eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZagórówTermomodernizacja Ośrodka Zdrowia w Zagórowie



Ogłoszenie z dnia 2022-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja Ośrodka Zdrowia w Zagórowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAGÓRÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019496

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 4

1.5.2.) Miejscowość: Zagórów

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-410

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632748810

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umg@zagorow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagorow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja Ośrodka Zdrowia w Zagórowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1a821fe-e715-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00338783

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00334605/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Termomodernizacja Ośrodka Zdrowia w Zagórowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00199734/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IKZP.271.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 390417,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac budowlanych:
- wymiana stolarki zewnętrznej, parapetów,
- wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych piwnic (od poziomu posadowienia) oraz parteru i piętra, po usunięciu
istniejącej warstwy izolacji,
- na stropach planowane jest wykonanie izolacji termicznej pokrycia dachu, wymiana rynien, rur spustowych, opierzeni,
instalacji odgromowej,
- podmurowanie kominów (dodatkowa wysokość warstwy izolacji termicznej), wykonanie nowych czapek z betonu
(zbrojonego).
Rodzaj i standard wykończenia planowanych robót:
- wymiana stolarki okiennej – stolarka z funkcją rozszczelnienia, wyposażona w otwory nawiewne w górnej części okna
(otwory nawiewne z funkcją regulacji), barwa biała, wymiana parapetów wewnętrznych i zewnętrzne z blachy tytanowo cynkowej,
- drzwi zewnętrzne aluminiowe, bez progów, barwa naturalnego aluminium, szkło bezpieczne, dolna kwatera drzwi pełna z
aluminium,
- stolarka spełniająca normy użytkowe, termiczne, estetyczne,
- ściany zewnętrzne: izolacja termiczna grubości 20 cm, tynk systemowy cienkowarstwowy na styropianie silikonowy,
faktura powierzchni: płaszczyzny duże o fakturze 2,0 mm, fragmenty ozdobne na elewacji o fakturze 1,0 mm, w dolnej
części piwnicznej cokół mozaikowy, system nie gorszy niż firmy Baumit,
- prace na stropodachu: ocieplenie ze styropianu grubości 30 cm (styropapa), podmurowanie ścian, wykonanie opierzeni,
wymiana rynien, rur spustowych z blachy tytanowo-cynkowej, pokrycie z papy termozgrzewalnej,
- reperacja, podmurowanie kominów wentylacyjnych, wymiana czapek kominowych, opierzenia z blachy tytanowo-cynkowej,
- wymiana instalacji odgromowej,
- wymiana instalacji grzewczej centralnego ogrzewania.
Opracowanie projektowe obejmuje cały zakres planowanych, koniecznych prac, natomiast przedmiotowe zamówienie
dotyczy wyłącznie roboty w zakresie przedmiaru i STWiOR – bez zagospodarowania terenu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 514135,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 620646,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 514135,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANBUD Firma Budowlana A. Kuźma Andrzej Kuźma

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6671105605

7.3.3) Ulica: Różana 5

7.3.4) Miejscowość: Strzałkowo

7.3.5) Kod pocztowy: 62-420

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 514135,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.