eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrówka WielkaSukcesywna dostawa materiałów budowlanych do naprawy i zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Zgierz



Ogłoszenie z dnia 2021-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do naprawy i zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Zgierz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZAKŁAD KOMUNALNY Z SIEDZIBĄ W DĄBRÓWCE WIELKIEJ K/ZGIERZA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470306752

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 6/8

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrówka Wielka

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@gzkdabrowka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gzkdabrowka.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do naprawy i zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Zgierz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fb4ea87-696d-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00339358

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003357/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do naprawy i zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Zgierz

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postepowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym, a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków okreslonych w PZP odbywa się przy uzyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy MiniPortal pod adresem: Https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu oraz poczty elektronicznej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje, w tym wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej znajdują się w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gminny Zakład Komunalny
z/s w Dąbrówce Wielkiej, ul. Kościelna 6/8, 95-100 Zgierz, e-mail:
biuro@gzkdabrowka.pl, tel. 42 717-80-76, tel/fax 42 717-82-53;
 zamawiający wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych z którym można się kontaktować przez e-mail: iodgzk@vp.pl;Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod znakiem: ZP-4/PN/2021 na zadanie „Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do naprawy i zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Zgierz”, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji o wartości mniejszej niż progi unijne na podstawie art. 275 i n. ustawy PZP.
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy (art. 78 ust.4 Pzp);
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-4/PN/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa żwiru, z przeznaczeniem do naprawy i zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Zgierz – 2000 Mg. Przedmiot zamówienia obejmuje również załadunek, rozładunek, ważenie oraz transport przy użyciu środków Wykonawcy, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
4. Dostarczone materiały budowlane powinny odpowiadać wymaganiom normy PN-EN 13242+A1:2010 oraz powinny posiadać deklaracje właściwości użytkowych, które Wykonawca zobowiązany jest przedstawić na każdą prośbę Zamawiającego. Żwir nie może zawierać domieszki gliny, ziemi lub innych zanieczyszczeń.
5. Dostawy realizowane będą sukcesywnie, tj. zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, określanych co do ilości, po uprzednim złożeniu zamówienia przez Zamawiającego (telefonicznie, bądź w formie elektronicznej), w terminie wskazanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, jednak nie dłuższym niż 4 dni, liczonym od czasu złożenia zamówienia we wskazane każdorazowo miejsce na terenie gminy Zgierz.
6. Wykonawca otrzymuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowane dostawy. Podane wielkości zamówienia dla poszczególnych części są wielkościami maksymalnymi. Zamawiający może zamówić mniejszą ilość niż określona jako maksymalna, zaś Wykonawcy nie przysługują z tytułu dostarczenia mniejszej ilości materiałów jakiekolwiek roszczenia.
7. Sposób rozładunku:
• punktowo (we wskazanym miejscu)
• ciągle (na całej długości wskazanego odcinka)
Wykonawca zobowiązany jest rozładować materiały budowlane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, bądź pracownika przez niego wskazanego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 14212120-7 - Żwir

