eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kowala-Stępocina"Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Kowala"



Ogłoszenie z dnia 2024-05-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Kowala”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOWALA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223818

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Walewskiej 7

1.5.2.) Miejscowość: Kowala-Stępocina

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-624

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486101760

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kowala@kowala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowala.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowala.ezamawiajacy.pl/app/login

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Kowala”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56e42f45-0395-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00339058

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039514/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Kowala

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00302751

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Kowala.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w załącznikach do SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy.
Wymagania dla autobusu:
a) autobus musi być fabrycznie nowy, rok produkcji – nie starszy niż 2023, nigdy wcześniej nierejestrowany,
b) autobus musi być sprzedany na fakturę VAT,
c) autobus musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997r. prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047, 919, 1053, 1088, 1123, 1193, 1234, 1394, 1720, 1723, 2029) oraz przepisach wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy
d) autobus musi posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych oraz rejestrację pojazdu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
e) autobus musi posiadać świadectwo homologacji lub równoważny dokument pod nazwą świadectwo krajowego indywidualnego dopuszczenia pojazdu wydane przez Dyrektora Transportowego Dozoru Technicznego. Wskazany dokument zastępuje świadectwo homologacji i potwierdza spełnienie odpowiednich wymagań i warunków technicznych dla oferowanego pojazdu.
f) autobus musi spełniać parametry techniczne zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.

WYKONAWCA WRAZ Z AUTOBUSEM DOSTARCZY ZAMAWIAJĄCEMU:
 Książkę Gwarancyjną,
 Książkę Serwisową,
 Instrukcję obsługi,
 Dokumenty wymagane do rejestracji pojazdu na terenie Polski (Świadectwo Homologacji lub Świadectwo Krajowego indywidualnego dopuszczenia pojazdu wydanego przez Dyrektora Transportowego Dozoru Technicznego).
Pozostałe wymagania Zamawiającego odnośnie autobusu:
 gwarancja musi obejmować wszystkie podzespoły mechaniczne i blacharskie oraz elektronikę w kabinie i klimatyzację. W okresie gwarancji koszt planowanych przeglądów serwisowych / obsług technicznych wynikających z interwałów obsług określonych przez producenta pojazdu wraz z robocizną i materiałami eksploatacyjnymi Zamawiający będzie ponosił we własnym zakresie,
 w okresie gwarancyjnym wszelkie koszty związane z naprawą podlegającą gwarancji oraz dojazdem serwisanta ponosi Wykonawca,
 podjęcie naprawy gwarancyjnej autobusu maksymalnie do 7 dni roboczych od chwili zgłoszenia w miejscu postoju autobusu, a długotrwałe techniczne naprawy winny być dokonane w terminie i miejscu uzgodnionym pisemnie przez obie strony umowy,
 Wykonawca przeprowadzi szkolenia maksymalnie dwóch pracowników Zamawiającego, w zakresie niezbędnym do samodzielnej eksploatacji i obsługi,
 Wykonawca razem z dostawą przedmiotu zamówienia dostarczy Zamawiającemu wszystkie instrukcje obsługi, książkę gwarancyjną, książkę serwisową oraz wszelkie inne wymagane dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu w tym homologację autobusu lub krajowe indywidualne dopuszczenie pojazdu,
 autobus winien być bezwypadkowy, nic może posiadać śladów korozji, wgnieceń i innych widocznych uszkodzeń mechanicznych, za wyjątkiem normalnych śladów wynikających z transportu i postoju,
 Autobus musi być w pełni sprawny i odpowiadać standardom jakościowym i technicznym wynikającym z funkcji i przeznaczenia,
 Autobus musi być wolny od wad prawnych, fizycznych i obciążeń na rzecz osób trzecich oraz nie może być przedmiotem jakiegokolwiek postępowania bądź przedmiotu zabezpieczenia.

Miejsce dostawy- siedziba Zamawiającego, koszty dostawy ponosi Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 512910,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 512910,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 512910,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE BUS SERVICE JERZY JAN BIEDULEWICZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461077364

7.3.3) Ulica: PORTOWA 44

7.3.4) Miejscowość: AUGUSTÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 16-300

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 512910,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania umowy określony datą ze względu na otrzymane dofinansowanie na to zadanie i obowiązek rozliczenia do 31.12.2024 pod rygorem utraty pozyskanych środków finansowych od Samorządu Województwa Mazowieckiego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.