eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RypinPrzebudowa pomieszczeń higieniczno-sanitarnych wraz z modernizacją sieci wod.-kan. w celu dostosowania do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w ZS nr 3 im. Bogdana Chełmickiego w Rypinie



Ogłoszenie z dnia 2024-05-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa pomieszczeń higieniczno-sanitarnych wraz z modernizacją sieci wod.-kan. w celu dostosowania do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w ZS nr 3 im. Bogdana Chełmickiego w Rypinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Nr 3 im. Bogdana Chełmickiego w Rypinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910507588

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowy Rynek 20

1.5.2.) Miejscowość: Rypin

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-500

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 54 280 24 05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs3@zs3rypin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zs3rypin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/906334

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa pomieszczeń higieniczno-sanitarnych wraz z modernizacją sieci wod.-kan. w celu dostosowania do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w ZS nr 3 im. Bogdana Chełmickiego w Rypinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc8983cc-eaab-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00339230

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00059689/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa pomieszczeń higieniczno-sanitarnych wraz z modernizacją sieci wod.-kan. w celu dostosowania do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w ZS nr 3 im. Bogdana Chelmickiego w Rypinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00261080

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSnr3.272.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 336109,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w celu dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz modernizacją instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w budynku Zespołu Szkół nr 3 im. Bogdana Chełmickiego w Rypinie przy ul. Nowy Rynek 17.
2) Zakres robót w ramach przebudowy i dostosowania łazienek do potrzeb osób niepełnosprawnych z jednoczesnym zachowaniem łazienek ogólnodostępnych obejmuje m.in. wykonanie:
a) demontażu istniejących drzwi wraz z powiększeniem oraz wykonaniem nowych otworów drzwiowych w ścianach nośnych w celu dostosowania ich szerokości dla potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich,
b) rozbiórki istniejących ścian działowych wydzielających obecne sanitariaty oraz wykonanie ścian działowych w nowym układzie zapewniającym usytuowanie dodatkowej toalety dla osoby niepełnosprawnej, w tym:
- w łazience damskiej parteru wykonanie ścian działowych murowanych na całą wysokość pomieszczenia, wydzielających przedsionek oraz poszczególne kabiny ustępowe,
- w łazience przyziemia wykonanie ściany działowych murowanych na całą wysokość pomieszczenia, wydzielających przedsionek oraz wykonanie ścianek systemowych wydzielających poszczególne kabiny ustępowe;
c) dostosowania instalacji elektrycznej oświetlenia do nowego układu pomieszczeń,
d) dostosowania instalacji c.o. do nowego układu pomieszczeń,
e) dostosowania instalacji wodno-kanalizacyjnej do nowego układu pomieszczeń wraz z wykonaniem białego montażu,
f) skucia istniejących płytek na posadzkach i ścianach,
g) posadzek z płytek antypoślizgowych,
h) nowej wylewki samopoziomującej wyrównawczej,
i) okładziny ścian na całej wysokości pomieszczeń płytkami ceramicznymi bądź innym materiałem zmywalnym i odpornym na działanie wilgoci dopuszczonym do stosowania w szkołach,
j) montażu nowego sufitu podwieszanego kasetonowego w łazience parteru,
k) dostosowania wentylacji do obecnych warunków technicznych,
l) naprawy ewentualnych uszkodzeń powstałych w trakcie prowadzenia prac,
m) montażu uchwytów i poręczy dla niepełnosprawnych w obrębie przyborów sanitarnych,
n) montażu nowych drzwi wejściowych (w dolnej części drzwi otwory nawiewne min. 200 cm2) otwieranych na zewnątrz z samozamykaczem, dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych (bez progów, grubość drzwi nie może pomniejszać szerokości otworu w świetle ościeżnicy),
o) montażu ścianek systemowych wydzielających kabiny.
3) Zakres robót w ramach modernizacji instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej obejmuje m.in. wykonanie:
a) nowej wewnętrznej instalacji wody zimnej wraz z podejściami pod urządzenia łącznie z przebudową istniejącego przyłącza wodociągowego,
b) nowej wewnętrznej instalacji wody ciepłej w sanitariatach istniejących wraz z podejściami pod urządzenia oraz przebudowywanych wraz z montażem podgrzewaczy wody,
c) nowej wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej w sanitariatach istniejących oraz przebudowywanych,
d) nowej instalacji hydrantowej w budynku,
e) montażu zaworów antyskażeniowych oraz zaworów bezpieczeństwa,
f) montażu izolacji termicznych na wykonanych przewodach instalacji.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ - Dokumentacja projektowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek

44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45431200-9 - Kładzenie glazury

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo Budowlane Progress Kamil Różański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366614690

7.3.4) Miejscowość: Żuromin

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.