., z możliwością menu wegetariańskiego, z napojami wliczonymi w cenę, zorganizowany w tym samym obiekcie, w którym będzie znajdować się sala konferencyjna.
12. Obiad w formie bufetu szwedzkiego dla 80 osób w dniu 21 listopada 2023 r., z możliwością menu wegetariańskiego, z napojami wliczonymi w cenę, zorganizowany w tym samym obiekcie, w którym będzie znajdować się sala konferencyjna.
13. Uroczysta kolacja serwowana wraz z bufetem ciepłym i zimnym dla 80 osób w dniu 20 listopada 2023 r. – z możliwością menu wegeteriańskiego. Napoje bezalkoholowe oraz wino do kolacji wliczone w cenę. Uczestnicy będą dokonywać wyboru ze skróconego menu zaakceptowanego przez Zamawiającego i posiłek będzie serwowany do stołów przez kelnerów (za wyjątkiem przekąsek zimnych, sałat, sałatek i deserów wyłożonych na stołach i stołach bufetowych – w przypadku ciast i owoców).
14. Zapewnienie możliwości bezpłatnego korzystania z parkingu dla samochodów osobowych.
15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają n/w załączniki do SWZ:
Załącznik Nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia (dalej „OPZ”),
Załącznik Nr 7 – Wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105231,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168896,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105231,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Orbis S.A. Oddział Hotel „Mercure Warszawa Centrum” w Warszawie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260250469
7.3.3) Ulica: Złota 59
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-120
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105231,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacji placów zabaw wraz terenem przy ul. Węgrowskiej 3 i 5 w Warszawie - w trybie " projektuj i buduj".
- "Usługa kompleksowej organizacji gali wręczania wyróżnień w konkursie Mazowieckiej Marki Ekonomii Społecznej".
- Wykonanie koncepcji wraz z dokumentacją projektowo - kosztorysowej dot. "Rewitalizacji podwórka Barkocińska, Święciańska, Radzymińska w Warszawie".
- ZP/17/2025 Ochrona fizyczna osób i mienia w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 wchodzącego w skład SCOL Sp. z o.o.
- Utrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek
- Dostawa materiałów jednorazowych oraz jednorazowych specjalistycznych do statków powietrznych będących na ewidencji na ewidencji 1 Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych wraz z usługą noclegową i wyżywieniem oraz przygotowaniem materiałów dydaktycznych
- Organizacja i przygotowanie zaplecza noclegowego oraz gastronomicznego dla "53 Konferencji zastosowań matematyki".
- Organizacja kilkudniowych wyjazdów edukacyjnych w roku 2025 dla uczestników projektu pn. "Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie."
- Świadczenie usług hotelarsko - konferencyjnych w Krakowie.
- "Organizacja pobytu szkoleniowego obejmująca usługę hotelową, usługę gastronomiczną oraz usługę wynajmu sali konferencyjnej"
- Kompleksowa usługa organizacji okręgowych zawodów sportowych pn. "XXVIII Ogólnopolska Spartakiada Sportowo-Rekreacyjna Pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego" w terminie 22-25.05.2025r
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.