eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mszanowo › Dostawa peletu na potrzeby gminy Nowe Miasto Lubawskie i jej jednostek organizacyjnych w roku 2023.



Ogłoszenie z dnia 2022-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa peletu na potrzeby gminy Nowe Miasto Lubawskie i jej jednostek organizacyjnych w roku 2023.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowe Miasto Lubawskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118922

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podleśna 1

1.5.2.) Miejscowość: Mszanowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 56 472 63 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminanml.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanml.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bee57f55-1951-11ed-acbd-46d0480cd9c4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa peletu na potrzeby gminy Nowe Miasto Lubawskie i jej jednostek organizacyjnych w roku 2023.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bee57f55-1951-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00339343

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00303271/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RD.271.17.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 254146,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa peletu do świetlicy Wiejskiej w Mszanowie

a) rozładunek w miejscowości Mszanowo – dokładne miejsce rozładunku zostanie wskazane przez Zamawiającego przed dostawą- 15 ton – jednorazowa dostawa
b) oferowany pellet musi być w I gatunku, klasa właściwości A1, o parametrach nie gorszych niż:
- kaloryczność (wartość opałowa ) na poziomie Qir – powyżej 16 500 kJ/kg.
- wilgotność w granicach Wtr do 9 %.
- zawartość popiołu w granicach do 1 %.
- średnica 6mm
c) pelet drzewny nie może być wytwarzany z odpadów drewna, które mogą zawierać związki fluorowo- organiczne lub metale ciężkie, jako wynik obróbki środkami do konserwacji drewna lub powlekania, w skład których wchodzą w szczególności odpady drewna pochodzącego z budownictwa i odpady z rozbiórki (zgodnie z § 2, pkt 1 lit. c Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 22 kwietnia 2011r. Dz. U. z 2011r. Nr 95, poz. 558);
d) pelet nie może zawierać zanieczyszczeń stałych, takich jak: elementy metalowe, kamienie, gruz, korzenie, deski itp. oraz elementów pleśni, grzybów i procesów gnilnych liści oraz igliwia, ponadto pellet będzie wytworzony z biomasy: drewno i odpady powstałe w wyniku obórki drewna (trociny, wióry, zrębki i pył drzewny).
e) zamówienie obejmuje dostawę i rozładunek w miejsce wskazane przez Zamawiającego, należy więc w składanej ofercie uwzględnić wszystkie występujące w trakcie realizacji dostawy koszty w tym m.in. koszt transportu, rozładunku, itp.
f) pelet ma być dostarczany w opakowaniach o wadze nie przekraczającej 30 kg (puste worki do odbioru w terminie ustalonym z Zamawiającym)
g) wykonawca winien okazać się certyfikacją oferowanego peletu - Certyfikat DINplus lub Certyfikat Enplus

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

4.5.5.) Wartość części: 33000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa peletu do Szkoły Podstawowej im. Ks. K. Wróblewskiego w Gwiździnach

a) rozładunek w miejscowości Gwiździny – dokładne miejsce rozładunku zostanie wskazane przez Zamawiającego przed dostawą– 37 ton – dopuszcza się dwie dostawy – minimalna dostawa 18 ton.
b) oferowany pelet musi być w I gatunku, klasa właściwości A1, o parametrach nie gorszych niż:
- kaloryczność (wartość opałowa ) na poziomie Qir – powyżej 16 500 kJ/kg.
- wilgotność w granicach Wtr do 9 %.
- zawartość popiołu w granicach do 1 %.
- średnica 6mm
c) pelet drzewny nie może być wytwarzany z odpadów drewna, które mogą zawierać związki fluorowo- organiczne lub metale ciężkie, jako wynik obróbki środkami do konserwacji drewna lub powlekania, w skład których wchodzą w szczególności odpady drewna pochodzącego z budownictwa i odpady z rozbiórki (zgodnie z § 2, pkt 1 lit. c Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 22 kwietnia 2011r. Dz. U. z 2011r. Nr 95, poz. 558);
d) pelet nie może zawierać zanieczyszczeń stałych, takich jak: elementy metalowe, kamienie, gruz, korzenie, deski itp. oraz elementów pleśni, grzybów i procesów gnilnych liści oraz igliwia, ponadto pellet będzie wytworzony z biomasy: drewno i odpady powstałe w wyniku obórki drewna (trociny, wióry, zrębki i pył drzewny).
e) zamówienie obejmuje dostawę i rozładunek w miejsce wskazane przez Zamawiającego, należy więc w składanej ofercie uwzględnić wszystkie występujące w trakcie realizacji dostawy koszty w tym m.in. koszt transportu, rozładunku, itp.
f) pelet ma być dostarczany w opakowaniach o wadze nie przekraczającej 30 kg (puste worki do odbioru w terminie ustalonym z Zamawiającym)
g) wykonawca winien okazać się certyfikacją oferowanego peletu - Certyfikat DINplus lub Certyfikat Enplus

