Ogłoszenie z dnia 2024-05-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00304486/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
RDW Zamość Oczyszczanie separatorów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.zamosc@zdw.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdw-lublin.logintrade.net/zapytania_email,163978,0d4cdd9e1c1019e394aefb5ddb624514.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administrowanie Drogami Wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
RDW Zamość Oczyszczanie separatorów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af0d3c70-03c7-11ef-b21f-3ab44b58c1d6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00339042
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069572/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.48 RDW w Zamościu Oczyszczanie separatorów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00304486
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: R8.ST.372.7.2024.eb
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 271900,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 39391,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Zakres zamówienia obejmuje:
a) Przeprowadzenie 1-krotnego oczyszczenia 34 szt. separatorów substancji ropopochodnych stanowiących element kanalizacji deszczowej. Zlokalizowanej w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 849 w km 21+090 - 22+285 w m. Jacnia i w km 23+015 w m. Kaczórki, nr 849 (skrzyżowanie z drogą nr 853) w km 36+990 w m. Józefów i nr 835 w km 85+515, w km 87+750, w km 88+300, w km 88+340, w km 89+075, w km 89+420 w m. Biłgoraj i nr 837 na odcinku od km 51+337 do km 64+016.
b) Czyszczenie instalacji separatorów, osadników i utylizacja odpadów polegające na:
- usunięciu zawartości osadnika i separatora,
- myciu elementów wewnętrznych (pakiety, filtry koalescencyjne, pływaki, ściany wewnętrzne) oraz usunięciu popłuczyn,
- ocenie stanu technicznego zbiorników (powłok) oraz elementów wewnętrznych separatora,
- spisaniu protokołu z wykonanych prac oraz wpisu w „Książki eksploatacji urządzenia”,
- wywozie i utylizacji odpadów wytworzonych podczas czyszczenia instalacji separatorów.
- Wykonawca wszystkie odpady powstałe w separatorach usunie i unieszkodliwi zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawa z dnia 14 grudnia 2021r. (Dz. U. 2022 poz. 699 z późn. zm.). Za wszelkie skażenia i ewentualne spowodowanie zagrożeń zanieczyszczenia środowiska odpowiada Wykonawca,
- Wykonawca usługi występuje w roli Wytwórcy odpadów powstających podczas wykonywania usługi czyszczenia. Wykonawca oświadcza, że będzie prowadził ewidencję odpadów oraz posiada wpis do BDO.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513600-2 - Usługi usuwania osadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36990,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68467,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36990,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAN24 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7133099432
7.3.3) Ulica: Ziemska 86
7.3.4) Miejscowość: Marysin
7.3.5) Kod pocztowy: 21-002
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36990,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Organizacja Jarmarku Bożonarodzeniowego na Rynku Starego Miasta w Lublinie w terminie 21-22 grudnia 2024 r.
- Usługa wykonania Programu Funkcjonalno - Użytkowego budowy budynku Uniwersyteckiego Ponadregionalnego Centrum Hematologii, Onkologii, Immunologii i Transplantacji Szpiku
- Świadczenie usług pocztowych dla UMCS
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego wraz z dystrybucją dla Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie
- Usługa druku i dostawy katalogu pokonkursowego XIII Ogólnopolskiego Konkursu Fotograficznego "Lubelskie. Smakuj Życie!" w formie ilustrowanego kalendarza regionu na 2025 rok.
- "Dostawa sprzętu komputerowego i drukarek na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn. "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wywóz i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 z oczyszczalni ścieków przy ul. Centralnej w Orzeszu w roku 2025.
- Odbiór, transport i przetwarzanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych, piasku z sitopiaskowników oraz skratek
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 pochodzących z oczyszczalni ścieków w Kaliszu Pomorskim przy ul. Szczecińskiej"
- Przegląd techniczny oraz czyszczenie separatorów ropopochodnych i osadników usytuowanych w Komendzie Nadbużańskiego OSG oraz podległych Placówkach SG
- Zagospodarowanie osadów ściekowych z obiektów oczyszczalni ścieków ZGŚ Łyna przy ul. Leśnej w Olsztynie.
więcej: Usługi usuwania osadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.