Ogłoszenie z dnia 2022-09-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00317985/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi spedycyjne w zakresie transportu drogowego poza terytorium Polski samochodami o ładowności do 15 ton dla Oddziału Instytutu Ceramiki i Betonów w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000056377
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cementowa 8
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-983
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@icimb.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.icimb.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c12b5aaf-2390-11ed-b8b2-9a321cc308291.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Prowadzenie badań naukowych i prac rozwojowych i wdrażanie wyników badań naukowych i prac rozwojowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi spedycyjne w zakresie transportu drogowego poza terytorium Polski samochodami o ładowności do 15 ton dla Oddziału Instytutu Ceramiki i Betonów w Warszawie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c12b5aaf-2390-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00339350
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00049467/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Usługi spedycyjne w zakresie międzynarodowego transportu drogowego samochodami o ładowności do 24 ton
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00317985/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FL.271.51.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 323957,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi spedycyjne w zakresie transportu drogowego poza terytorium Polski samochodami o ładowności do 15 ton dla Oddziału Instytutu Ceramik i Betonów w Warszawie. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE PRAWNE: zgodnie z art. 255 pkt. 2) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty podlegają odrzuceniuUZASADNIENIE FAKTYCZNE: w powyższym postępowaniu jedyna złożona oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy Pzp: „Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli została złożona przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu”
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118774 EUR
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118774 EUR
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługa wykonania modernizacji zaworów rozruchowych kotła linii 1 i 2 w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie- zamówienie powtórzone
- Dostawy materiałów do biopsji medycznych
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i prac związanych z zagospodarowaniem terenu wraz z rozbudową oświetlenia pomiędzy ul. Stefana Banacha i ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej w Krakowie
- Dostawa sprzętu medycznego
- Wykonanie robót modernizacyjno-budowlanych na Oddziale Klinicznym Chirurgii Serca, Naczyń i Transplantologii
- Obsługa cateringowa imprez sportowych organizowanych przez Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie w 2024 r. Etap II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Transport uczniów na zajęcia pozalekcyjne i półkolonie oraz wycieczki szkolne w ramach projektu pn. "Nowoczesna edukacja w Gminie Siemyśl"
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Wręczyca Wielka do szkół i przedszkoli w Częstochowie wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2024/2025
- " Dowóz uczniów z niepełnosprawnością z terenu Gminy Ośno Lub. do szkół w Gorzowie Wlkp. oraz do Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Sulęcinie w terminie od 01.09.2024r. do 27.06.2025r."
- Dowożenie uczniów z terenu Miasta i Gminy Serock w roku szkolnym 2024/2025 do szkół prowadzonych przez Miasto i Gminę Serock
- Zapewnienie dzieciom, uczniom i młodzieży przejazdu do placówek oświatowych w Gminie Wolbórz w dniach od 02.09.2024 r. do 27.06.2025 r. poprzez zakup biletów miesięcznych
- Dowóz uczniów do szkół i oddziałów przedszkolnych na terenie Gminy Świeszyno w roku szkolnym 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.