eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa¦wiadczenie us³ug pocztowych



Og³oszenie z dnia 2021-12-30


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010182401

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Skwer kard. S. Wyszyñskiego 9

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-015

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@krrit.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.krrit.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ kontroli pañstwowej i ochrony prawa oraz s±d i trybuna³

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug pocztowych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-854961ee-66e7-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00338971

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00010622/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Us³ugi pocztowe

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://krrit.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy, za po¶rednictwem elektronicznej platformy zakupowej (dalej: „Platforma” lub „Platforma Zakupowa”) pod adresem: https://krrit.eb2b.com.pl, która spe³nia wymagania opisane w art. 64 ustawy lub przy u¿yciu poczty elektronicznej (e-mail) na adres: przetargi@krrit.gov.pl, za wyj±tkiem przypadków wskazanych w SWZ. Oferty oraz o¶wiadczenia i dokumenty sk³adane wraz z ofert± nale¿y sk³adaæ tylko i wy³±cznie przy u¿yciu Platformy.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezp³atne.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej okre¶la Regulamin Platformy Zakupowej (dostêpny pod adresem internetowym https://krrit.eb2b.com.pl). Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezp³atnie rejestruj±c siê lub loguj±c (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie oraz uznaje go za wi±¿±cy.
3. Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 4/1 mb/s,
2) komputer klasy PC lub Mac, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ RAM min. 8 GB, procesor Intel IV 4GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przegl±darki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program obs³uguj±cy stosowane przez wykonawcê formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).
4. Wszelkie dokumenty, o¶wiadczenia, informacje sk³adane za po¶rednictwem Platformy, nale¿y wczytaæ jako za³±czniki, wed³ug Instrukcji korzystania z Platformy, dostêpnej dla zalogowanych u¿ytkowników w zak³adce „Pomoc” – „Instrukcje”.
5. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adaj±ce siê na ofertê (sk³adane przez Wykonawcê do up³ywu terminu sk³adania ofert), przekazywane s± na Platformê przy u¿yciu zak³adki „Za³±czniki”.
6. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia, uzupe³nienia, elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane przez Wykonawcê po terminie sk³adania ofert (np. na wezwanie Zamawiaj±cego), sk³adane s± na Platformê przy u¿yciu zak³adki „Pytania/informacje”.
7. Ewentualne wnioski o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, wnioski o przeprowadzenie wizji lokalnej itp., tak¿e sk³adane s± na Platformê przy u¿yciu zak³adki „Pytania/informacje”.
8. Wykonawcy mog± kierowaæ zapytania do Zamawiaj±cego, tak¿e mailowo na adres: przetargi@krrit.gov.pl z dopiskiem: „Postêpowanie nr ZP/1/DPz/2021”. Zapytania kierowane na inne adresy mailowe Zamawiaj±cego – nie bêd± rozpatrywane.
9. Zamawiaj±cy zaleca wczytywanie na Platformê plików w maksymalnym rozmiarze do 100 MB.
10. Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie podpisu elektronicznego:
a) odno¶nie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
• dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca siê podpis w formatem PAdES,
• dokumenty w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ formatem XAdES.
b) odno¶nie podpisu osobistego:
• dla dokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca siê podpis wewnêtrzny (otoczony),
• dokumenty w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ podpisem zewnêtrznym lub otaczaj±cym.
c) odno¶nie podpisu zaufanego:
• wielko¶æ dokumentów nie mo¿e przekraczaæ 10 MB (szczegó³owe informacje dotycz±ce podpisu zaufanego mo¿na uzyskaæ pod adresem: https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany)
Je¿eli jest to mo¿liwe, zalecane jest stosowanie podpisu otaczaj±cego – wewnêtrznego – który polega na tym, ¿e jest zapisany ³±cznie z podpisywanym dokumentem (tworz± jeden plik), a nie oddzielnie (plik podpisywany i plik podpisu)

