Ogłoszenie z dnia 2022-09-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00247468/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola nr 43 w Bielsku-Białej do oddziałów w budynku Szkoły Podstawowej nr 28 przy ul. Wyzwolenia 343 w Bielsku-Białej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 43 w Bielsku-Białej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072350451
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wyzwolenia 319
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 338166459
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pm43@cuw.bielsko-biala.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pm43.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f4ca7b6f-fb87-11ec-9a86-f6f4c648a0561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola nr 43 w Bielsku-Białej do oddziałów w budynku Szkoły Podstawowej nr 28 przy ul. Wyzwolenia 343 w Bielsku-Białej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4ca7b6f-fb87-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00339274
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00290446/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przygotowanie i dostawa posłków dla dzieci.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00247468/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P43.26.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 450000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola nr 43 w Bielsku-Białej do oddziałów znajdujących się w budynku Szkoły Podstawowej nr 28 przy ul. Wyzwolenia 343 w Bielsku-Białej. Zakres zamówienia obejmuje przygotowanie i dostarczenie 3 gotowych posiłków dziennie (śniadanie, dwudaniowy obiad, podwieczorek) dla maksymalnej liczby 120 dzieci przedszkolnych w wieku 4-6 lat, w dni pracujące od 1 września 2022 r. do 31 lipca 2023 r.
W przypadku zawieszenia działalności przedszkola spowodowanego nawrotem epidemii koronawirusa bądź innego pochodnego wirusa, Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zamawiania posiłków, do czasu ponownego wznowienia działalności placówki.
Wykonawcy nie przysługuje prawo roszczeń finansowych z tytułu niezrealizowanych dostaw. Wykonawca nie może odmówić realizacji dostaw ze względu na zmniejszenie zamówienia. Dzienna liczba posiłków zależna będzie od frekwencji dzieci.
Wykonawca zobligowany będzie do dostarczenia rzeczywiście wymaganej na dany dzień liczby posiłków przy zachowaniu ceny jednostkowej posiłku danego rodzaju przez cały okres realizacji zamówienia.
W zależności od frekwencji dzieci w przedszkolu, o zapotrzebowaniu na dany rodzaj posiłku Wykonawca będzie codziennie informowany w określony sposób: śniadanie do godz. 16:00 dnia poprzedzającego dostawę, obiad i podwieczorek do godziny 9:15 danego dnia dostawy. W oparciu o uzyskane informacje Wykonawca dostarczać będzie konkretną, zamówioną liczbę posiłków.
Z uwagi na specyfikę dostarczania posiłków do przedszkola, śniadania zamówione w dniu poprzednim lecz niewykorzystane w dniu następnym, w rozliczeniu nie będą uwzględniane przez wykonawcę.
Zamówienie realizowane będzie codziennie, przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku przez cały okres realizacji zamówienia, z wyłączeniem dni wolnych od pracy.
Wykonawca będzie dostarczał posiłki do oddziałów znajdujących się w budynku Szkoły Podstawowej nr 28 przy ul. Wyzwolenia 343 w Bielsku-Białej wg poniższych wytycznych:
a) Śniadanie – dostawa do godziny 8:30
b) Obiad i podwieczorek – dostawa do godziny 11:30
podzielone na każdą grupę (5 grup przedszkolnych), z uwzględnieniem liczby dzieci podanych przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest bezwzględnie do odbioru brudnych pojemników zbiorczych, w których dostarczane są posiłki, jak również odbioru resztek jedzenia dostarczonego w danym dniu w godzinach od 13:00 do 13:30 każdego dnia od poniedziałku do piątku.
Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać posiłki własnym środkiem transportu, spełniającym wymagania sanitarne w tym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Posiłki muszą być dostarczane w opakowaniach zbiorczych gwarantujących odpowiednio wysoką temperaturę obiadu, bez konieczności jego podgrzewania. Dostawa posiłków powinna zostać wykonany przez pracownika Wykonawcy posiadającego sanepidowską książeczkę zdrowia. Każdorazowo przy przeliczaniu ilości dostarczonych posiłków powinien uczestniczyć upoważniony pracownik Wykonawcy i Zamawiającego.
Dostawa posiłków i ich odbiór oraz wydawanie brudnych pojemników odbywać się będzie na zasadach uzgodnionych z Zamawiającym.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych posiłków jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach.
Posiłki dla Przedszkola będą wydawane na zastawie należącej do Zamawiającego
Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania normatywnych wartości energetycznych, wartości odżywczych i smakowych potraw oraz przygotowywania ich zgodnie z prawnymi regulacjami o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia, przy równoczesnym zapewnieniu estetyki i urozmaicenia posiłków w związku z sezonowością i świętami.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania posiłków zgodnie z normami HACCP oraz zagwarantować najwyższą jakość potraw, jak również to, że w chwili wydawania posiłki będą miały odpowiednią wymaganą przepisami temperaturę.
Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania posiłków zgodnie z procedurami niezbędnymi do zapewnienia bezpieczeństwa żywności i żywienia z uwzględnieniem zapisów określonych w ustawie z 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2020r., poz 2021.)
Wykonawca zobowiązany jest do stosowania tylko takich środków spożywczych, które spełniają wymagania ustalone w przepisach wydanych w drodze rozporządzenia przez właściwego ministra zdrowia, w szczególności przez rozporządzenia Ministra Zdrowia dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowanie w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016r. poz. 1154).
Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości, posiadających aktualną datę przydatności do spożycia.
Wykonawca zobowiązany jest podczas przygotowywania posiłków do przestrzegania obowiązujących przepisów oraz ogólnych zaleceń i zasad racjonalnego żywienia dzieci w wieku od 5 do 6 lat wynikających z aktualnych norm żywienia dla populacji polskiej, zarówno, co do wartości odżywczej, gramatury jak i estetyki
Wykonawca zobowiązany jest do stosowania tylko takich środków spożywczych, które spełniają wymagania, ustalone w przepisach przygotowania posiłków urozmaiconych,
z wykluczeniem półproduktów, na bazie produktów najwyższej jakości oraz
z uwzględnieniem najlepszych tradycji kulinarnych
Wykonawca zobowiązany jest do zachowania diet pokarmowych (eliminacyjnych)
w zależności od indywidualnych, wskazanych przez Zamawiającego potrzeb dzieci .
Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i utylizacji resztek i odpadów pokonsumpcyjnych
Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania próbek żywności zgodnie
z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
Wykonawca zobowiązany jest sporządzać jadłospis tygodniowy (pn-pt) w uzgodnieniu z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego i dostarczać Zamawiającemu do wcześniejszego zatwierdzenia najpóźniej na 5 dni roboczych przed rozpoczęciem każdego kolejnego tygodnia. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Zamawiającego są wiążące dla Wykonawcy.
Zamawiający nie dopuszcza aby w ciągu tygodnia (5 dni roboczych) wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju posiłku.
W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o nie gorszej jakości na swój koszt z innych źródeł.
W przypadku wyjazdu dzieci na wycieczkę Wykonawca zobowiązuje się w ramach środków przeznaczonych na wyżywienie w danym dniu, do przygotowania tzw. „suchego prowiantu”. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o planowanej wycieczce z 3 dniowym wyprzedzeniem.
Personel Wykonawcy powinien posiadać bieżące przeszkolenie z zakresu BHP, a także aktualne orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno-epidemiologicznych o braku przeciwwskazań do wykonywania prac, przy wykonywaniu, których istnieje możliwość przeniesienia zakażenia na inne osoby. Wykonawca odpowiada prawnie za żywienie dzieci przed Państwowym Inspektorem Sanitarnym. Wykonawca posiada pełną odpowiedzialność cywilną, administracyjną i karną, za jakość dostarczanych posiłków oraz skutki wynikające z zaniedbań przy ich przygotowaniu i transporcie, mogące mieć negatywny wpływ na zdrowie żywionych dzieci.
W przypadku zakwestionowania prawidłowości świadczonych usług żywieniowych przez Wykonawcę na terenie Zamawiającego, przez zewnętrzne służby sanitarne oraz nałożenia na Zamawiającego kary finansowej - kara zostanie w całości potrącona z wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 436080,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 447120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 436080,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Anoli Ilona Gajda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470121258
7.3.3) Ulica: Miejska 6
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-344
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 436080,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-07-31INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w trakcie realizacji zadania pn.: "Rozbudowa Inteligentnego Systemu Transportowego w Bielsku-Białej - ETAP III"
- Świadczenie usług medycznych na potrzeby Ośrodka Przeciwdziałania Problemom Alkoholowym w Bielsku-Białej w 2025 roku
- Zakup ambulansu z wyposażeniem dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego
- Dostawa mebli dla Bielskiego Centrum Psychiatrii-Olszówka w Bielsku-Białej
- Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego w Bielsku-Białej w latach 2025 - 2026
- Sprzątanie filii Książnicy Beskidzkiej w roku 2025.
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługę cateringu - przygotowanie i dostawę gotowych posiłków do Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Krotoszynie w okresie od stycznia do grudnia 2025 roku.
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej w Małkowicach w 2025 r.
- Usługa cateringu- przygotowanie i dowóz posiłków do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Bożkowie
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Cianowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Smardzowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Szczodrkowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.