eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceBO - L19/06/IX - Świetlica szkolna przestrzenią rozwoju i aktywności dzieci. Remont sali 127 i zaplecza oraz wymiana wyposażenia w Szkole Podstawowej nr 27 im. Władysława Szafera w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2023-08-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BO - L19/06/IX - Świetlica szkolna przestrzenią rozwoju i aktywności dzieci. Remont sali 127 i zaplecza oraz wymiana wyposażenia w Szkole Podstawowej nr 27 im. Władysława Szafera w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 27 IM. PROF.WŁADYSŁAWA SZAFERA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001285938

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Łętowskiego 18

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-648

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp27katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp27katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BO - L19/06/IX - Świetlica szkolna przestrzenią rozwoju i aktywności dzieci. Remont sali 127 i zaplecza oraz wymiana wyposażenia w Szkole Podstawowej nr 27 im. Władysława Szafera w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09b97dbf-11b8-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00338764

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00115574/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 BO - L19/06/IX - Świetlica szkolna przestrzenią rozwoju i aktywności dzieci

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273770

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/326/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 118278,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.3. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swym zakresem wymianę stolarki drzwiowej, wymianę wykładziny, malowanie oraz modernizację instalacji elektrycznej w świetlicy, zapleczu oraz pomieszczeniu dydaktycznym – etap I, w szczególności:

1. Zakres robót budowlanych:
 demontaż przeszklonych drzwi wewnętrznych stalowych,
 wykucie z muru ościeżnic stalowych,
 demontaż ścianki stalowej,
 demontaż drewnianej zabudowy,
 demontaż odbojnicy,
 demontaż obudów drewnianych słupów,
 wymiana wykładziny PVC z wywinięciem na ścianę i przygotowaniem podłoża w świetlicy i zapleczu,
 groszkowanie powierzchni z lastryko,
 ułożenie wykładziny PVC wraz z przygotowaniem podłoża w sali,
 przygotowanie powierzchni ścian i sufitu pod ułożenie gładzi gipsowej,
 wymiana umywalki i instalacji wraz z podłączeniem w kąciku socjalnym na zapleczu,
 zamurowanie otworu oraz wnęk w świetlicy wraz z wykonaniem tynków,
 wymiana kratek wentylacyjnych,
 licowanie ściany płytkami na zapleczu świetlicy,
 wykonanie gładzi gipsowych na sufitach i ścianach wraz z montażem kątowników w świetlicy, zapleczu i sali,
 dwukrotne malowanie sufitów i ścian świetlicy, zaplecza i sali farba emulsyjna,
 malowanie lamperii farba olejna,
 dostawa i montaż osłony słupów,
 dostawa i montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej wraz z przygotowaniem otworu ,
 dostawa i montaż stolarki wewnętrznej aluminiowej,
 dostawa i montaż kącika sanitarnego wyposażenia zaplecza świetlicy,
 utylizacja i wywóz materiału z rozbiórki.

2. Zakres robót branży elektrycznej:
 wymiana lamp oświetleniowych świetlicy, zaplecza oraz sali wraz z adaptacją instalacji elektrycznej do nowych potrzeb,
 montaż puszek instalacyjnych wraz z osprzętem,
 modernizacja instalacji gniazd wtyczkowych,
 dostawa i montaż przewodów elektroenergetycznych wraz z bruzdowaniem, zaprawianiem i ułożeniem tynku,
 wykonanie pomiarów,
 utylizacja i wywóz materiału z rozbiórki.

Wykonawca wykona wszelkie roboty budowlane, dostawy i inne czynności zgodnie z celem Inwestycji, opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ, a także ze dokumentacją postępowania i innymi decyzjami w zakresie niezbędnym do pełnej realizacji i odbioru Inwestycji – wymienione przez Zamawiającego dokumenty zawarte są w załączniku Nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 261308,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU AGART Artur Filipski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6281288615

7.3.3) Ulica: Orkana 21A/1

7.3.4) Miejscowość: Chrzanów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-500

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.