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Dzia³aj±c na podstawie art. 13 i 14 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/460WE (RODO) , w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem o udzielenie zamówienia na ¶wiadczenie us³ug pocztowych. Zamawiaj±cy zawar³ informacje dotycz±ce przetwarzania danych osobowych w Rozdziale XXVIII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/1/DPz/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych przez okres 24 miesiêcy na potrzeby Biura KRRiT.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizacjê us³ug pocztowych, w rozumieniu przepisów ustawy Prawo pocztowe, w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych oraz ewentualnych zwrotów przesy³ek, w tym w szczególno¶ci listowych przesy³ek:
a) nierejestrowanych ekonomicznych,
b) nierejestrowanych priorytetowych,
c) poleconych ekonomicznych,
d) poleconych priorytetowych,
e) poleconych ekonomicznych ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru,
f) poleconych priorytetowych ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
W zakres zamówienia nie wchodz± us³ugi pocztowe w zakresie przesy³ek kurierskich.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i sposób jego wykonania zawarte s± w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych Za³±cznik nr 1 do SWZ wraz
z Za³±cznikiem nr 1 do wzoru umowy stanowi±cym wzór ksi±¿ki nadawczej oraz zestawienia ilo¶ciowo-warto¶ciowego (Za³±cznik nr 1a do SWZ).
4. Wykonawca bêdzie realizowa³ zamówienie wed³ug bie¿±cych potrzeb Zamawiaj±cego na zasadach okre¶lonych we wzorze umowy.
5. W formularzu asortymentowo-cenowym Zamawiaj±cy poda³ szacunkowe ilo¶ci –
w skali jednego miesi±ca – rodzajów przesy³ek stanowi±cych przewa¿aj±c± czê¶æ zakresu zamówienia. Z us³ug pocztowych niewymienionych w formularzu asortymentowo-cenowym Zamawiaj±cy korzysta incydentalnie. Zestawienie ilo¶ciowe podane w formularzu asortymentowo-cenowym stanowi jedynie podstawê do obliczenia ceny oferty i nie zobowi±zuje Zamawiaj±cego do zlecenia realizacji przesy³ek w ilo¶ciach podanych w ww. formularzu. Rodzaje i ilo¶ci przesy³ek w ramach ¶wiadczonych us³ug okre¶lone jako szacunkowe bêd± ulega³y zmianie w zale¿no¶ci od bie¿±cych potrzeb Zamawiaj±cego. Wykonawcy nie bêd± przys³ugiwa³y wobec Zamawiaj±cego ¿adne roszczenia z tytu³u zmian ilo¶ciowych i rodzajowych przesy³ek w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiaj±cy informuje, ¿e szacunkowo:
a) 90 % przesy³ek objêtych ca³ym zamówieniem bêdzie nadawana w trybie przepisów Kodeksu postêpowania administracyjnego,
b) adresatami wiêkszo¶ci przesy³ek Zamawiaj±cego s± osoby fizyczne zamieszka³e w ma³ych miastach oraz wioskach na terenie RP.
7. Dla adresatów przesy³ek rejestrowanych Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ dostêpno¶æ placówek pocztowych, o których mowa w art. 44 § 1 pkt 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postêpowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1257 ze zm.).
8. Zamawiaj±cy zastrzega obowi±zek osobistego wykonania przez Wykonawcê zamówienia w zakresie przyjmowania przesy³ek pocztowych oraz dorêczania adresatom przesy³ek pocztowych w odniesieniu do przesy³ek pocztowych w obrocie krajowym.
9. Zamawiaj±cy wymaga by, przez ca³y okres realizacji zamówienia, nie mniej ni¿ 50% osób bior±cych udzia³ w realizacji us³ug w zakresie okre¶lonym w pkt. 8 powy¿ej zatrudnionych by³o na umowê o pracê. Wykonawca zobowi±zany jest podaæ w ofercie procentowy, minimalny udzia³ osób zatrudnionych na umowê o pracê, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji us³ug w zakresie okre¶lonym w pkt. 8 niniejszego Rozdzia³u przez ca³y okres realizacji zamówienia. Procentowy udzia³, o którym mowa w zdaniu poprzedzaj±cym Wykonawca podaje z dok³adno¶ci± do 1%. Zasady kontroli sposobu realizacji ww. obowi±zku i sankcje za jego niedotrzymanie okre¶lone s± we wzorze umowy, w szczególno¶ci w § 2 ust. 13 i 14, § 8 ust. 2 pkt 3 i 4.
10. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych.
11. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych z uwagi na jednorodno¶æ przedmiotu zamówienia. Zapewniona zostaje w ten sposób jednolito¶æ ¶wiadczenia oraz zwiêksza siê odpowiedzialno¶æ wykonawcy za rezultat koñcowy. Podzia³ zamówienia na czê¶ci oznacza³aby znacz±cy wzrost zaanga¿owania Zamawiaj±cego do nadzoru i koordynacji nad realizacj± zamówieñ oraz generowa³oby dodatkowy, niepotrzebny wzrost kosztów u Zamawiaj±cego a tak¿e grozi³by nadmiernymi trudno¶ciami technicznymi a potrzeba skoordynowania dzia³añ ró¿nych Wykonawców realizuj±cych poszczególne czê¶ci zamówienia mog³aby powa¿nie zagroziæ w³a¶ciwemu wykonaniu zamówienia. Brak podzia³u zamówienia na czê¶ci nie naruszy konkurencji poprzez ograniczenie mo¿liwo¶ci ubiegania siê o zamówienie mniejszym podmiotom, w szczególno¶ci ma³ym i ¶rednim przedsiêbiorstwom.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Rozdzia³ XIV pkt. 1.2) SWZ. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów, tj.: Zamawiaj±cy uzna, warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ posiada aktualne uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej na terenie ca³ego kraju, na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 Ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 z pó¼n. zm.).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie bêdzie ¿±da³ podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych w Rozdziale XIII. SWZ oraz pkt. 5.2 niniejszego og³oszenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia:
1. dokument potwierdzaj±cy dokonanie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, o którym mowa w art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041), wydany przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest uprawniony do ¶wiadczenia us³ug pocztowych na terenie ca³ego kraju.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Ofertê stanowi:
a) formularz oferty (zgodny w tre¶ci z za³±cznikiem nr 2 do SWZ),
b) formularz asortymentowo-cenowy (zgodny w tre¶ci z za³±cznikiem nr 2a do SWZ).
Uwaga: Formularz oferty oraz formularz asortymentowo-cenowy nie podlega uzupe³nieniu. W przypadku jego nie z³o¿enia oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z tre¶ci± SWZ.
2. Ofertê (za³±cznik nr 2 do SWZ wraz z za³±cznikiem nr 2a do SWZ) oraz o¶wiadczenie sporz±dzone wed³ug za³±cznika nr 3 do SWZ sporz±dza siê w jêzyku polskim, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym zgodnie z art. 63. ust. 2 ustawy.
3. Oferta wraz ze wszystkimi za³±cznikami musi byæ podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z wpisem do w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej albo przez osobê umocowan± do podpisania oferty. Pe³nomocnictwo we w³a¶ciwej formie, z okre¶leniem jego zakresu, powinno byæ do³±czone do oferty, o ile nie wynika z innych za³±czonych dokumentów.
4. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty sk³ada siê w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
5. Do oferty nale¿y do³±czyæ:
1) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do podpisania oferty, o ile ofertê podpisuje pe³nomocnik;
2) Pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – je¿eli dotyczy;
3) O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie to sk³ada ka¿dy z Wykonawców;
4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia, podpisane (jednym z podpisów, o których mowa w ust. 2 powy¿ej) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.
5) Uzasadnienie dotycz±ce tajemnicy przedsiêbiorstwa – je¿eli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia, do oferty nale¿y za³±czyæ podpisane (jednym z podpisów: podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia Zamawiaj±cy okre¶li³ w Projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych za³±cznik nr 1 do SWZ - paragraf 14.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-01-11 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://krrit.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-11 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-02-09

