eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChocianówBieżące utrzymanie urządzeń melioracji wodnych Nadleśnictwa Chocianów



Ogłoszenie z dnia 2023-08-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie urządzeń melioracji wodnych Nadleśnictwa Chocianów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Chocianów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931023902

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 23

1.5.2.) Miejscowość: Chocianów

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-140

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76 8183500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: chocianow@wroclaw.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-chocianow/zamowienia-publiczne

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a3e14628-0c2f-11ee-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie urządzeń melioracji wodnych Nadleśnictwa Chocianów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3e14628-0c2f-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00338641

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00138308/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Bieżące utrzymanie urządzeń melioracji wodnych Nadleśnictwa Chocianów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.50.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 169455,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na konserwacji rowów melioracyjnych zlokalizowanych na terenach leśnych administrowanych przez Nadleśnictwo Chocianów.

2.2. Prace będą realizowane w leśnictwach: Nowa Kuźnia, Parchów, Pasternik, Trzebnice, Wierzbowa, Borówki, Szkółka Leśna Pasternik

2.3. Zakres prac melioracyjnych obejmuje następujące rodzaje robót:

a) usuwanie namułu różnej grubości z cieków o głębokości do 1,5 m i różnej szerokości dna rowu (szczegółowe parametry określono w przedmiarach robót kosztorysu inwestorskiego);

b) ręczne wykaszanie porostów gęstych twardych ze skarp wykopów (szczegółowe parametry określono w przedmiarach robót kosztorysu inwestorskiego);

c) oczyszczanie z namułu przepustów rurowych o średnicy od 30 do 60 cm, o różnym stopniu napełnienia, o różnej długości przepustu (szczegółowe parametry określono w przedmiarach robót kosztorysu inwestorskiego);

d) wymiana uszkodzonych przepustów betonowych na nowe przepusty z rur karbowanych PEHD SN-8, o średnicach od 40 do 50 cm, długościach do 6,0 mb, wraz z wykonaniem nowych warstw podbudowy z pospółki drogowej i nawierzchni drogi z kamienia tłuczonego 0-31,5 mm w miejscu wymienianych przepustów (szczegółowe parametry określono w przedmiarach robót kosztorysu inwestorskiego);

e) usuwanie wywrotów z powalonych drzew, grubych konarów itp. zalegających nad rowami melioracyjnymi (szczegółowe parametry określono w przedmiarach robót kosztorysu inwestorskiego);

2.4. Termin realizacji ww. prac: od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2023 r.

Zamawiający zastrzega sobie, a Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że zakres robót melioracyjnych określonych w przedmiarze robót kosztorysu inwestorskiego pod pozycją nr 2.2 (Konserwacja rowu melioracyjnego CW-13 (przy oczyszczalni ścieków). Długość: 1020 m poniżej miejsca zrzutu i 10 m powyżej miejsca zrzutu ścieków), Wykonawca wykona nie wcześniej niż w terminie od 02.10.2023 r do 31.10.2023 r.

2.5. Materiał pozyskany podczas wykonywania prac tj. namuł, porosty, kawałki drzew i gałęzi po usunięciu wywrotów, należy składować „na odkład” poza rowem, starając się rozmieszczać go równomiernie po powierzchni, nie powodując zbędnego piętrzenia materiału.

2.6. Szczegółowy zakres prac melioracyjnych określono w przedmiarach robót kosztorysu inwestorskiego w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232452-5 - Roboty odwadniające

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146768,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 321596,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146768,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZPUH Michał Klak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9241533122

7.3.3) Ulica: Kraszewskiego 4b

7.3.4) Miejscowość: Szprotawa

7.3.5) Kod pocztowy: 67-300

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146768,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.