eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceModernizacja systemu monitoringu dla Hali Widowiskowo - Sportowej SPODEK w ramach zadania "Modernizacja pomieszczeń w obiekcie SPODEK w Katowicach"



Ogłoszenie z dnia 2023-08-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja systemu monitoringu dla Hali Widowiskowo - Sportowej SPODEK w ramach zadania „Modernizacja pomieszczeń w obiekcie SPODEK w Katowicach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Inwestycje S.A. działające w imieniu i na rzecz Miasta Katowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240612757

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Porcelanowa 21

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-246

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniainwestycje@kisa.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowickieinwestycje.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kisakatowice.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja systemu monitoringu dla Hali Widowiskowo - Sportowej SPODEK w ramach zadania „Modernizacja pomieszczeń w obiekcie SPODEK w Katowicach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39c3ca05-ddcd-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00339363

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028599/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Modernizacja systemu monitoringu dla HW-S Spodek w ramach zadania „Modernizacja pomieszczeń w obiekcie Spodek w Katowicach”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00194294

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KISA/DZP/TP/20/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 814353,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
1) Dostawa i montaż wewnętrznych stacjonarnych i obrotowych kamer monitoringu CCTV w miejsce istniejących kamer, które nie spełniają wymogów rejestracji obrazu dla imprez masowych zgodnie z wymogi Rozporządzenia MSWiA w tym:
- 14 szt kamer typu PZT ;
- 64 szt kamer typu TURET ;
- 19 szt kamer typu BULET ;
- 5 szt kamer typu DOME ;
2) Dostawa i montaż 5 szt. zarządzanych przełączników sieciowych PoE wyposażonych w 24 porty, w celu obsługi nowo zamontowanych kamer pracujących w technologii IP,
3) Dostawa i montaż 3 szt. serwerów wraz z systemem operacyjnym Windows Server w celu wymiany wyeksploatowanych istniejących serwerów wraz z dołączeniem nowych serwerów do farmy oprogramowania Senstar Symphony (migracja licencji),
4) Dostawa i montaż 18 szt dysków 12 TB do serwerów wraz z reorganizacją powierzchni dyskowej dołączonej jako udziały iSCSI z wycofanych serwerów jako powierzchnia do przechowywania długoterminowego dla pozostałych serwerów,
5) Dostawa 6 szt. monitorów LCD p przekątnej 31,5” (+ , - 5%) dedykowanych do systemów monitoringu CCTV oraz przystosowanych do pracy ciągłej w trybie 24x7,
6) Dostawa i montaż 2 szt stacji roboczych dla wyposażenia biura monitoringu,
7) Dostawa i montaż 1 szt UPS 6kVA/6kW online rack/tower
8) Dostawa i montaż 2 szt UPS 3000VA rack/tower
9) Dostawa i wymiana do wskazanych kamer okablowania kablem typu F/UTP kat.5e 4x2x0,5 o łącznej długości 4850,0mb.
10) Dołączenie trzech nowych serwerów do farmy oprogramowania Senstar Symphony (migracja licencji) oraz skonfigurowanie zainstalowanych kamer i pozostałego dostarczonego sprzętu w systemie Senstar Symphony wg parametrów wymaganych przez Rozporządzenie Rady Ministrów, czyli 6 klatek na sekundę w zapisie ciągłym z czasem rejestracji minimum 30 dni,
11) Aktualizacja oprogramowania z użytkowanej wersji na nowszą ( w chwili obecnej jest to wersja 8.4). Aktualizację przeprowadzić na wszystkich serwerach i stacjach roboczych użytkowanych w systemie,
12) Dostawa licencji Maintenance and Support dla 190 szt kamer na całym obiekcie, na okres 3 lat,
13) Dostawa i montaż systemu klimatyzacji (klimatyzator o mocy 5 kW)
14) Po zakończeniu modernizacji systemu CCTV należy zdemontować i zutylizować wyłączone elementy systemu (kamery, urządzenia sieciowe, zdemontowane odcinki okablowania itp.)
15) Przeprowadzić instruktaż personelu Zamawiającego w zakresie obsługi zmodernizowanego systemu monitoringu CCTV,

Należy zachować integralność systemu CCTV w Hali Widowiskowo - Sportowej „SPODEK” z systemem CCTV użytkowanym w obiekcie MCK (Międzynarodowe Centrum Kongresowe).
Powyższe elementy muszą być kompatybilne ze sobą i spełniać określone wymogi przepisów w zakresie monitorowania imprez masowych.

Uwaga!
Z uwagi na harmonogram imprez organizowanych w Hali Widowiskowo-Sportowej SPODEK prace należy prowadzić w ścisłej koordynacji z Zarządcą obiektu.
Dodatkowo istniejący system musi funkcjonować przez cały okres prowadzenia prac montażowo-instalacyjnych wymienianego systemu, a przełączenie i wyłączenie demontowanych elementów może nastąpić po przeprowadzeniu prób funkcjonalności nowych sytemu CCTV.

2. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia asortymentu dostawy fabrycznie nowego, wolnego od wad.

3. Zamawiający wymaga aby okres gwarancji w odniesieniu do całości przedmiotu umowy o zamówienie publiczne wynosił 36 miesięcy od dnia odbioru wykonanego przedmiotu zamówienia. Ponadto Zamawiający wymaga aby okres rękojmi był równy okresowi gwarancji.

Szczegółowy zakres prac określają:
- Specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 6
- projektowane postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 7

4.5.3.) Główny kod CPV: 32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 772951,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2437860,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 852069,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GMT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2220524427

7.3.3) Ulica: ul. Mikołowska 40

7.3.4) Miejscowość: Mysłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 852069,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie udzielane w imieniu i na rzecz Miasta Katowice (adres: ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, REGON: 276255387) przez Katowickie Inwestycje S.A.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.