eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZaklikówOpracowanie Projektu Planu Ogólnego dla Gminy Zaklików



Ogłoszenie z dnia 2024-05-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie Projektu Planu Ogólnego dla Gminy Zaklików

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zaklików

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409130

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zachodnia 15

1.5.2.) Miejscowość: Zaklików

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-470

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zaklikow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaklikow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zaklikow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie Projektu Planu Ogólnego dla Gminy Zaklików

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6c1c441-fd5e-11ee-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00339073

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041700/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Wykonanie miejscowego planu ogólnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00291055

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „OPRACOWANIE PROJEKTU PLANU OGÓLNEGO DLA GMINY ZAKLIKÓW„ o którym mowa w art. 13a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 977 ze zm.) oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem i uchwaleniem planu ogólnego. Powierzchnia opracowania obejmuje ok. 202 km2.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
Opracowanie planu ogólnego wraz uzasadnieniem oraz dokumentacją prac planistycznych dla obszaru Gminy Zaklików z wyłączeniem terenów zamkniętych innych niż ustalane przez ministra właściwego do spraw transportu.
Plan ogólny należy sporządzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 977 ze zm.) zwanej dalej ustawą o PiZP, a także przepisami wykonawczymi do tej ustawy.
Zamówienie obejmuje:
1. Pozyskanie we własnym zakresie i własnym kosztem wszystkich materiałów i danych niezbędnych do realizacji zamówienia, w tym niezbędnych kopii map (w tym przeskalowanie map);
2. Dokonanie analizy materiału wyjściowego, inwentaryzacji urbanistycznej i oceny istniejącego stanu zagospodarowania, obejmującego w szczególności obowiązujące akty planowania przestrzennego, wnioski o sporządzenie zmiany aktów planowania przestrzennego, istniejące uwarunkowania (w tym środowiskowe, geologiczne, dziedzictwa kulturowego itd.) gminy Zaklików;
3. Opracowanie danych przestrzennych do uchwały intencyjnej;
4. Sporządzenie opracowania ekofizjograficznego (bądź jego aktualizację o ile zaistnieje potrzeba);
5. Przygotowania na piśmie ogłoszeń/obwieszczeń o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego oraz zawiadomień dla instytucji i organów, prasy, korespondencji, wykazów wniosków i wykazów uwag, oraz innych dokumentów, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowania projektu planu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
6. Wykonanie analizy złożonych wniosków przez osoby fizyczne i prawne oraz zgłoszonych przez organy i instytucje, w tym sporządzenie wykazu wniosków, przygotowanie propozycji ich rozpatrzenia wraz z uzasadnieniem, jak również ewentualne opracowanie wykazu odpowiedzi do organów i instytucji określonych ustawą oraz innych instytucji i jednostek poinformowanych o przystąpieniu do planu,
7. Sporządzenie projektu planu ogólnego wraz z uzasadnieniem i prognozą oddziaływania na środowisko (części tekstowe, graficzne, dane przestrzenne), Zamawiający wskazuje, iż w planie ogólnym oprócz elementów obligatoryjnych (określenie: stref planistycznych, gminnych standardów urbanistycznych) mają zostać uwzględnione elementy fakultatywne (poprzez określenie: obszarów uzupełnienia zabudowy, obszarów zabudowy śródmiejskiej), ewentualna rezygnacja z elementów fakultatywnych należy do wyłącznej decyzji Zamawiającego;
8. Współpraca z Komisją Architektoniczno-Urbanistyczną, w tym: prezentacje projektu planu na posiedzeniu komisji, uzyskanie pozytywnej opinii, o projekcie planu, tej komisji;
9. Przygotowanie wystąpień o zaopiniowanie i uzgodnienie do organów opiniujących i uzgadniających (sporządzenie odpowiedniej ilości kopii projektów planu);
10. Dokonanie analizy i opracowanie wykazu uzyskanych uzgodnień i opinii wraz z ewentualnym wprowadzeniem korekt w projekcie planu ogólnego, wynikających z uzyskanych opinii, uzgodnień wraz z informacją o sposobie ich rozpatrzenia;
11. Udział w konsultacjach społecznych dotyczących projektu planu ogólnego z mieszkańcami oraz udzielanie stosownych informacji i wyjaśnień, w szczególności zapewnienie partycypacji społecznej, poprzez wybór form konsultacji społecznych (w porozumieniu z Zamawiającym), a następnie przygotowanie dokumentów, pism, ankiet, geoankiet, ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień i innych w ramach procedury sporządzenia planu, określonej w art. 13i ust. 3 wyżej wymienionej ustawy o PiZP, w tym w konsultacjach społecznych, o których mowa w art. 8il 8j i 8k ustawy o PiZP;
