Ogłoszenie z dnia 2024-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy środków ochrony roślin dla COBORU SDOO w Chrząstowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych Stacja Doświadczalna Oceny Odmian w Chrząstowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 30163140800022
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chrząstowo 8
1.5.2.) Miejscowość: Chrząstowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.iciek@chrzastowo.coboru.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: chrzastowo.coboru.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-465868d5-0074-11ef-885b-8267c06084531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badanie i rejestracja odmian roślin
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy środków ochrony roślin dla COBORU SDOO w Chrząstowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-465868d5-0074-11ef-885b-8267c0608453
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00339102
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00248740/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa środków ochrony roślin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00294868
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa faktyczna: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nr sprawy 3/ZP-S/2024, data
publikacji ogłoszenia o zamówieniu w UZP: 05.04.2024 r.
Chęć udziału w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym poprzez złożenie ofert w wyznaczonym
terminie, tj. do dnia 15.04.2024 do godz. 09:00, wyraziło 2 Wykonawców. Zamawiający, po wnikliwej analizie złożonych
przez Wykonawców przedmiotowych środków dowodowych (etykiet złożonych wraz z ofertami) stwierdził, że nie wszystkie
zaoferowane równoważne środki ochrony roślin spełniają wymagania dla przedmiotu zamówienia, zarówno w ofercie nr 1
jak i w ofercie nr 2 (Wykonawcy zostali powiadomieni w skierowanej do nich korespondencji).
Mając powyższe na uwadze zamawiający odrzucił ofertę nr 1 oraz ofertę nr 2 w trybie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp. Uprzednio prowadzone postepowanie w trybie z wolnej ręki również nie doprowadziło do podpisania umowy.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 3/ZP-S/2024, 4/ZP-S/2024
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5/ZP-S/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy środków ochrony roślin dla COBORU SDOO w Chrząstowie Dział Gospodarczy w ilościach określonych w zaproszeniu do negocjacji
4.5.3.) Główny kod CPV: 24451000-0 - Pestycydy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAWAL & M.R.Z. MURAWIEC Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540387465
7.3.4) Miejscowość: Mrocza
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"JAWAL & M.R.Z.MURAWIEC" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"JAWAL & M.R.Z.MURAWIEC" SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 357081,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI CHRZĄSTOWO
więcej: przetargi CHRZĄSTOWO »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.