Ogłoszenie z dnia 2023-08-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00273770/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BO - L19/06/IX - Świetlica szkolna przestrzenią rozwoju i aktywności dzieci. Remont sali 127 i zaplecza oraz wymiana wyposażenia w Szkole Podstawowej nr 27 im. Władysława Szafera w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 27 IM. PROF.WŁADYSŁAWA SZAFERA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001285938
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Łętowskiego 18
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-648
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp27katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp27katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BO - L19/06/IX - Świetlica szkolna przestrzenią rozwoju i aktywności dzieci. Remont sali 127 i zaplecza oraz wymiana wyposażenia w Szkole Podstawowej nr 27 im. Władysława Szafera w Katowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09b97dbf-11b8-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00338764
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00115574/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 BO - L19/06/IX - Świetlica szkolna przestrzenią rozwoju i aktywności dzieci
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273770
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/326/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 118278,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.3. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swym zakresem wymianę stolarki drzwiowej, wymianę wykładziny, malowanie oraz modernizację instalacji elektrycznej w świetlicy, zapleczu oraz pomieszczeniu dydaktycznym – etap I, w szczególności:
1. Zakres robót budowlanych:
demontaż przeszklonych drzwi wewnętrznych stalowych,
wykucie z muru ościeżnic stalowych,
demontaż ścianki stalowej,
demontaż drewnianej zabudowy,
demontaż odbojnicy,
demontaż obudów drewnianych słupów,
wymiana wykładziny PVC z wywinięciem na ścianę i przygotowaniem podłoża w świetlicy i zapleczu,
groszkowanie powierzchni z lastryko,
ułożenie wykładziny PVC wraz z przygotowaniem podłoża w sali,
przygotowanie powierzchni ścian i sufitu pod ułożenie gładzi gipsowej,
wymiana umywalki i instalacji wraz z podłączeniem w kąciku socjalnym na zapleczu,
zamurowanie otworu oraz wnęk w świetlicy wraz z wykonaniem tynków,
wymiana kratek wentylacyjnych,
licowanie ściany płytkami na zapleczu świetlicy,
wykonanie gładzi gipsowych na sufitach i ścianach wraz z montażem kątowników w świetlicy, zapleczu i sali,
dwukrotne malowanie sufitów i ścian świetlicy, zaplecza i sali farba emulsyjna,
malowanie lamperii farba olejna,
dostawa i montaż osłony słupów,
dostawa i montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej wraz z przygotowaniem otworu ,
dostawa i montaż stolarki wewnętrznej aluminiowej,
dostawa i montaż kącika sanitarnego wyposażenia zaplecza świetlicy,
utylizacja i wywóz materiału z rozbiórki.
2. Zakres robót branży elektrycznej:
wymiana lamp oświetleniowych świetlicy, zaplecza oraz sali wraz z adaptacją instalacji elektrycznej do nowych potrzeb,
montaż puszek instalacyjnych wraz z osprzętem,
modernizacja instalacji gniazd wtyczkowych,
dostawa i montaż przewodów elektroenergetycznych wraz z bruzdowaniem, zaprawianiem i ułożeniem tynku,
wykonanie pomiarów,
utylizacja i wywóz materiału z rozbiórki.
Wykonawca wykona wszelkie roboty budowlane, dostawy i inne czynności zgodnie z celem Inwestycji, opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ, a także ze dokumentacją postępowania i innymi decyzjami w zakresie niezbędnym do pełnej realizacji i odbioru Inwestycji – wymienione przez Zamawiającego dokumenty zawarte są w załączniku Nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 261308,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU AGART Artur Filipski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6281288615
7.3.3) Ulica: Orkana 21A/1
7.3.4) Miejscowość: Chrzanów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-500
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARTUR FILIPSKI FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA AGART
jakie przetargi wygrała firma
ARTUR FILIPSKI FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA AGART
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- ROPS.DO.3321.33.2024 - Dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Województwa Śląskiego w ramach projektu pn.: DI i wsparcie wojewódzkiej pieczy zastępczej
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ZUŻYWALNYCH DO BADAŃ LABORATORYJNYCH
- Dostawa używanego pojazdu przeznaczonego do przeprowadzania egzaminów w zakresie kat. D prawa jazdy na potrzeby WORD Katowice
- "UTRZYMANIE CZYSTOŚCI WEWNĄTRZ BUDYNKU BIUROWO - LABORATORYJNEGO ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W KATOWICACH PRZY UL. GRABOWEJ 1A W ROKU 2025"
- Zakup usługi asysty technicznej i serwisu dla oprogramowania ArcGIS na 2 lata
- Zakup i dostawa projektorów
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- DRUGI PRZETARG - Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Storkowo gm. Ińsko
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.