Ogłoszenie z dnia 2023-08-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00271306/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie pomieszczeń i dostawa drobnego sprzętu do Centralnej Sterylizatorni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewętrznych i Administracji w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690028840
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 16
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrz@szpitalmsw.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmsw.rzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-45ff23bb-10ce-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposażenie pomieszczeń i dostawa drobnego sprzętu do Centralnej Sterylizatorni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45ff23bb-10ce-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00338677
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00086483/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.119 Szafa dwudrzwiowa (1000x600x2100mm)
1.2.120 Regał pięciopółkowy ze stali kwasoodpornej
1.2.125 Regał magzynowy
1.2.126 Regał magazynowy - półki pełne
1.2.127 Stół roboczy z szafką
1.2.128 Taboret z oparciem
1.2.129 Stół roboczy z nadstawką
1.2.130 Stół roboczy
1.2.131 Stół roboczy z szafką i nadstawką
1.2.132 Stół z podświetlanym blatem
1.2.133 Stół roboczy z półką
1.2.134 Wózek do papieru sterylizacyjnego
1.2.135 Wózek do materiałów sterylizacyjnych
1.2.136 Szafa dwudrzwiowa (drzwi pełne)
1.2.137 Szafka naścienna na środki dezynfekcyjne
1.2.138 Zlew gospodarczy z kratą
1.2.139 Stół ze zlewem dwukomorowym
1.2.140 Stół roboczy z blatem zagłębionym
1.2.141 Stół roboczy z blatem zagłębionym pod myjnię ultradźwiękową
1.2.142 Stół roboczy z półką dolną
1.2.143 Wózek półkowy transportowy
1.2.144 Stół ze zlewem jednokomorowym
1.2.145 Wózek do transportu kontenerów windą
1.2.146 Szafa dwudrzwiowa
1.2.147 Kosz na śmieci
1.2.148 Pistolet do przepłukiwania lub suszenia
1.2.149 Lampa LED z lupą
1.2.150 Szafa ubraniowa
1.2.151 Wózek do dezynfekcji i mycia
1.2.152 Myjnia ultradźwiękowa
1.2.153 Urządzenie do ręcznego mycia powierzchni
1.2.154 Zgrzewarka rotacyjna
1.2.155 Blat przedni rolkowy do zgrzewarki
1.2.156 Obcinarka do rękawów z nadstawką dwupoziomową
1.2.157 Prysznic bezpieczeństwa z oczomyjką
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00271306
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Z/ZZP.2375.16.23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pomieszczeń i dostawa drobnego sprzętu do Centralnej Sterylizatorni w tut. Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej MSWiA w Rzeszowie, transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa zestawienie wymaganych parametrów techniczno-granicznych (załącznik nr 5 do SWZ) będący integralną częścią specyfikacji warunków zamówienia. Wypełniony załącznik należy dołączyć do oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34911100-7 - Wózki
39151200-7 - Stoły robocze
39113200-9 - Taborety
39141100-3 - Regały
39151000-5 - Meble różne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 629894,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 629894,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 629894,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa Cezal Lublin Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121002094
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 629894,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonanie budynku magazynowo - warsztatowego (...) w RDW Stalowa Wola- etap II.
- Budowa tuneli namiotowych na terenie Zakładu MPGK -Rzeszów na działce nr 251/2 obr. 217 przy ul. Ciepłowniczej w Rzeszowie
- Sprzedaż i dostawa oprogramowania dla Wydziału Biologii i Ochrony Przyrody Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Dostawa farb, lakierów, rozpuszczalników oraz innych produktów wykorzystywanych w pracach malarskich
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA KOMPLEKSOWEJ ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIU WIZYTY STUDYJNEJ DLA 10 OSÓB ŁĄCZNIE
- Zakup i dostawa pieczywa
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa urządzeń i materiałów medycznych dla 28 Wojskowego Oddziału Gospodarczego z podziałem na 3 części (zadania)
- "Dostawa i wykonanie mebli do placówek oświatowych na terenie Gminy Somonino"
- Dostawy materiałów eksploatacyjnych do Centralnej Sterylizatorni Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
- Dostawa materiałów do sterylizacji dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu
- "Dostawa pomocy dydaktycznych i mebli do szkół w gminie Ryki - 12 zadań."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.