Ogłoszenie z dnia 2024-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00272194/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Adaptacja pomieszczeń w budynku E na potrzeby administracji Szpitala” polegających na wykonaniu sieci komputerowej
w budynku E
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL UNIWERSYTECKI IMIENIA KAROLA MARCINKOWSKIEGO W ZIELONEJ GÓRZE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970773231
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zyty 26
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-046
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@szpital.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9039371.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Adaptacja pomieszczeń w budynku E na potrzeby administracji Szpitala” polegających na wykonaniu sieci komputerowejw budynku E
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-031cf2aa-f2c2-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00338856
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00272194
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TI.262.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 937831,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Adaptacja pomieszczeń w budynku E na potrzeby administracji Szpitala” polegających na wykonaniu sieci komputerowej w budynku E.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 do SWZ.
3) W ramach I etapu przedmiotu zamówienia Zamawiający udostępni do prac budowlanych puste II piętro budynku E. Parter, I i III piętro budynku pozostaje do realizacji w etapie II – pomieszczenia aktualnie użytkowane przez Kliniczny Oddział Otolaryngologii i Onkologii Laryngologicznej, którego przeniesienie zostało zaplanowane do dnia 31.07.2024 r. W przypadku opóźnień w zwolnieniu pomieszczeń oddziału czas realizacji przedmiotu zamówienia ulegnie wydłużeniu o czas opóźnienia.
4) W ramach II etapu przedmiotu zamówienia Wykonawca zdemontuje instalację telewizji satelitarnej wraz z anteną, mieszczącej się w budynku A1 i przeniesie na III piętro budynku E do pomieszczenia Prezesa Zarządu.
5) Przedmiot zamówienia wykonywany będzie na terenie, który stanowi integralną część infrastruktury czynnego Szpitala, z uwagi na co, koniecznym jest, aby wykonywanie robót budowlanych nie kolidowało z bieżącym funkcjonowaniem Szpitala i z istniejącą infrastrukturą. W uzgodnieniu z Zamawiającym, Wykonawca własnym staraniem i na swój koszt, w przypadku konieczności, wykona rozwiązania tymczasowe niezbędne dla funkcjonowania Szpitala oraz zastępcze w przypadku wyłączenia urządzeń lub instalacji. Wykonawca o ewentualnych przerwach w ciągłości pracy Szpitala ma obowiązek poinformować Zamawiającego minimum trzy dniowym wyprzedzeniem.
6) Wykonawca opracuje harmonogram rzeczowo – finansowy uwzględniający powyższe etapowanie inwestycji z podziałem na płatności. Harmonogram powinien umożliwić identyfikację kwot przewidzianych płatności w poszczególnych etapach w okresie realizacji oraz rozbicie prac budowlanych minimum na branże i stadium realizacji.
7) Należy uwzględnić demontaż istniejących instalacji i urządzeń, wyposażenia technicznego i technologicznego oraz ich przeniesienie lub utylizację. Należy uzgodnić z Zamawiającym sposób postępowania ze zdemontowanymi elementami.
8) Wykonawca wywiezie i zutylizuje na własny koszt i własnym staraniem wszystkie odpady powstałe podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
9) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca sporządzi wszystkie oznakowania, również tymczasowe w okresie realizacji robót budowlanych, niezbędne do prawidłowej eksploatacji obiektu, w tym oznaczenie dróg ewakuacyjnych ppoż. Wykonawca wyposaży także pomieszczenia objęte zakresem przebudowy w niezbędny sprzęt ppoż.
10) Wykonawca zobowiązany jest zgłaszać Zamawiającemu gotowość do odbioru robót zanikających wraz z zestawieniem zakresu robót wykonanych.
11) Przed końcowym odbiorem robót budowlanych Wykonawca przekaże Zamawiającemu pełnobranżową dokumentację powykonawczą - 2 egz. w formie papierowej, 2 egz. w formie elektronicznej na nośniku CD/DVD oraz przeszkoli pracowników Działu Eksploatacji oraz Działu Informatyki Zamawiającego z zakresu obsługi i bieżącej konserwacji zainstalowanych urządzeń i instalacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
32423000-4 - Gniazda sieciowe
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
32422000-7 - Elementy składowe sieci
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32562000-0 - Kable światłowodowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu numer 2024/BZP 00272194/01 opublikowane dnia 04.04.2024 r. Biuletynie Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert wpłynęła oferta złożona przez Wykonawcę RAC SYSTEMS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (oferta nr 1). Cena zaoferowana przez Wykonawcę przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1813961,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1813961,42 PLN
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na sieci DW województwa lubuskiego.- Zad. 2 -Rozbudowa DW nr 134 na odcinku od DK nr 29 do miejscowości Urad w zakresie budowy ścieżki rowerowej
- Napr., konserw. i malow. urządz. małej arch., przestaw. ławek, gazonów, koszyczków na odpady, remonty ciągów piesz. i schodów na ter. zieleni miejsk.i mienia komunaln. w obr. ABM wraz z N. Miastem ZG
- Interwencyjne usuwanie pojawiających się na skutek zdarzeń drogowych zanieczyszczeń w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: Zadanie nr 1, 2.
- Przewóz osób niepełnosprawnych na terenie Miasta Zielona Góra.
- Dostawa produktów mleczarskich do Zespołu Edukacyjnego nr 3 w Zielonej Górze
- Kompleksowa usługa innowacji społecznej - wsparcie osób z niepełnosprawnościami oraz ich opiekunów poprzez utworzenie mobilnego punktu z usługami społecznymi na terenie gminy wiejskiej
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Dostawa sprzętu IT
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Zębowice
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
- Przedszkole nr 9 w Rybniku przy ul. Henryka Wieniawskiego 9, dzielnica Śródmieście - termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi.
więcej: Lokalna sieć komputerowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.