Ogłoszenie z dnia 2022-09-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00306047/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SUKCESYWNE DOSTAWY MIĘSA, WĘDLIN I PODROBÓW WIEPRZOWYCH ORAZ WOŁOWYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KUTNIE, UL. OPOROWSKA 27
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Kutnie, ul. Oporowska 27
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004739653
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Oporowska 27
1.5.2.) Miejscowość: Kutno
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 2542536
1.5.8.) Numer faksu: 24 2542536
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpskutno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dpskutno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SUKCESYWNE DOSTAWY MIĘSA, WĘDLIN I PODROBÓW WIEPRZOWYCH ORAZ WOŁOWYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KUTNIE, UL. OPOROWSKA 272.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f186c91f-1d43-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00339231
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00055723/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Sukcesywne dostawy mięsa, wędlin i podrobów wieprzowych oraz wołowych do Domu Pomocy Społecznej w Kutnie, ul. Oporowska 27 od 18.09. 2022 do 17 .09. 2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/TP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 160588,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa, wędlin i podrobów wieprzowych oraz wołowych do Domu Pomocy Społecznej w Kutnie, ul. Oporowska 27. Szczegółowy opis asortymentu zawarty jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
2. Ilości asortymentu określone w OPZ są podane szacunkowo i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie również prawo rezygnacji z zamówienia niektórych pozycji.
3. Dopuszcza się dokonywanie przez Zamawiającego przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi mięsa i wędlin będących przedmiotem zamówienia.
4. Produkty muszą spełniać aktualne normy jakościowe dot. poszczególnych rodzajów asortymentu oraz w zakresie dopuszczalnego prawem składu.
Wymagania chemiczne i mikrobiologiczne zgodnie z obowiązującym prawem.
5. Produkty nie mogą być mrożone, muszą posiadać aktualne terminy przydatności do spożycia, tzn co najmniej połowa okresu ważności przewidzianego dla każdego artykułu.
6. Ocena organoleptyczna:
a) zapach świeży przyjemny swoisty dla danego artykułu,
b) konsystencja zwarta nie rozpadająca się przy krojeniu maszyną bez pustych przestrzeni nadmiaru tłuszczu i przesuszenia, osłona foliowa lub naturalna, łatwa do zdjęcia,
c) smak pożądany soczysty i charakterystyczny dla danego produktu,
d) kolor-nie wędzone niezbyt różowe świadczące o nadmiarze azotanów,
e) niedopuszczalny nalot pleśni, obślizgłość.
7. Wymagania dotyczące znakowania i opakowania:
a) pojemniki wykonane z materiałów opakowaniowych przeznaczonych i dopuszczonych do kontaktu z żywnością;
b) opakowania muszą być czyste, nieuszkodzone i powinny zabezpieczać produkt przed zniszczeniem i zanieczyszczeniem;
c) do każdego produktu powinna być dostarczona etykieta zawierająca minimum następujące informacje:
- nazwę produktu,
- termin przydatności do spożycia,
- nazwę dostawcy/producenta wraz z adresem,
- warunki przechowywania,
- oznaczenia partii produkcyjnej,
- masę netto.
8. Zamówienia będą przesyłane faksem lub zgłaszane telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem.
9. Termin realizacji zamówienia nie może przekroczyć dwóch dni roboczych, licząc od dnia złożenia zamówienia Wykonawcy.
10. Dostawy będą realizowane wyłącznie w dniach roboczych w godzinach od 07.00 do godz. 13.00, nie częściej niż dwa razy w tygodniu.
11. Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia produktów do pomieszczenia wskazanego przez pracownika Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144267,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146232,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144267,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO WITMAS SPÓŁKA Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 101704421
7.3.3) Ulica: DĄBROWSKA
7.3.4) Miejscowość: DĄBRÓWKA WIELKA
7.3.5) Kod pocztowy: 95-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO WITMAS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO WITMAS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144267,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-18 do 2023-09-17INNE PRZETARGI Z KUTNA
- BUDOWA KOMORY SYFONOWEJ DWUKOMOROWEJ Z DWOMA KRATAMI OCZYSZCZANIA WSTĘPNEGO ORAZ DROGAMI WEWNĘTRZNYMI NA TERENIE GRUPOWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW SP. Z O.O. W KUTNIE
- Świadczenie usług społecznych w ramach Projektu pod nazwą "Wsparcie rodziny w Gminie Kutno"- 2 postępowanie
- "Dostawa wyposażenia pracowni TMF" w ramach projektu pn.: "Młody kolejarz i fotograf w podróży do przyszłości - poprawa jakości kształcenia zawodowego w powiecie kutnowskim" - II
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 90 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Bursy Szkolnej w Kędzierzynie-Koźlu w I półroczu 2025 roku
- Dostawa mięsa i produktów mięsno - wędliniarskich wieprzowych, wołowych i drobiowych.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Samorządowego we Wrzącej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.