Ogłoszenie z dnia 2023-08-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00257763/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Druk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby
Gminy Miasta Gdyni”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-382
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: promocja@gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.gdynia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/umgdynia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Druk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzebyGminy Miasta Gdyni”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4675c54-09db-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00338759
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023486/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Dostawa druków własnych, promocyjnych oraz zaproszeń, wizytówek, dyplomów i plakatów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00257763
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP 31/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kalendarz na 2024 rokParametry:
- nakład: 2000 szt.
- podkład bigowany z wykrojnika w formacie 365 x 695 mm z kartonu Arktika 350g FSC zabezpieczony lakierem dyspersyjnym druk 4/0;
- główka sztancowana z wykrojnika i klejona z dwóch stron (okrągła) 365 x 265 z kartonu Arktika 300g FSC z folią matową (sztancowana i klejona ręcznie)/ Doklejanie ramki – główki (nadruk 4 kolory + dyspersja, papier jak podkład), która umożliwi wsuwanie 4 grafik oraz włożenie skompletowanych grafik w ramkę, ramka wzmocniona uniemożliwiająca odginanie się
- doklejanie ramki – główki , która umożliwi wsuwanie 4 grafik
- włożenie skompletowanych grafik w ramkę
- dodatkowe 4 plansze (zdjęcia), kompletowane, wkładane w główkę (kopertę – ramkę okrągłą), o wymiarach ok. 345 x 235 mm, kreda matowa 350 g druk 4/4, folia błysk 1/0 + lakier błysk 0/1
- zawieszka plastikowa do zawieszenia z mocnym klejem z tworzywa doklejana do powieszenia kalendarza, mocowana w środku ramki (wzmocniona dodatkowo klejem/taśmą) by uniknąć oderwania od kalendarza
- kalendaria indywidualne 365 x 160, papier offset 80g. Dolne skrajne rogi kalendariów podklejone delikatnie klejem by się papier nie wywijał. Kolorystyka 4/0. Kartonowa podkładka pod kalendariami
- okienko do przesuwania daty dopasowane kolorystycznie do projektu
- nakład 500 kalendarzy pakowane pojedynczo w woreczki foliowe z klapką a następnie w kartony zbiorcze
4.5.3.) Główny kod CPV: 22000000-0 - Druki i produkty podobne
4.5.5.) Wartość części: 41205 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Druk i dostawa:ulotki Gdynia praktyczna wyrywanka ,
ulotki Gdynia Hello weekend!
ulotki Gdynia dla dzieci
minifolderu Modernizm 2x6
plakatów A2
zaproszeń
folderu – przewodnika po Gdyni
ulotki Plaże Gdyni
kalendarza do Ratusza na 2024 rok
ulotki dot. odpadów BIO
ulotki dotyczącej segregacji odpadów w języku ukraińskim
ulotki dotyczącej segregacji odpadów w języku polskim
ulotki dotyczącej segregacji odpadów w języku angielskim
ulotki dotyczącej segregacji odpadów (wersja 2)
ulotki dotyczącej odpadów wielkogabarytowych
ulotki dotyczącej odpadów elektronicznych i elektrycznych
etykiet
naklejek
serwetek/bibułek na słoiki
notatnika A4 z okładką
programu konferencji
plakatu B1
4.5.3.) Główny kod CPV: 22000000-0 - Druki i produkty podobne
4.5.5.) Wartość części: 146759,91 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zapol Sobczyk Sp K
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8520509412
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAPOL SOBCZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZAPOL SOBCZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia, Zamawiający błędnie, czyli niezgodnie z zapisami OPZ, wpisał ilość plakatów B1. Na skutek błędu Zamawiającego wykonawca Drukarnia Misiuro sp. z o.o., ul. Gdańska 29, 80-518 Gdańsk złożył ofertę na 300 plakatów, a wykonawca Zakład Poligraficzny Normex Iwona Morawczyńska, ul. Geodetów 8, 80-289 Gdańsk, na 30 plakatów. Oferty wykonawców, na skutek błędu Zamawiającego, są nieporównywalne dlatego wystąpiła konieczność unieważnienia postępowania.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 16 10 02
- Usługa serwisowania oprogramowania EGC służącego do egzekwowania należności powstałych na parkingach usytuowanych poza drogami publicznymi na terenie miasta Gdyni.
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju pływackiego
- Diagnozowanie i prowadzenie sesji psychoterapii dzieci i młodzieży z FASD od (0-18 lat) , prowadzenie grup wsparcia na 2025 rok
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni"
- MODERNIZACJA SYSTEMU TWORZENIA KOPII ZAPASOWYCH
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim
- Obsługa informatyczna zawodów organizowanych w 2025 roku m.in. przyjmowanie zgłoszeń, nadawanie numerów startowych i ich dostawa, pomiar czasu.
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.