12. Sporządzenie analizy wniesionych uwag do projektu planu ogólnego wraz z propozycją ich rozstrzygnięcia oraz ewentualnym wprowadzeniem korekt do projektu planu ogólnego, powtórzenie procedury w niezbędnym zakresie, jeśli będzie to konieczne;
13. Przygotowanie projektu uchwały z załącznikami i udział w sesji Rady Miejskiej w Zaklikowie uchwalającej plan ogólny, w tym sporządzenie uzasadnienia planu zgodnie z art. 13h ustawy o PiZP i opracowanie danych przestrzennych do planu zgodnie z art. 67a ustawy o PiZP (na poszczególnych etapach opracowania planu);
14. Sporządzenie dokumentacji formalno-prawnej prac planistycznych w celu przedłożenia jej do kontroli Wojewody;
15. Wprowadzenie do uchwały zatwierdzającej plan, zmian wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych wojewody, ustosunkowanie się do tych rozstrzygnięć (ewentualnie powtórzenie procedury w zakresie wymaganym przez wojewodę);
16. Udział w ewentualnych postępowaniach przed Wojewodą lub Sądem;
17. Przygotowywanie wszelkich wystąpień oraz związanych z nimi materiałów;
18. Wynikiem zrealizowanego przedmiotu umowy będzie uchwalony Plan Ogólny dla Gminy Zaklików, zatwierdzony przez Wojewodę wraz z uzasadnieniem składającym się z części tekstowej oraz graficznej (o których mowa w art. 13 h ustawy o PiZP).
19. Opracowanie metadanych do dokumentów planistycznych, zwanych dalej „metadanymi” – zgodnie z Dyrektywą Unii Europejskiej INSPIRE, art. 5 ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 214 ze zm.).
20. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawie o PiZP , ustawie z dnia 3 października 2008 roku o udostępnieniu informacji o środowisk i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz cechach odziaływania na środowisko (tj. Dz. U. z 2023 r poz. 1094 ze zm.) oraz przepisach szczególnych oraz zawartych w aktach wykonawczych do ww. ustaw, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu umowy i uwzględnić w kosztach i terminach jej realizacji.
21. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania lub udostępnienia do wglądu wszelkich materiałów i danych będących w jego posiadaniu, a niezbędnych do sporządzenia przedmiotu umowy.
22. Zamawiający udostępni własne pomieszczenia na okres uzgodnień i wyłożenia do publicznego wglądu projektu planu oraz przeprowadzenia konsultacji społecznych.
23. W trakcie opracowania projektu planu należy na każdym etapie, w trybie roboczym, uzgadniać z Zamawiającym rozwiązania istotne z punktu widzenia celu realizacji zamówienia. W przypadku braku dokonywania bieżących uzgodnień i stwierdzenia przez Zamawiającego niezgodności w opracowanej dokumentacji, Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo do odmowy przyjęcia opracowania, jako opracowania posiadającego wady.
24. Niezbędne do wykonania elementy potrzebne na cele opracowania przedmiotowego zamówienia:
1) projekt planu ogólnego w formie analogowej, jako kolorowy wydruk w czterech egzemplarzach całość opracowania tj. tekst sporządzony w formacie A4 oraz uzasadnienie część graficzną i część tekstową przy czym część graficzną uzasadnienia w formatach oryginalnych (właściwych dla skali opracowania), dodatkowo elektroniczny zapis.
2) Część graficzną uzasadnienia planu ogólnego w wersji elektronicznej w formacie SHP i DXF z podziałem na warstwy, na których leżą obiekty jednej kategorii oraz w formacie Geotiff,
3) Dane przestrzenne,
4) Prognozę oddziaływania na środowisko w wersji papierowej (4 egzemplarze) i elektronicznej,
5) Opracowanie ekofizjograficzne (bądź jego aktualizację o ile zaistnieje potrzeba), w wersji papierowej (2 egzemplarze) i elektronicznej,
6) Dodatkowo w postaci analogowej i cyfrowej należy opracować i przekazać pozostałą dokumentację wykazy:
a)wniosków do planu wraz z propozycją ich rozpatrzenia,
b) odpowiedzi, stanowisk i informacji przekazanych przez organy, instytucje, jednostki organizacyjne i firmy – po zawiadomieniu o przystąpieniu do sporządzania planu (podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzania planu),
c)opinii i uzgodnień do projektu planu,
d) uwag wniesionych do projektu planu,
e) uwag i wniosków wniesionych w ramach postępowania w sprawie oddziaływania na środowisko wraz z propozycją ich rozpatrzenia.
25. Wykonawca zobligowany jest do przygotowania i przekazania Zamawiającemu oprócz ww. dokumentów innych dokumentów, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowywania przedmiotu zamówienia w ramach niniejszej umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176505 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264450 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194832 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dolnośląskie Biuro Projektowania Urbanistycznego Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992768204

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-536

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194832 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.