Og³oszenie z dnia 2021-12-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00088027/01 - Wynik z dnia 2022-03-16
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Nowy £ad na drogach w gminie ¦niadowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¦NIADOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669996
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Ostro³êcka 11
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦niadowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-411
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski
1.5.7.) Numer telefonu: 863090800
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@sniadowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sniadowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nowy £ad na drogach w gminie ¦niadowo
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0184f50e-6955-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00338148
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00337417/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Nowy £ad na drogach w gminie ¦niadowo
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://www.sniadowo.pl/bip/przetargi3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej - gmina@sniadowo.pl.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Klauzula informacyjna RODO;
Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) – zwanym dalej RODO – ustala siê niniejsz± klauzulê:
I. Administrator danych osobowych
Urz±d Gminy w ¦niadowie, ul. Ostro³êcka 11, 18-411 ¦niadowo, tel. 86 300800.
II. Inspektor Ochrony Danych
Urz±d Gminy w ¦niadowie, ul. Ostro³êcka 11, 18-411 ¦niadowo,
III. Cele i podstawy przetwarzania
1. Celem przetwarzania danych jest: realizacja obowi±zków wynikaj±cych z przepisów prawa.
2. Podstaw± przetwarzania jest:
a) art. 6 ust. 1 lit. c RODO - jest to niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego,
oraz w szczególno¶ci:
b) ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.).
IV. Okres przechowywania danych
Zebrane dane bêd± przechowywane do chwili realizacji zadania zgodnie z celem i podstaw± przetwarzania, okre¶lonym w pkt. III, na podstawie Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (Dz.U. z 2011 r. Nr 14 poz.67 ze zm.).
V. Odbiorcy danych
Pani/Pana dane osobowe mog± zostaæ udostêpnione podmiotom, z którymi Administrator ma zawarte umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz innym podmiotom upowa¿nionym na podstawie odpowiednich przepisów prawa. Administrator nie zamierza przekazywaæ Pani/Pana danych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej.
VI. Prawa osób, których dane dotycz±: Zgodnie z RODO, przys³uguje Pani/Panu:
a) prawo dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VII. Informacja o wymogu/dobrowolno¶ci podania danych
1. Podanie przez Pani±/Pana danych jest obowi±zkiem wynikaj±cym z przepisów prawa, a konsekwencj± niepodania danych osobowych bêdzie brak mo¿liwo¶ci realizacji us³ugi/zadania.
2. W przypadku umowy podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne w celu jej zawarcia.
3. Pani/Pana dane nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym równie¿ w formie profilowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RGIZ.271.1.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pod nazw±: „Nowy £ad w gminie ¦niadowo”, który obejmuje realizacjê nw. zadañ:
1) zadanie I – Przebudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Dêbowo,
2) zadanie II – Rozbudowa drogi gminnej relacji Truszki – Jakaæ M³oda,
3) zadanie III – Rozbudowa drogi gminnej w relacji ¦niadowo, ul. Milewek – Jakaæ M³oda,
4) zadanie IV – Rozbudowa drogi gminnej relacji Jakaæ Borki – Jakaæ Borowa.
2. Ogólna charakterystyka zamówienia:
1) Zadanie I – Przebudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Dêbowo, o d³ugo¶ci 515,00 m, jest to droga publiczna posiadaj±ca nr 169504 B.
Zakres robót obejmuje: roboty pomiarowe i przygotowawcze, ustawienie krawê¿nika i obrze¿a betonowego, roboty ziemne, odwodnienie, podbudowy, nawierzchnie z betonowej kostki brukowej, nawierzchnia bitumiczna, nawierzchnie ¿wirowe, roboty uzupe³niaj±ce, oznakowanie, kana³ technologiczny.
2) zadanie II – Rozbudowa drogi gminnej relacji Truszki – Jakaæ M³oda, o d³ugo¶ci 1622,00 m, jest to droga publiczna posiadaj±ca nr 105923 B.
Zakres robót obejmuje: roboty pomiarowe i przygotowawcze, ustawienie krawê¿nika i obrze¿a betonowego, roboty ziemne, odwodnienie, podbudowy, nawierzchnie z betonowej kostki brukowej, nawierzchnia bitumiczna, nawierzchnie ¿wirowe, roboty uzupe³niaj±ce, oznakowanie, kana³ technologiczny.
