eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgorzelecModernizacja energetyczna budynków Urzędu Miasta w Zgorzelcu i Urzędu Gminy Zgorzelec - Zespół inspektorów nadzoru inwestorskiego



Ogłoszenie z dnia 2024-05-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacja energetyczna budynków Urzędu Miasta w Zgorzelcu
i Urzędu Gminy Zgorzelec – Zespół inspektorów nadzoru inwestorskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Zgorzelec

1.3.) Oddział zamawiającego: GM Zgorzelec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Domańskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Zgorzelec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-900

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zgorzelec.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/904954

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja energetyczna budynków Urzędu Miasta w Zgorzelcu
i Urzędu Gminy Zgorzelec – Zespół inspektorów nadzoru inwestorskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-527498c7-e765-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00338930

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00078691/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Nadzór inwestorski nad zadaniem pn.: Modernizacja energetyczna budynków Urzędu Miasta w Zgorzelcu i Urzędu Gminy Zgorzelec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej oraz budżetu państwa w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027, Priorytetu nr 2 „Fundusze Europejskie na rzecz środowiska na Dolnym Śląsku", Działania nr 2.1 „Efektywność energetyczna w budynkach publicznych"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00254338

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 130000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sprawowaniu wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przez Zespół inspektorów nadzoru inwestorskiego, o którym mowa w ust. 2 niniejszego rozdziału, nad realizacją zadania pn.: „Modernizacja energetyczna budynków Urzędu Miasta w Zgorzelcu i Urzędu Gminy Zgorzelec”.
2. Zamawiający wymaga zapewnienia przez Wykonawcę następującego składu Zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego:
1) Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, który będzie pełnił funkcję Koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego, zwanego w dalszej części SWZ „Koordynatorem”;
2) Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych bez ograniczeń;
3) Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń.
3. Wykonawca w ramach zaoferowanego wynagrodzenia, zobowiązany jest zapewnić osobę do zajmowania się dozorem, tj. kierowania czynnościami osoby wykonującej prace na stanowisku eksploatacji
w zakresie montażu, czynności kontrolno-pomiarowych urządzeń, instalacji i sieci, zainstalowanych w ramach realizacji zadania, wskazanego w ust. 1 niniejszego rozdziału.
4. Zakres robót, nad którymi sprawowany będzie nadzór inwestorski obejmuje remont Urzędu Miasta Zgorzelec, składającego się z dwóch budynków administracyjnych o numerach 6 i 7, stanowiących całość funkcyjną, połączoną komunikacyjnie, a w szczególności:
1) Remont dachu i więźby dachowej,
2) Remont elewacji tylnej - od strony podwórka wraz z dociepleniem ścian zewnętrznych przy użyciu wełny mineralnej i wykonaniem tynku (elewacja frontowa, od strony ulic Warszawskiej
i Domańskiego nie jest objęta przedmiotem niniejszego zamówienia),
3) Wykonanie izolacji ścian piwnicy,
4) Remont pokrycia 2 kopuł sześciokątnych nad wykuszami i wieży zegarowej wraz z wymianą mechanizmu zegara,
5) Remont stropu nad III piętrem budynków wraz z wymianą podłogi
i dociepleniem przestrzeni między belkowej,
6) Ocieplenie i remont przewodów kominowych ponad III piętrem
i dachem wraz z wymianą czap kominowych,
7) Dostawę (zakup) i montaż instalacji fotowoltaicznej (PV) wraz
z kompleksowym podłączeniem instalacji.
8) Remont (renowacja) witraży szklanych oraz detalu architektonicznego i rzeźb,
9) Przebudowę instalacji oświetlenia na poddaszu budynków, instalacji odgromowej oraz zasilania nowych elementów instalacji sanitarnych,
10) Przebudowę instalacji podgrzewania CWU wraz ze zmianą sposobu zasilania, instalacji centralnego ogrzewania wraz ze zmianą rur, tras przewodów, średnic przewodów i grzejników (bez zmiany źródła ciepła),
11) Przeniesienie urządzeń klimatyzacji z poddasza nieużytkowego na dach,
12) Wykonanie remontu nawierzchni podwórka.
5. Szczegółowy opis i zakres nadzorowanych robót budowlanych został zawarty w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (branży ogólnobudowlanej, instalacji ogrzewania, instalacji wody użytkowej, instalacji elektrycznych, instalacji klimatyzacji) oraz w dokumentacji projektowej, w skład której wchodzi:
1) Projekt architektoniczno-budowlany, stanowiący załącznik do decyzji pozwolenia na budowę nr 206/2022 z dnia 29.06.2022 r.,
2) Projekt techniczno-wykonawczy branży architektoniczno-budowlanej,
3) Projekt techniczno-wykonawczy w branży instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń sanitarnych,
4) Projekt techniczny – instalacje elektryczne,
5) Projekt techniczny – instalacja fotowoltaiczna,
6) Ekspertyza techniczno-budowlana więźby dachowej,
7) Audyt efektywności energetycznej,
8) Decyzja pozwolenia na budowę nr 206/2022 z dnia 29.06.2022 r. wydana przez Starostę Zgorzeleckiego,
9) Postanowienie nr AB.6740.2.197.2022.5 z dnia 14.09.2023 r. wydane przez Starostę Zgorzeleckiego,
10) Przedmiar robót (przedmiar robót ma charakter pomocniczy).
- zwanymi w dalszej części SWZ „dokumentacją”, stanowiącą Załącznik nr 6 do SWZ.
W opisie przedmiotu zamówienia na roboty budowlane objęte przedmiotową usługą nadzoru inwestorskiego uwzględniono wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane oraz przepisami wykonawczymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117711,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artur Dzierewianko Domek Trzy Wianki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131420059

7.3.3) Ulica: Krótka 5

7.3.4) Miejscowość: Świeradów-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 59-850

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.