Ogłoszenie z dnia 2021-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00282258/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług dowozu dzieci do szkół na terenie Gminy Trzciel.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzciel
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966898
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poznańska 22
1.5.2.) Miejscowość: Trzciel
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-320
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 957431400
1.5.8.) Numer faksu: 957431400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@trzciel.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.trzciel.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e6e611c3-4b7f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług dowozu dzieci do szkół na terenie Gminy Trzciel.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6e611c3-4b7f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00338560
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006006/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług dowozu dzieci do szkół na terenie Gminy Trzciel
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GI.271.02.2021.R.J.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 187485,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz dzieci do Zespołu Edukacyjnego w Trzcielu (Przedszkole i Szkoła Podstawowa). Liczba dowożonych dzieci 80, a w tym: Lutol Mokry – Trzciel: 18 Jasieniec (Leśniczówka) – Trzciel: 1 Siercz – Trzciel: 27 Żydowo – Trzciel: 8 Sierczynek – Trzciel: 16 Jasieniec DPS: 4 Świdwowiec – Trzciel: 6 Dotychczasowe trasy dowozu i odwozu: a) Trzciel – Lutol Mokry: 6 x 7 km = 42 km b) Trzciel – Siercz: 4 x 12 km = 48 km c) Trzciel – Siercz (przez Żydowo): 2 x 15 km = 30 km RAZEM w ciągu 1 dnia: 120 km Zastrzega się, że dotychczasowe trasy dowozu mogą ulec zmianie w trakcie realizacji usługi. Dopuszcza się przyjęcie innych tras dowozu niż dotychczasowe pod warunkiem rozpoczęcia usługi nie wcześniej niż o godz. 7.00. Godzina rozpoczęcia zajęć w Przedszkolu i Szkole Podstawowej Trzcielu – 8.00. Orientacyjne godziny odwozu dzieci po zajęciach szkolnych: a) kierunek Siercz: godz. 13.20 oraz godz. 14.45 b) kierunek Lutol Mokry: godz. 12.40 oraz godz. 14.20 Dopuszcza się w ramach usługi wprowadzenie systemu biletów miesięcznych. Zamawiający wymaga aby środki transportu były ubezpieczone łącznie z osobami korzystającymi z usługi. Zamawiający wymaga aby wykonawca zapewnił osobę opiekuna w autobusie.4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 88545,78 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz dzieci do Zespołu Edukacyjnego w Brójcach (Przedszkole i Szkoła Podstawowa). Liczba dowożonych dzieci: 131, a w tym: Stary Dwór – Brójce: 28 Łagowiec – Brójce: 26 Lutol Suchy – Brójce: 24 Panowice – Brójce: 11 Chociszewo – Brójce: 38 Lutol Suchy (Stacja PKP) – Brójce: 4 Dotychczasowe trasy dowozu i odwozu: a) Brójce – Stary Dwór – Łagowiec - Panowice –Lutol Suchy – Lutol Suchy Stacja Kolejowa – Chociszewo – Lutol Suchy – Brójce: 2 x 27 km = 54 km b) Brójce – Stary Dwór – Łagowiec - Panowice – Lutol Suchy – Chociszewo – Lutol Suchy – Brójce: 3 x 21 km = 63 km RAZEM w ciągu 1 dnia: 117 km. Zastrzega się, że dotychczasowe trasy dowozu mogą ulec zmianie w trakcie realizacji usługi. Dopuszcza się przyjęcie innych tras dowozu niż dotychczasowe pod warunkiem rozpoczęcia usługi nie wcześniej niż o godz. 7.00. Godzina rozpoczęcia zajęć w Przedszkolu i Szkole Podstawowej w Brójcach – 8.15. Orientacyjne godziny odwozu dzieci po zajęciach szkolnych: a) Brójce – Stary Dwór – Łagowiec - Panowice –Lutol Suchy – Chociszewo: godz. 13.00 oraz godz. 15.35 b) kierunek Brójce – Stary Dwór – Łagowiec - Panowice –Lutol Suchy – Lutol Suchy Stacja Kolejowa - Chociszewo: godz. 14.00. Dopuszcza się w ramach usługi wprowadzenie systemu biletów miesięcznych. Zamawiający wymaga aby środki transportu były ubezpieczone łącznie z osobami korzystającymi z usługi. Zamawiający wymaga aby wykonawca zapewnił osobę opiekuna w autobusie.4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 98939,31 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134820,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134820,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134820,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Gorzowie Wlkp. Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 599-26-63-751
7.3.3) Ulica: Podmiejska 20
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124833,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137249,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137249,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137249,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Zielona Góra Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 929-16-71-122
7.3.3) Ulica: Jana z Kolna 2A
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-014
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ ZIELONA GÓRA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ ZIELONA GÓRA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127082,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOWÓZ UCZNIÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE MIASTA I GMINY ZELÓW W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2025R. DO 27 CZERWCA 2025R.
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych z terenu Miasta i Gminy Czerwińsk nad Wisłą oraz opieka w trakcie transportu
- Przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Rokitnie na rok 2025.
- "Dowóz dzieci z terenu Gminy Lubasz do Zespołu Szkół Specjalnych w Gębicach w okresie od 02 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r."
- "Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Lubasz w okresie od 02 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r."
- Dowóz osób niepełnosprawnych do placówek oświatowych.
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.