Ogłoszenie z dnia 2024-05-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00247729/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-15
- 2024/BZP 00249522/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-18
- 2024/BZP 00263478/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa żłobka w Kleosinie II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Juchnowiec Kościelny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659355
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jaśminowa 19
1.5.2.) Miejscowość: Juchnowiec Kościelny
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-061
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@juchnowiec.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cbd9f13d-e2c0-11ee-a01e-f641a8763d5f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa żłobka w Kleosinie II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbd9f13d-e2c0-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00339174
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024257/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa żłobka w Kleosinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia dotyczy projektu pt. „Budowa żłobka w Kleosinie” na podstawie umowy nr PUW/MALUCH/T/G-5/2023 w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Maluch+” 2022-2029.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00247729
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INW.271.1.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa żłobka i budynku gospodarczego w miejscowości Kleosin gm. Juchnowiec Kościelny wraz z infrastrukturą techniczną oraz przebudowa ul. Walerowskiego.
Zadanie 1:Budowa żłobka.
Budynek żłobka zaprojektowano na działkach nr ewid. 51/7, 52/10, 52/3, 50/3, 48/8, 51/3, 50/4, 49/5, 49/4, 47/5, obręb Kleosin, jednostka ewidencyjna 2002052, powiat białostocki, województwo podlaskie. Budynek niepodpiwniczony, o 2 kondygnacjach nadziemnych z poddaszem nieużytkowym, o dachu czterospadowym. Budynek o konstrukcji murowanej. Ściany zewnętrzne z bloczków wapienno-piaskowych. Ściany i ławy fundamentowe monolityczne żelbetowe. Stropy żelbetowe. Dach czterospadowy konstrukcji drewnianej, kryty blachą na rąbek stojący. Na terenie inwestycji przewidziano budynek gospodarczy na potrzeby żłobka i ochotniczej straży pożarnej oraz pełniący funkcję pomieszczenia ukrycia w okresie podwyższonej gotowości RP, w którym zlokalizowane jest pomieszczenie techniczne, zaplecze sanitarne oraz magazyn zewnętrzny dla żłobka, a ponadto projektuje się ciąg jezdny, ciągi piesze, plac zabaw, taras zewnętrzny, altanę zewnętrzną o konstrukcji drewnianej, ogrodzenie terenu i ogrodzenie placu zabaw, wykonanie skarp, nasadzenie zieleni, usytuowanie elementów małej architektury w postaci koszy, ławek i stojaków rowerowych oraz infrastrukturę techniczną:, instalację zewnętrzną wodociągową ze zbiornikiem ppoż., instalację zewnętrzną kanalizacji sanitarnej, instalację zewnętrzną kanalizacji technologicznej z separatorem tłuszczy, instalację zewnętrzną kanalizacji deszczowej, instalację zewnętrzną gazową, instalację elektryczną wraz z oświetleniem terenu, instalacją monitoringu oraz instalacją fotowoltaiczna. Zadanie obejmuje również wykonanie przyłączy: przyłącze wodociągowe, przyłącze kanalizacji sanitarnej, przyłącze kanalizacji deszczowej, przyłącze gazowe, przyłącze ciepłownicze.
Uwaga: Zadanie nie obejmuje dostawy i montażu: wyposażenia żłobkowego (Projekt Wykonawczy, branża Architektura str. A62-A73), wyposażenia biurowo-gospodarczego (Projekt Wykonawczy, branża Architektura str. A74-A85).
Zadanie 2: Przebudowa części ul. Walerowskiego.
Zadnie przewiduje przebudowę części ulicy Walerowskiego w Kleosinie w zakresie budowy chodnika,
zjazdów, miejsc postojowych z betonowej kostki brukowej. Jednocześnie na długości chodnika wymieniony zostanie krawężnik, a od strony zieleńców ustawione zostanie obrzeże.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45233140-2 - Roboty drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11974423,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18226642,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11974423,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instytut Doradztwa Inwestycyjnego Robert Żyliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441495503
7.3.3) Ulica: Ukośna 22c/3
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-836
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty w zakresie instalacji elektrycznych.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Instytut Doradztwa Inwestycyjnego Robert Żyliński
jakie przetargi wygrała firma
Instytut Doradztwa Inwestycyjnego Robert Żyliński
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11974423,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) wykonanie robót budowlanych w terminie do 11 miesięcy od dnia podpisania umowy wraz z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego:
a) oświadczenia kierownika budowy, o którym mowa w art. 57 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo budowlane;
b) potwierdzenia złożenia zgłoszenia zmiany danych ewidencji gruntów i budynków w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Białymstoku wraz z załączoną w wersji papierowej mapą i zestawieniem parametrów wybudowanych elementów (np. powierzchnia zabudowy, długość ogrodzenia, ciągów komunikacyjnych, elementów instalacji zewnętrznych, sieci itp.) podpisanych przez geodetę;
c) dokumentacji powykonawczej, o której mowa w § 2 ust. 5 pkt 6) i ust. 15 projektu umowy, której wzór stanowi załącznik nr 7 do umowy;
d) decyzji Urzędu Dozoru Technicznego zezwalających na eksploatację urządzeń technicznych,
e) dowodów poświadczających udział podmiotu udostępniającego zasoby (na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu) w realizacji zamówienia;
f) dziennika budowy z wpisem kierownika budowy o zakończeniu wszystkich robót oraz wpisem inspektorów nadzoru potwierdzających gotowość przedmiotu umowy do odbioru.
2) uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie w terminie do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Modernizacja tarasu SP ZOZ w Nałęczowie
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.