eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaDruk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni"



Ogłoszenie z dnia 2023-08-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Druk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby
Gminy Miasta Gdyni”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-382

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: promocja@gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.gdynia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/umgdynia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Druk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby
Gminy Miasta Gdyni”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4675c54-09db-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00338759

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023486/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.12 Dostawa druków własnych, promocyjnych oraz zaproszeń, wizytówek, dyplomów i plakatów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00257763

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EZP 31/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kalendarz na 2024 rok
Parametry:
- nakład: 2000 szt.
- podkład bigowany z wykrojnika w formacie 365 x 695 mm z kartonu Arktika 350g FSC zabezpieczony lakierem dyspersyjnym druk 4/0;
- główka sztancowana z wykrojnika i klejona z dwóch stron (okrągła) 365 x 265 z kartonu Arktika 300g FSC z folią matową (sztancowana i klejona ręcznie)/ Doklejanie ramki – główki (nadruk 4 kolory + dyspersja, papier jak podkład), która umożliwi wsuwanie 4 grafik oraz włożenie skompletowanych grafik w ramkę, ramka wzmocniona uniemożliwiająca odginanie się
- doklejanie ramki – główki , która umożliwi wsuwanie 4 grafik
- włożenie skompletowanych grafik w ramkę
- dodatkowe 4 plansze (zdjęcia), kompletowane, wkładane w główkę (kopertę – ramkę okrągłą), o wymiarach ok. 345 x 235 mm, kreda matowa 350 g druk 4/4, folia błysk 1/0 + lakier błysk 0/1
- zawieszka plastikowa do zawieszenia z mocnym klejem z tworzywa doklejana do powieszenia kalendarza, mocowana w środku ramki (wzmocniona dodatkowo klejem/taśmą) by uniknąć oderwania od kalendarza
- kalendaria indywidualne 365 x 160, papier offset 80g. Dolne skrajne rogi kalendariów podklejone delikatnie klejem by się papier nie wywijał. Kolorystyka 4/0. Kartonowa podkładka pod kalendariami
- okienko do przesuwania daty dopasowane kolorystycznie do projektu
- nakład 500 kalendarzy pakowane pojedynczo w woreczki foliowe z klapką a następnie w kartony zbiorcze

4.5.3.) Główny kod CPV: 22000000-0 - Druki i produkty podobne

4.5.5.) Wartość części: 41205 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Druk i dostawa:
ulotki Gdynia praktyczna wyrywanka ,
ulotki Gdynia Hello weekend!
ulotki Gdynia dla dzieci
minifolderu Modernizm 2x6
plakatów A2
zaproszeń
folderu – przewodnika po Gdyni
ulotki Plaże Gdyni
kalendarza do Ratusza na 2024 rok
ulotki dot. odpadów BIO
ulotki dotyczącej segregacji odpadów w języku ukraińskim
ulotki dotyczącej segregacji odpadów w języku polskim
ulotki dotyczącej segregacji odpadów w języku angielskim
ulotki dotyczącej segregacji odpadów (wersja 2)
ulotki dotyczącej odpadów wielkogabarytowych
ulotki dotyczącej odpadów elektronicznych i elektrycznych
etykiet
naklejek
serwetek/bibułek na słoiki
notatnika A4 z okładką
programu konferencji
plakatu B1

4.5.3.) Główny kod CPV: 22000000-0 - Druki i produkty podobne

4.5.5.) Wartość części: 146759,91 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zapol Sobczyk Sp K

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8520509412

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia, Zamawiający błędnie, czyli niezgodnie z zapisami OPZ, wpisał ilość plakatów B1. Na skutek błędu Zamawiającego wykonawca Drukarnia Misiuro sp. z o.o., ul. Gdańska 29, 80-518 Gdańsk złożył ofertę na 300 plakatów, a wykonawca Zakład Poligraficzny Normex Iwona Morawczyńska, ul. Geodetów 8, 80-289 Gdańsk, na 30 plakatów. Oferty wykonawców, na skutek błędu Zamawiającego, są nieporównywalne dlatego wystąpiła konieczność unieważnienia postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.