Ogłoszenie z dnia 2024-05-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00303131/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku gospodarczego w celu zmiany sposobu użytkowania na budynek biurowo-gospodarczy oraz budowa zewnętrznej instalacji i przyłącza kanalizacji sanitarnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Nowa Dęba
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830017742
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wł.Sikorskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Dęba
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-460
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 0158467452
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nowadeba@lublin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nowadeba.lublin.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f0b3d989-0212-11ef-b81b-aebd110f52791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzenie zasobami leśnymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku gospodarczego w celu zmiany sposobu użytkowania na budynek biurowo-gospodarczy oraz budowa zewnętrznej instalacji i przyłącza kanalizacji sanitarnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0b3d989-0212-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00339365
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00236892/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa budynku kancelarii leśnictwa Buda Tuszowska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00303131
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: „Przebudowa budynku gospodarczego w celu zmiany sposobu użytkowania na budynek biurowo-gospodarczy oraz budowa zewnętrznej instalacji i przyłącza kanalizacji sanitarnej”
Zadanie polega na przebudowie budynku gospodarczego (nr inwentarza 108/351) w którym mieści się kancelaria leśnictwa Buda Tuszowska na budynek biurowo/administracyjno-gospodarczy. Projektowana przebudowa zakłada rozbiórkę dwóch pomieszczeń od strony południowo – zachodniej budynku, rozbiórkę stropodachu oraz budowę ściany zewnętrznej od strony południowo – zachodniej i wykonanie nowej więźby dachowej. Pozostała cześć zostanie poddana termomodernizacji i gruntownemu remontowi. Wszystkie instalacje zostaną wykonane nowe.
1) Dane budynku po przebudowie:
− Kubatura - 354,2 m3
− Pow. zabudowy - 68,8 m2
− Pow. wewnętrzna - ok. 51,9 m2
− Pow. użytkowa - 46,9 m2
− Długość (elewacja frontowa) - 10,48 m
− Szerokość - 7,26 m + 5,55 m
− Wysokość (kalenica) - 6,88 m
2) Zakres całego zamierzenia budowlanego obejmuje:
a) Rozbiórki:
− Rozbiórkę istniejącego dachu oraz 2 istniejących pomieszczeń od strony południowo-wschodniej (według załączonych rzutów).
− Rozbiórkę pozostałej opaski z kostki chodnikowej i wykonanie nowej.
− Demontaż istniejącego stropodachu z płyt kanałowych nad częścią budynku z bramami garażowymi oraz demontaż pokrycia zadaszenia nad drewnianym gankiem.
− Demontaż instalacji elektrycznych w rozbieranej części budynku gospodarczego.
b) Prace budowlane:
− Wykonanie nowej konstrukcji dachu.
− Montaż nowego pokrycia dachu i zadaszenia nad gankiem.
− Budowa ściany zewnętrznej z betonu komórkowego w części gospodarczej, od strony południowo – wschodniej (oś 1).
− Termomodernizacja budynku styropianem oraz z 3 stron wełną mineralną.
− Remont wnętrza budynku obejmujący: wykonanie gładzi, tynków, malowanie ścian, położenie płytek ściennych i podłogowych, wymiana warstw posadzkowych, wykonanie przeszklonego wiatrołapu, montaż płyt G-K i G-KF.
− Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
− Wykonanie nowej opaski wokół budynku z kostki betonowej.
c) Branża sanitarna:
− Przebudowa wewnętrznej instalacji wodnej.
− Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej.
− Budowa instalacji ogrzewania wraz z powietrzną pompą ciepła dobraną z listy ZUM (strona: https://lista-zum.ios.edu.pl/ ) oraz serwisem dostępnym w promieniu do 50 km od miejsca montażu pompy.
− Wykonanie wentylacji mechanicznej z rekuperacją w części biurowej i wentylacji grawitacyjnej w pomieszczeniu gospodarczym.
− Przebudowa wewnętrznej kanalizacji sanitarnej.
d) Branża elektryczna:
− Wymiana istniejącej instalacji elektrycznej i siły.
− Budowa instalacji kablowej w celu wykonania przyłącza teletechnicznego przez operatora usług teletechnicznych,
− Wykonanie instalacji fotowoltaicznej.
− Wykonanie instalacji alarmowej i monitoringu.
− Wykonanie instalacji odgromowej,
− Wykonanie rozdzielni elektrycznej.
3) Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
a) dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik do SWZ, zawierającej:
• projekty:
− projekt zagospodarowania terenu,
− projekt architektoniczno-budowlany,
− projekty techniczne,
• specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
b) przedmiary robót 3 szt. (branża budowlana, sanitarna i elektryczna), które stanowią załączniki do SWZ.
Załączone do SWZ przedmiary robót mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych
45216000-4 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych oraz wojskowych obiektów budowlanych
45262800-9 - Rozbudowa budynków
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 549618,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 549618,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 549618,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.P.U "Dewdel" Paweł Delekta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180831626
7.3.3) Ulica: Korabina 7
7.3.4) Miejscowość: Bojanów
7.3.5) Kod pocztowy: 37-433
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 549618,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z NOWEJ DĘBY
- Dostawa i dystrybucja gazu ziemnego do obiektów SPZZOZ w Nowej Dębie.
- Usługa - polegająca na odbiorze, wywozie i transporcie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne na 2025 rok
- "Usługa - wykonanie przeglądów, konserwacji i serwisu wymiennikowni, kotłowni gazowych i olejowych w kompleksach administrowanych przez 33 WOG (zamówienie z podziałem na 3 części)"
- Usługa - Wykonanie przeglądów, konserwacji i serwisu urządzeń przepompowni ścieków i biologicznej oczyszczalni ścieków w kompleksach wojskowych administrowanych przez SOI Nowa Dęba oraz SOI Kielce
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego na rok 2025
- "Usługa - odbiór, wywóz i utylizacja odpadów o kodzie 16 03 80, tj. kuchennych, pokonsumpcyjnych i produktów spożywczych przeterminowanych lub nieprzydatnych do spożycia"
więcej: przetargi w Nowej Dębie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.