Ogłoszenie z dnia 2023-08-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00284920/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia i sprzętu ratownictwa dla Ochotniczych Straży Pożarnych w Gminie Chłopice z podziałem na 2 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHŁOPICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900507
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chłopice 149A
1.5.2.) Miejscowość: Chłopice
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-561
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@chlopice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.chlopice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-31fddb93-164c-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia i sprzętu ratownictwa dla Ochotniczych Straży Pożarnych w Gminie Chłopice z podziałem na 2 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31fddb93-164c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00338496
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00284920
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 136245,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 1 Dostawa 35 kompletów ubrań bojowych specjalnych obejmuje sprzedaż i dostawę 35 kompletów ubrań bojowych specjalnych strażackich w wersji 2 – częściowej składającej się z kurtki ciężkiej i spodni.4.5.3.) Główny kod CPV: 35000000-4 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35811100-3 - Mundury strażackie
4.5.5.) Wartość części: 88068,75 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 Dostawa sprzętu ratowniczego obejmuje sprzedaż i dostawę 1 motopompy pożarniczej do wody czystej oraz 2 pilarek do drewna.4.5.3.) Główny kod CPV: 35000000-4 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 48176,66 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie zostało podzielone na dwie części, w tym: część 1 Dostawa 35 kompletów ubrań bojowych specjalnych oraz część 2 Dostawa sprzętu ratowniczego. Zamawiający dopuścił możliwość złożenia oferty na dowolną liczbę części. W dniu 11.07.2023 o godz. 9:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W prowadzonym postępowaniu na realizację części 1 Dostawa 35 kompletów ubrań bojowych specjalnych do wyznaczone terminu składania ofert nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta. Wobec powyższego Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu części 1 postępowania na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych. Powodem unieważnienia jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59261,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59261,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59261,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arpapol2 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5641796277
7.3.4) Miejscowość: Krasnystaw
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59261,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyspecjalizowanego sprzętu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Września
- Zakup i dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 wraz z dodatkowym wyposażeniem.
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA ORAZ SPRZĘTU DLA OSP PAWŁOWICE W CELU PODNIESIENIA POZIOMU BEZPIECZEŃSTWA W POWIECIE PIŃCZOWSKIM
- Dostawa sprzętu ratowniczego dla KW PSP w Lublinie z podziałem na części
- Dostawa sprzętu dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Niemstowie
- "Zakup średniego używanego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej Siciny"
więcej: Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.