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa kruszywa naturalnego łamanego granitowego o ciągłym uziarnieniu o frakcji 0-31,5mm, z przeznaczeniem do naprawy dróg gminnych na terenie gminy Zgierz – 400 Mg. Przedmiot zamówienia obejmuje również załadunek, rozładunek, ważenie oraz transport przy użyciu środków Wykonawcy, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
4. Dostarczone materiały budowlane powinny odpowiadać wymaganiom normy PN-EN 13242+A1:2010 oraz powinny posiadać deklaracje właściwości użytkowych, które Wykonawca zobowiązany jest przedstawić na każdą prośbę Zamawiającego. Żwir nie może zawierać domieszki gliny, ziemi lub innych zanieczyszczeń.
5. Dostawy realizowane będą sukcesywnie, tj. zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, określanych co do ilości, po uprzednim złożeniu zamówienia przez Zamawiającego (telefonicznie, bądź w formie elektronicznej), w terminie wskazanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, jednak nie dłuższym niż 4 dni, liczonym od czasu złożenia zamówienia we wskazane każdorazowo miejsce na terenie gminy Zgierz.
6. Wykonawca otrzymuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowane dostawy. Podane wielkości zamówienia dla poszczególnych części są wielkościami maksymalnymi. Zamawiający może zamówić mniejszą ilość niż określona jako maksymalna, zaś Wykonawcy nie przysługują z tytułu dostarczenia mniejszej ilości materiałów jakiekolwiek roszczenia.
7. Sposób rozładunku:
• punktowo (we wskazanym miejscu)
• ciągle (na całej długości wskazanego odcinka)
Wykonawca zobowiązany jest rozładować materiały budowlane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, bądź pracownika przez niego wskazanego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa kruszywa naturalnego łamanego granitowego o ciągłym uziarnieniu o frakcji 4-31,5mm, z przeznaczeniem do naprawy dróg gminnych na terenie gminy Zgierz – 1000 Mg. Przedmiot zamówienia obejmuje również załadunek, rozładunek, ważenie oraz transport przy użyciu środków Wykonawcy, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
4. Dostarczone materiały budowlane powinny odpowiadać wymaganiom normy PN-EN 13242+A1:2010 oraz powinny posiadać deklaracje właściwości użytkowych, które Wykonawca zobowiązany jest przedstawić na każdą prośbę Zamawiającego. Żwir nie może zawierać domieszki gliny, ziemi lub innych zanieczyszczeń.
5. Dostawy realizowane będą sukcesywnie, tj. zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, określanych co do ilości, po uprzednim złożeniu zamówienia przez Zamawiającego (telefonicznie, bądź w formie elektronicznej), w terminie wskazanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, jednak nie dłuższym niż 4 dni, liczonym od czasu złożenia zamówienia we wskazane każdorazowo miejsce na terenie gminy Zgierz.
6. Wykonawca otrzymuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowane dostawy. Podane wielkości zamówienia dla poszczególnych części są wielkościami maksymalnymi. Zamawiający może zamówić mniejszą ilość niż określona jako maksymalna, zaś Wykonawcy nie przysługują z tytułu dostarczenia mniejszej ilości materiałów jakiekolwiek roszczenia.
7. Sposób rozładunku:
• punktowo (we wskazanym miejscu)
• ciągle (na całej długości wskazanego odcinka)
Wykonawca zobowiązany jest rozładować materiały budowlane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, bądź pracownika przez niego wskazanego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa kruszywa naturalnego łamanego dolomitowego o ciągłym uziarnieniu o frakcji 31,5-63,0 mm, z przeznaczeniem do naprawy dróg gminnych na terenie gminy Zgierz – 2000 Mg. Przedmiot zamówienia obejmuje również załadunek, rozładunek, ważenie oraz transport przy użyciu środków Wykonawcy, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
4. Dostarczone materiały budowlane powinny odpowiadać wymaganiom normy PN-EN 13242+A1:2010 oraz powinny posiadać deklaracje właściwości użytkowych, które Wykonawca zobowiązany jest przedstawić na każdą prośbę Zamawiającego. Żwir nie może zawierać domieszki gliny, ziemi lub innych zanieczyszczeń.
5. Dostawy realizowane będą sukcesywnie, tj. zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, określanych co do ilości, po uprzednim złożeniu zamówienia przez Zamawiającego (telefonicznie, bądź w formie elektronicznej), w terminie wskazanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, jednak nie dłuższym niż 4 dni, liczonym od czasu złożenia zamówienia we wskazane każdorazowo miejsce na terenie gminy Zgierz.
6. Wykonawca otrzymuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowane dostawy. Podane wielkości zamówienia dla poszczególnych części są wielkościami maksymalnymi. Zamawiający może zamówić mniejszą ilość niż określona jako maksymalna, zaś Wykonawcy nie przysługują z tytułu dostarczenia mniejszej ilości materiałów jakiekolwiek roszczenia.
7. Sposób rozładunku:
• punktowo (we wskazanym miejscu)
• ciągle (na całej długości wskazanego odcinka)
Wykonawca zobowiązany jest rozładować materiały budowlane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, bądź pracownika przez niego wskazanego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086),
z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej w postępowaniu niezależnie
od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone
do oferty.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia,
o których mowa w Rozdziale VIII SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-11 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-11 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.