eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówWyposażenie pomieszczeń i dostawa drobnego sprzętu do Centralnej Sterylizatorni



Ogłoszenie z dnia 2023-08-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie pomieszczeń i dostawa drobnego sprzętu do Centralnej Sterylizatorni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewętrznych i Administracji w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690028840

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 16

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrz@szpitalmsw.rzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmsw.rzeszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-45ff23bb-10ce-11ee-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyposażenie pomieszczeń i dostawa drobnego sprzętu do Centralnej Sterylizatorni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45ff23bb-10ce-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00338677

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00086483/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.119 Szafa dwudrzwiowa (1000x600x2100mm)

1.2.120 Regał pięciopółkowy ze stali kwasoodpornej

1.2.125 Regał magzynowy

1.2.126 Regał magazynowy - półki pełne

1.2.127 Stół roboczy z szafką

1.2.128 Taboret z oparciem

1.2.129 Stół roboczy z nadstawką

1.2.130 Stół roboczy

1.2.131 Stół roboczy z szafką i nadstawką

1.2.132 Stół z podświetlanym blatem

1.2.133 Stół roboczy z półką

1.2.134 Wózek do papieru sterylizacyjnego

1.2.135 Wózek do materiałów sterylizacyjnych

1.2.136 Szafa dwudrzwiowa (drzwi pełne)

1.2.137 Szafka naścienna na środki dezynfekcyjne

1.2.138 Zlew gospodarczy z kratą

1.2.139 Stół ze zlewem dwukomorowym

1.2.140 Stół roboczy z blatem zagłębionym

1.2.141 Stół roboczy z blatem zagłębionym pod myjnię ultradźwiękową

1.2.142 Stół roboczy z półką dolną

1.2.143 Wózek półkowy transportowy

1.2.144 Stół ze zlewem jednokomorowym

1.2.145 Wózek do transportu kontenerów windą

1.2.146 Szafa dwudrzwiowa

1.2.147 Kosz na śmieci

1.2.148 Pistolet do przepłukiwania lub suszenia

1.2.149 Lampa LED z lupą

1.2.150 Szafa ubraniowa

1.2.151 Wózek do dezynfekcji i mycia

1.2.152 Myjnia ultradźwiękowa

1.2.153 Urządzenie do ręcznego mycia powierzchni

1.2.154 Zgrzewarka rotacyjna

1.2.155 Blat przedni rolkowy do zgrzewarki

1.2.156 Obcinarka do rękawów z nadstawką dwupoziomową

1.2.157 Prysznic bezpieczeństwa z oczomyjką

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00271306

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Z/ZZP.2375.16.23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pomieszczeń i dostawa drobnego sprzętu do Centralnej Sterylizatorni w tut. Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej MSWiA w Rzeszowie, transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa zestawienie wymaganych parametrów techniczno-granicznych (załącznik nr 5 do SWZ) będący integralną częścią specyfikacji warunków zamówienia. Wypełniony załącznik należy dołączyć do oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34911100-7 - Wózki

39151200-7 - Stoły robocze

39113200-9 - Taborety

39141100-3 - Regały

39151000-5 - Meble różne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 629894,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 629894,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 629894,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa Cezal Lublin Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121002094

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 629894,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.