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. ¦rodki ochrony prawnej przys³uguj± Wykonawcy, a tak¿e innemu podmiotowi, je¿eli ma lub mia³ interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniós³ lub mo¿e ponie¶æ szkodê w wyniku naruszenia przez Zamawiaj±cego przepisów ustawy Pzp.
2. ¦rodki ochrony prawnej wobec og³oszenia wszczynaj±cego postêpowanie o udzielenie zamówienia oraz dokumentów zamówienia przys³uguj± równie¿ organizacjom wpisanym na listê, o której mowa w art. 469 pkt 15 ustawy Pzp oraz Rzecznikowi Ma³ych i ¦rednich Przedsiêbiorców.
3. ¦rodki ochrony prawnej przys³uguj± na zasadach uregulowanych w Dziale IX ustawy Pzp.
4. Odwo³anie przys³uguje na:
1) niezgodn± z przepisami ustawy czynno¶æ Zamawiaj±cego, podjêt± w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania wykonawców lub konkursie, w tym na projektowane postanowienie umowy;
2) zaniechanie czynno¶ci w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania wykonawców lub konkursie, do której Zamawiaj±cy by³ obowi±zany na podstawie ustawy Pzp;
3) zaniechanie przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy Pzp, mimo ¿e zamawiaj±cy by³ do tego obowi±zany.
5. Odwo³anie wnosi siê do Prezesa Krajowej Izby Odwo³awczej.
6. Informacje na temat sk³adania odwo³añ mo¿na uzyskaæ w Urzêdzie Zamówieñ Publicznych Departament Odwo³añ, ul. Postêpu 17a, 02-676 Warszawa, strona internetowa: www.uzp.gov.pl, adres e-mail: odwolania@uzp.gov.pl, tel. +48 22 458 78 01.
7. Zamawiaj±cy zastrzega obowi±zek osobistego wykonania przez Wykonawcê zamówienia w zakresie przyjmowania przesy³ek pocztowych oraz dorêczania adresatom przesy³ek pocztowych w odniesieniu do przesy³ek pocztowych w obrocie krajowym.
8. Zamawiaj±cy wymaga by, przez ca³y okres realizacji zamówienia, nie mniej ni¿ 50% osób bior±cych udzia³ w realizacji us³ug w zakresie okre¶lonym w pkt. 1 powy¿ej zatrudnionych by³o na umowê o pracê. Wykonawca zobowi±zany jest podaæ w ofercie procentowy, minimalny udzia³ osób zatrudnionych na umowê o pracê, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji us³ug w zakresie okre¶lonym w pkt. 1 niniejszego Rozdzia³u przez ca³y okres realizacji zamówienia. Procentowy udzia³, o którym mowa w zdaniu poprzedzaj±cym Wykonawca podaje z dok³adno¶ci± do 1%. Zasady kontroli sposobu realizacji ww. obowi±zku i sankcje za jego niedotrzymanie okre¶lone s± projektowanych postanowieniach umowy, w szczególno¶ci w § 2 ust. 13 i 14 oraz § 8 ust. 2 pkt 3 i 4.
9. Wykonawca, o którym mowa w ust. 1, ma obowi±zek zawrzeæ umowê w sprawie zamówienia na warunkach okre¶lonych w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowi± za³±cznik Nr 1 do SWZ. Umowa zostanie uzupe³niona o zapisy wynikaj±ce ze z³o¿onej oferty.
10. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawi± Zamawiaj±cemu kopiê umowy reguluj±c± wspó³pracê tych Wykonawców.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.