Ogłoszenie z dnia 2024-05-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00070574/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Kudowie-Zdroju
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kudowa-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717929
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zdrojowa 24
1.5.2.) Miejscowość: Kudowa-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-350
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@kudowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kudowa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Kudowie-Zdroju2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb750b4f-bc3e-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00339081
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070188/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Termomodernizacja budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Kudowie-Zdroju
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00070574
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IROŚ.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 636808,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Kudowie-Zdroju znajdującej się przy ul. Zdrojowej 16/XXII/11 w Kudowie-Zdroju zgodnie z załączoną dokumentacją projektową pn.: „Termomodernizacja budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Kudowie-Zdroju”.
Zadanie dofinansowane ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu: Klimatyczne Uzdrowiska Część 2) Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej na terenie gmin uzdrowiskowych. Inwestycja zlokalizowana jest w województwie dolnośląskim, powiecie kłodzkim.
Zakres robót w szczególności obejmuje:
1) Ocieplanie przegród, takich jak ściany zewnętrzne nadziemne parteru i podziemne piwnic, strop nad piwnicą, dach nad parterową częścią budynku,
2) Hydroizolację zawilgoconych ścian piwnicznych,
3) Rozebranie i ponowny montaż studzienek okiennych piwnicznych,
4) Rozebranie i ponowne wykonanie schodów zewnętrznych i podjazdu dla niepełnosprawnych przy wejściu głównym (z dostosowaniem ich do wymagań obecnych przepisów),
5) Wykonanie warstwy wykończeniowej schodów prowadzących do piwnic,
6) Wymiana niektórych okien piwnicznych, drzwi zewnętrznych,
7) Wymiana kotła gazowego,
8) Modernizacja instalacji grzewczej,
9) Wymiana instalacji elektrycznej wraz z wykonaniem instalacji zasilania rolet,
10) Demontaż istniejących podłączeń kanalizacji deszczowej,
11) Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej z przewodów pvc ø 160 mm,
12) Montaż studzienki deszczowej ø425.
Wynikiem całości robót budowlanych będą obiekty budowlane w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, które mogą samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną. Przedmiot umowy będzie wykonany zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, przepisami BHP, opisem przedmiotu zamówienia, tj.: dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, uzgodnieniami, opiniami oraz warunkami zawartej umowy. Zamawiający w postępowaniu przetargowym jako formę wynagrodzenia przyjął wynagrodzenie ryczałtowe.
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Wyżej wymienione dokumenty stanowią:
1) Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). Plik zawierający skompresowaną w ZIP dokumentację projektową i wymagane dokumenty w formacie PDF
2) Załącznik nr 2 do SWZ - STWIORB. Plik zawierający skompresowane w ZIP dokumenty dla Zadania nr 1 i Zadania nr 2 w formacie PDF,
3) Załącznik nr 3 do SWZ – Istotne postanowienia umowy IPU (Wzór umowy). Plik zawierający istotne postanowienia umowy w formacie PDF.
Zalecenia i wymogi dla oferenta oraz informacja o dopuszczeniu rozwiązań równoważnych zawarte są Rozdz. VI. SWZ - Opis przedmiotu zamówienia:
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 722524,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1075925,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 722524,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD USŁUG BUDOWLANYCH SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8871814460
7.3.3) Ulica: UL. KRAKOWSKA
7.3.4) Miejscowość: BARDO
7.3.5) Kod pocztowy: 57-256
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG BUDOWLANYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG BUDOWLANYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 722524,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KUDOWY ZDROJU
- Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego Bristol MSWiA w Kudowie-Zdroju.
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców świeżych oraz warzyw kiszonych do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego "Bristol" MSWiA w Kudowie-Zdroju.
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów z koszy ulicznych, pojemników na psie odchody i placów zabaw z terenu Gminy Kudowa-Zdrój w 2025 roku"
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego - gaz ziemny wysokometanowy o symbolu E, oraz świadczenie usług dystrybucji dla SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego "BRISTOL" MSWiA w Kudowie-Zdroju.
więcej: przetargi w Kudowie Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych "PSZOK"
- Przebudowa budynku głównego biblioteki publicznej w ramach przedsięw. Prace budowlane, dostawa i montaż platformy/podnośnika dla niepełnospraw. i matek z dziećmi w budynku głównym WiMP w Gdańsku
- Wymiana systemu antenowego UHF na VHF na obiekcie OR Rzeszów.
- Remont ulicy ks. Ignacego Skorupki wraz z drogami przyległymi w Lesznie
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- PRZEBUDOWA ALEJEK PARKOWYCH WRAZ Z MONTAŻEM ELEMENTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY I NASADZENIAMI REALIZOWANA W FORMULE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.