3) zadanie III – Rozbudowa drogi gminnej w relacji ¦niadowo, ul. Milewek – Jakaæ M³oda, o d³ugo¶ci 962,00 m, jest to droga publiczna posiadaj±ca nr 105923 B.
Zakres robót obejmuje: roboty pomiarowe i przygotowawcze, roboty ziemne, odwodnienie, podbudowy, nawierzchnia bitumiczna, nawierzchnie ¿wirowe, oznakowanie, kana³ technologiczny.
4) zadanie IV – Rozbudowa drogi gminnej relacji Jakaæ Borki – Jakaæ Borowa, o d³ugo¶ci 1878,00 m, jest to droga publiczna posiadaj±ca nr 105907 B.
Zakres robót obejmuje;
1) prace projektowe: uzyskanie ostatecznej decyzji o ¶rodowiskowych uwarunkowaniach na realizacjê zadania, opracowanie kompletnej dokumentacji budowlanej i wykonawczej ze wszystkimi niezbêdnymi uzgodnieniami oraz uzyskanie ostatecznej decyzji o zezwoleniu na realizacjê inwestycji drogowej (ZRID) w oparciu o ustawê z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 1363 ze zm.),
2) roboty budowlane: roboty pomiarowe i przygotowawcze, roboty ziemne, odwodnienie, podbudowy, nawierzchnia bitumiczna, nawierzchnie ¿wirowe, oznakowanie, kana³ technologiczny.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawieraj±:
a) dokumentacje budowlano – wykonawcze dla zadañ 1, 2 i 3,
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla zadañ 1, 2 i 3,
c) projekty sta³ych organizacji ruchu dla zadañ 1, 2 i 3,
d) przedmiary robót jako dokumenty pomocnicze dla zadañ 1,2, 3 i 4,
e) Program Funkcjonalno – U¿ytkowy dla zadania nr 4.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzêdnych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy odstêpuje od wymagania podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Zamawiaj±cy odstêpuje od wymagania podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy odstêpuje od wymagania podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony je¿eli wykonawca z³o¿y:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Zamawiaj±cy ¿±da potwierdzenia wykonania, co najmniej: dwie roboty budowlanej dotycz±cej: budowy, rozbudowy, przebudowy drogi, o warto¶ci robót na kwotê brutto minimum 4.000.000,00 z³ ka¿da, która zosta³a wykonana w sposób nale¿yty, w tym zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczona. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku w oparciu o uzupe³niony przez wykonawcê – wykaz robót budowlanych.
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiaj±cy ¿±da potwierdzenia, ¿e wykonawca dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej 1 osob± posiadaj±c± wymagane prawem uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku w oparciu o uzupe³niony przez wykonawcê – potencja³ techniczny.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Okre¶lone w SWZ6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zosta³y opisane w paragrafie 17 projektu umowy, który stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-01-14 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 2. Ofertê wraz z dokumentami opatrzonymi kwalifikowalnym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-14 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-02-14
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja lokalu u¿ytkowego na Lokalny Klub Rodzinny w budynku Centrum Us³ug Spo³ecznych w Goleniowie
- Wykonanie w formule "zaprojektuj i wykonaj" pod³±czenia instalacji fotowoltaicznej o ³±cznej mocy 243,93 kWp do operatora systemu dystrybucyjnego (OSD) w SPZOZ w Pu³awach
- "Wykonanie projektu przebudowy rzeki Górczynka oraz uzyskanie decyzji zezwalaj±cej na realizacjê w oparciu o ustawê przeciwpowodziow±"
- Wykonanie remontu balkonów w budynku Towarzystwa Budownictwa Spo³ecznego Warszawa Po³udnie Sp. z o.o. przy ul. S±chockiej 7 w Warszawie.
- Kszta³towanie przestrzeni publicznej wokó³ zabytkowego ko¶cio³a w Grodzisku
- Opracowanie dokumentacji termomodernizacji budynków SP 1 i PP 10 w £om¿y
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.