Ogłoszenie z dnia 2024-05-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00273543/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-05
- 2024/BZP 00282265/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa tiosiarczanu sodu, azotanu srebra, siarczanu miedzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Łódzki Instytut Technologiczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521631148
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie nr 19/27
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-570
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lit.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lit.lukasiewicz.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lit1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
instytut badawczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
naukowo - badawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa tiosiarczanu sodu, azotanu srebra, siarczanu miedzi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5677d683-f333-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00339216
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00273543
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FO-Z/ŁIT/14/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 190000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CAS: 10102-17-7Nr WE 231-867-5
Postać: ciało stałe
Kolor: bezbarwny
Zapach: bez zapachu
Wartość pH (w 20°C): 5,0 – 10,0
Temperatura topnienia: 40-60°C
Gęstość: 1,20 g/cm3 – 2,00 g/cm3 (20°C)
Rozpuszczalność:
- w wodzie: 600-1000 g/l (20°C)
Ilość 5000 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 24313121-5 - Tiosiarczan sodu
4.5.5.) Wartość części: 55000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CAS: 7761-88-8Nr WE 231-853-69
Nr indeksowy 047-001-00-2
Postać: ciało stałe
Wartość pH: 5-7 (roztwór wodny; 20°C)
Palność: produkt niepalny
Gęstość w 20°C: 4,00-5,00 g/cm3
Rozpuszczalność w wodzie: 1000-3000 g/l w 20°C
Ilość 30 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 24313400-5 - Azotany
4.5.5.) Wartość części: 80000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CAS: 7758-99-8Nr WE 231-847-6
Nr indeks 029-023-00-4
Wygląd: Ciało stałe, krystaliczny proszek
pH: 2.5 - 5.5 (H2O, 50 g/l, 20°C)
Gęstość właściwa: 2,00-3,00 g / cm3 / 20°C
Rozpuszczalność w wodzie: 200-400 g / l / 20°C
Ilość 4330 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 24313126-0 - Siarczan miedzi
4.5.5.) Wartość części: 55000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52300 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52300 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52300 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH STANLAB Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312268448
7.3.3) Ulica: K. Olszewskiego 13
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-481
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁOWO HANDLOWE STANLAB SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁOWO HANDLOWE STANLAB SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52300 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97785,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97785,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97785,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH STANLAB Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312268448
7.3.3) Ulica: ul. K. Olszewskiego 13
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-481
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁOWO HANDLOWE STANLAB SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁOWO HANDLOWE STANLAB SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97785 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78806 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78806 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78806 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH STANLAB Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312268448
7.3.3) Ulica: ul. K. Olszewskiego 13
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-481
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁOWO HANDLOWE STANLAB SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁOWO HANDLOWE STANLAB SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78806 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.