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

4.5.5.) Wartość części: 81400,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa peletu do Szkoły Podstawowej w Skarlinie

a) rozładunek w miejscowości Skarlin – dokładne miejsce zostanie wskazane przez Zamawiającego przed dostawą - 40 ton – dopuszcza się dwie dostawy
b) oferowany pelet musi być w I gatunku, klasa właściwości A1, o parametrach nie gorszych niż:
- kaloryczność (wartość opałowa ) na poziomie Qir – powyżej 16 500 kJ/kg.
- wilgotność w granicach Wtr do 9 %.
- zawartość popiołu w granicach do 1 %.
- średnica 6mm
c) pelet drzewny nie może być wytwarzany z odpadów drewna, które mogą zawierać związki fluorowo- organiczne lub metale ciężkie, jako wynik obróbki środkami do konserwacji drewna lub powlekania, w skład których wchodzą w szczególności odpady drewna pochodzącego z budownictwa i odpady z rozbiórki (zgodnie z § 2, pkt 1 lit. c Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 22 kwietnia 2011r. Dz. U. z 2011r. Nr 95, poz. 558);
d) pelet nie może zawierać zanieczyszczeń stałych, takich jak: elementy metalowe, kamienie, gruz, korzenie, deski itp. oraz elementów pleśni, grzybów i procesów gnilnych liści oraz igliwia, ponadto pellet będzie wytworzony z biomasy: drewno i odpady powstałe w wyniku obórki drewna (trociny, wióry, zrębki i pył drzewny).
e) zamówienie obejmuje dostawę i rozładunek w miejsce wskazane przez Zamawiającego, należy więc w składanej ofercie uwzględnić wszystkie występujące w trakcie realizacji dostawy koszty w tym m.in. koszt transportu, rozładunku, itp.
f) pelet ma być dostarczany w opakowaniach o wadze nie przekraczającej 30 kg (puste worki do odbioru w terminie ustalonym z Zamawiającym)
g) wykonawca winien okazać się certyfikacją oferowanego peletu - Certyfikat DINplus lub Certyfikat Enplus

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

4.5.5.) Wartość części: 88000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa peletu do świetlicy wiejskiej w Lekartach

a) rozładunek w miejscowości Skarlin - dokładne miejsce rozładunku zostanie wskazane przez Zamawiającego przed dostawą- 4 tony – jednorazowa dostawa
b) oferowany pelet musi być w I gatunku, klasa właściwości A1, o parametrach nie gorszych niż:
- kaloryczność (wartość opałowa ) na poziomie Qir – powyżej 16 500 kJ/kg.
- wilgotność w granicach Wtr do 9 %.
- zawartość popiołu w granicach do 1 %.
- średnica 6mm
c) pelet drzewny nie może być wytwarzany z odpadów drewna, które mogą zawierać związki fluorowo- organiczne lub metale ciężkie, jako wynik obróbki środkami do konserwacji drewna lub powlekania, w skład których wchodzą w szczególności odpady drewna pochodzącego z budownictwa i odpady z rozbiórki (zgodnie z § 2, pkt 1 lit. c Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 22 kwietnia 2011r. Dz. U. z 2011r. Nr 95, poz. 558);
d) pelet nie może zawierać zanieczyszczeń stałych, takich jak: elementy metalowe, kamienie, gruz, korzenie, deski itp. oraz elementów pleśni, grzybów i procesów gnilnych liści oraz igliwia, ponadto pellet będzie wytworzony z biomasy: drewno i odpady powstałe w wyniku obórki drewna (trociny, wióry, zrębki i pył drzewny).
e) zamówienie obejmuje dostawę i rozładunek w miejsce wskazane przez Zamawiającego, należy więc w składanej ofercie uwzględnić wszystkie występujące w trakcie realizacji dostawy koszty w tym m.in. koszt transportu, rozładunku, itp.
f) pelet ma być dostarczany w opakowaniach o wadze nie przekraczającej 30 kg (puste worki do odbioru w terminie ustalonym z Zamawiającym)
g) wykonawca winien okazać się certyfikacją oferowanego peletu - Certyfikat DINplus lub Certyfikat Enplus

