Ogłoszenie z dnia 2022-09-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00253513/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa placu zabaw przy Urzędzie Miejskim w Zawadzkiem- etap III”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zawadzkie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413314
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dębowa 13
1.5.2.) Miejscowość: Zawadzkie
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-120
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774623100
1.5.8.) Numer faksu: 774623175
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: or@zawadzkie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zawadzkie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.zawadzkie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa placu zabaw przy Urzędzie Miejskim w Zawadzkiem- etap III”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92af066d-0295-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00338764
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028632/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 "Budowa placu zabaw przy Urzędzie Miejskim w Zawadzkiem - etap III"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00253513/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.1.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 48294,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw przy Urzędzie Miejskim w Zawadzkiem – etap III, który obejmuje:
Montaż wyposażenia PUMPTRACKU (modułowy tor w linii prostej składający się z tzw. Pompek rozpędowych oraz modułu wjazdowego i zjazdowego o całkowitej długości ok. 15,20 m – 1 szt),
Montaż wyposażenia uzupełniającego (regulamin PUMPTRACKU 1 szt.),
Wykonanie podłoża pod urządzenie PUMPTRACK o powierzchni 38,40 m kw. wraz
z betonowymi obrzeżami 8 x 30 x 100 cm (spadki nie mogą przekraczać 1 %).
Ponadto przedmiotowe zamówienie obejmuje dostawę materiałów potrzebnych do realizacji ww. robót oraz wywóz i zagospodarowanie wszelkich odpadów powstałych podczas jego realizacji.
Użyte do wykonania przedmiotu umowy materiały, surowce i wyroby, muszą spełniać wymagania określone w specyfikacji technicznej oraz wszelkie inne wymagania wynikające z obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności muszą spełniać określone w art. 10 ustawy - Prawo budowlane wymogi wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie.
Wykonawca odpowiada za organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy.
1.1. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia zostały określone w niżej wymienionych dokumentach:
1) dokumentacji projektowej,
2) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Obioru Robót Budowlanych.
Przedmiar robót stanowi jedynie dokument pomocniczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59950,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59950,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59950,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Techramps sp. z o.o. sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6832101252
7.3.3) Ulica: ul. Organki
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-990
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TECHRAMPS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
TECHRAMPS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59950,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu zielonego w s. Domasław poprzez budowę placu zabaw, siłowni zewnętrznej, boiska wielofunkcyjnego wraz z oświetleniem, elementów małej architektury oraz ciągów komunikacyjnych
- "Budowa placu zabaw przy ZPO w Morawicy -plac zabaw sensoryczny"
- "Budowa Kompleksu Kulturalno-Oświatowego z przedszkolem, żłobkiem wraz z Gminną Biblioteką Publiczną w miejscowości Staroźreby"
- Rozbudowa budynku punktu przedszkolnego z przeznaczeniem na żłobek wraz z infrastrukturą techniczną oraz wyposażeniem
- "Budowa modułowa żłobka w Braniewie" w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Rozwój błękitno- zielonej infrastruktury na terenie gminy Kęty -projektuj i buduj - 3 CZĘŚCI
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.