eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulęcinMontaż odnawialnych źródeł energii i modernizacja budynków SPZOZ w Sulęcinie w zakresie poprawy efektywności energetycznej



Ogłoszenie z dnia 2023-08-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Montaż odnawialnych źródeł energii i modernizacja budynków SPZOZ w Sulęcinie w zakresie poprawy efektywności energetycznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Sulęcinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967389

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowa

1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kazimierz.gryz@powiatsulecinski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatsulecinski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Montaż odnawialnych źródeł energii i modernizacja budynków SPZOZ w Sulęcinie w zakresie poprawy efektywności energetycznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbacf3dc-bdad-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00339387

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012513/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Montaż odnawialnych źródeł energii i modernizacja budynków SPZOZ w Sulęcinie w zakresie poprawy efektywności energetycznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134057

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ.272.2.2023.KGry

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres dokumentacji projektowej i robót budowlanych umowy obejmuje:

1) BUDYNEK SZPITALA POWIATOWEGO, ul. Witosa 4, segment A+B nr. ewid. bud. 372/2

Uwaga: prowadzenie robót budowlanych w taki sposób aby nie zakłócić ciągłości pracy szpitala (adres: ul. Witosa 4, 69-200 Sulęcin, działki nr ewid. 372/2 obręb 0048 Sulęcin III, jedn. ewid. Sulęcin – miasto, powiat sulęciński, woj. lubuskie), prowadzenie robót o wysokim natężeniu hałasu (np. bruzdowanie, wykłuwanie, wiercenie, cięcie itp. ) w budynku Szpitala (adres: ul. Witosa 4, 69-200 Sulęcin, działki nr ewid. 372/2 obręb 0048 Sulęcin III, jedn. ewid. Sulęcin – miasto, powiat sulęciński, woj. lubuskie) w godzinach od 8:00 do 18:00, lub w innych godzinach każdorazowo pisemne uzgadnianych z dyrektorem Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sulęcinie,

2) BUDYNEK ADMINISTRACYJNY - DYREKCJA, ul. Witosa 7, nr. ewid. bud. 431;1
- termomodernizacja dachu ,
- termomodernizacja elewacji wraz z częścią fundamenu powyżej powierzchni gruntu (wykończenie cokołu tynkiem na bazie żywicy) ,
- wymiana stolarki okiennej wraz z wymianą podokienniów wew. I zew. ,
- wymiana stolarki drzwiowej zew. ,
- wymiana orynnowania ,
- obudowa konstrukcji dachu przegrodą EI30 na poddaszu ,
- remont instalacji wodno-kanalizacyjnej ,
- wymiana opraw oświetlenia podstawowego, ewakuacyjnego i awaryjnego na energooszczędne,
- wykonanie opasek i odtworzeń utwardzeń wokół budynku ,
- wentylacja piwnicy ,
- remont ścian po robotach budowlanych i instalacyjnych

3) BUDYNEK ADMINISTRACYJNY, ul. Witosa 7, nr. ewid. bud. 431;1

- wykonanie instalacji fotowoltaicznej - 20 kwp budynek II - ewid. bud 431;2
- wykonanie instalacji odgromowej
- przygotowanie dachu pod fotowoltaikę - budynek II - ewid. bud 431;2

4) BUDYNEK OPIEKI ZDROWOTNEJ, ul. Dudka 13, nr. ewid. bud. 362;1
(prawa strona budynku, na potrzeby Poradni Zdrowia Psychicznego)

- wymiana stolarki drzwiowej zew.
- wymiana stolarki okiennej zew wraz z wymianą podokienników wew. i zew.
- termoizolacja stropu nad piwnicą i parterem
- wykonanie sufitów podwieszanych na parterze
- wymiana okładzin podłogowych (wykładzina PVC)
- remont pomieszczeń parteru
- wymiana stolarki drzwiowej wew. O podwyższonej akustyce
- remont pomieszczeń piwnicy
- wymiana orynnowania w całym budynku
- remont instalacji wodno-kanalizacyjnej
- zamurowanie drzwi do pomieszczenia nr 16, wykonanie drzwi w pomieszczeniu nr 29
- zabudowa klatki schodowej
- montaż pomp ciepła z węzłami
- wymiana ciepłociągu
- wentylacja piwnicy
- modernizacja instalacji odgromowej
- remont instalacji elektrycznej
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej – 18 kwp,


5) BUDYNEK OPIEKI ZDROWOTNEJ, ul. Dudka15, nr. ewid. bud. 362;2
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej- 6 kwp,
- modernizacja instalacji odgromowej,

6) BUDYNEK ARCHIWUM, ul. Poznańska 17A, nr. ewid. bud. 155/4;1
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej - 36 kwp
- wykonanie instalacji odgromowej
- wymiana stolarki okiennej z wymianą podokienników zew i usunięciem wewnętrznych
- wymiana stolarki drzwiowej zew. wymiana stolarki drzwiowej wew.
- likwidacja stolarki okiennej od strony północnej, wschodniej i zachodniej
- likwidacja pomieszczenia sanitarnego i utworzenia pomieszczenia archiwum,
- rozbiórka wszystkich elementów mogących rozprzestrzeniać ogień ,
- remont pomieszczeń (prace naprawcze po likwidacji stolarki drzwiowej wew. I pomieszczenia
sanitarnego) ,
- wymiana wykładziny PCV – korytarz,
- modernizacja c.o - grzejniki elektryczne,
- instalacja systemu alarmowego ,
- modernizacja systemu wentylacji, przywrócenie wentylacji stropu,
- wymiana instalacji elektrycznej ,
- wykonanie obudowy sufitu do wymagań NRO w jednym z pomieszczeń,
- dostosowanie ściany zachodniej do wymagań ściany oddzielenia ppoż.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42961000-0 - System sterowania i kontroli

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45316230-6 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych portów

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45451000-3 - Dekorowanie

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45321000-3 - Izolacja cieplna

45323000-7 - Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

wszystkie złożone ważne oferty zostały odrzucone ponieważ nie spełniały warunków specyfikacji warunków zamówienia

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4780000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5477000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.