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

4.5.5.) Wartość części: 22200,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa peletu do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Jamielniku
a) rozładunek w miejscowości Jamielnik za pomocą wdmuchiwania peletu (paszowozem) -
40 ton – dopuszcza się dwie dostawy – minimalna dostawa 20 ton
b) oferowany pelet musi być w I gatunku, klasa właściwości A1, o parametrach nie gorszych niż:
- kaloryczność (wartość opałowa ) na poziomie Qir – powyżej 16 500 kJ/kg.
- wilgotność w granicach Wtr do 9 %.
- zawartość popiołu w granicach do 1 %.
- średnica 6mm
c) pelet drzewny nie może być wytwarzany z odpadów drewna, które mogą zawierać związki fluorowo- organiczne lub metale ciężkie, jako wynik obróbki środkami do konserwacji drewna lub powlekania, w skład których wchodzą w szczególności odpady drewna pochodzącego z budownictwa i odpady z rozbiórki (zgodnie z § 2, pkt 1 lit. c Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 22 kwietnia 2011r. Dz. U. z 2011r. Nr 95, poz. 558);
d) pelet nie może zawierać zanieczyszczeń stałych, takich jak: elementy metalowe, kamienie, gruz, korzenie, deski itp. oraz elementów pleśni, grzybów i procesów gnilnych liści oraz igliwia, ponadto pellet będzie wytworzony z biomasy: drewno i odpady powstałe w wyniku obórki drewna (trociny, wióry, zrębki i pył drzewny).
e) zamówienie obejmuje dostawę i rozładunek w miejsce wskazane przez Zamawiającego, należy więc w składanej ofercie uwzględnić wszystkie występujące w trakcie realizacji dostawy koszty w tym m.in. koszt transportu, rozładunku, itp.
f) Dostawa pelletu do Szkoły Podstawowej w Jamielniku za pomocą cystern z systemem wdmuchiwania pelletu do zamkniętego magazynu, w wyjątkowych przypadkach pellet na prośbę lub za zgodą Zamawiającego ma być dostarczany w opakowaniach o wadze nie przekraczającej 30 kg. W tym wypadku Wykonawca nie może żądać podania dokładnej ilości Zamawianego towaru z uwagi na częściowo zapełniony magazyn.
g) wykonawca winien okazać się certyfikacją oferowanego peletu - Certyfikat DINplus lub Certyfikat Enpluserty Wykonawca winien zapoznać się z miejscem rozładunku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

4.5.5.) Wartość części: 88000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3 ww. ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzieleniu zamówienia publicznego, jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej. Zamawiający na sfinansowanie zadania przeznaczył kwotę 33 000,00 zł (informacja ta udostępniona została na stronie prowadzonego postępowania)

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50910,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52951,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3 ww. ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzieleniu zamówienia publicznego, jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej. Zamawiający na sfinansowanie zadania przeznaczył kwotę 81 400,00 zł (informacja ta udostępniona została na stronie prowadzonego postępowania)

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125578,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130613,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3 ww. ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzieleniu zamówienia publicznego, jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej. Zamawiający na sfinansowanie zadania przeznaczył kwotę 88 000,00 zł (informacja ta udostępniona została na stronie prowadzonego postępowania)

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135760,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141204,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 5 Zamawiający może unieważnić postępowanie gdy wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. W związku z wysokimi opłatami utrzymania nieruchomości Zamawiający rezygnuje z prowadzenia ciągłej działalności świetlicy wiejskiej w Lekartach. Zamawiający planuje ogrzewać świetlicę w minimalnym stopniu tak aby nie doprowadzić do powstania wilgoci lub zamarznięcia instalacji wodnej. Planuje się wykorzystać jedynie pelet pozostały po ostatnim okresie grzewczym.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13576,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14120,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3 ww. ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzieleniu zamówienia publicznego, jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej. Zamawiający na sfinansowanie zadania przeznaczył kwotę 88 000,00 zł (informacja ta udostępniona została na stronie prowadzonego postępowania)

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134808,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135760,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.