eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OświęcimPrzebudowa chodników wewnątrzosiedlowych wraz z dostosowaniem do przepisów ppoż. wzdłuż budynku Przychodni Rejonowej nr 2 od strony ul. Czecha oraz przy budynku ozn. ul. Czarnieckiego 13-17



Ogłoszenie z dnia 2022-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa chodników wewnątrzosiedlowych wraz z dostosowaniem do przepisów ppoż. wzdłuż budynku Przychodni Rejonowej nr 2 od strony ul. Czecha oraz przy budynku ozn. ul. Czarnieckiego 13-17

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO OŚWIĘCIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181787

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zaborska 2

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 846 62 22, 33 846 62 23

1.5.8.) Numer faksu: 33 842 91 99

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.oswiecim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa chodników wewnątrzosiedlowych wraz z dostosowaniem do przepisów ppoż. wzdłuż budynku Przychodni Rejonowej nr 2 od strony ul. Czecha oraz przy budynku ozn. ul. Czarnieckiego 13-17

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e5307d3-098f-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00339394

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023284/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Przebudowa chodników wewnątrzosiedlowych wraz z dostosowaniem do przepisów ppoż. wzdłuż budynku Przychodni Rejonowej nr 2 od strony ul. Czecha oraz przy budynku ozn. ul. Czarnieckiego 13-17

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00272406/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.32.2022.III

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia, do wykonania którego zobowiązany będzie wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, jest przebudowa chodników wewnątrzosiedlowych
wraz z dostosowaniem do przepisów ppoż. wzdłuż budynku Przychodni Rejonowej nr 2
od strony ul. Czecha oraz przy budynku ozn. ul. Czarnieckiego 13-17, zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w SWZ i dokumentach do niej dołączonych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
1) Inwestycja zlokalizowana jest na działkach 2006/491, 2006/852, 2006/862, 2006/863, 2006/1164 w Oświęcimiu w rejonie ul. Czarnieckiego i ul. Czecha.
2) Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego dla terenu Miasta Oświęcim zatwierdzonym uchwałą nr XX/138/11 Rady Miasta Oświęcim z dnia 29 czerwca 2011 roku w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla całego obszaru miasta Oświęcim w granicach administracyjnych z wyłączeniem obszaru w rejonie ulic Zatorskiej, Zaborskiej, Batorego i Królowej Jadwigi a także obszarów, dla których znajdują się w opracowaniu oraz obowiązują miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego. Teren objęty opracowaniem znajduje się w jednostkach o symbolach 2B 6MW (tereny zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej), 2B 2KDD (tereny dróg publicznych dojazdowych).
3) Przedmiotem zamówienia jest remont chodników oraz budowa utwardzenia terenu z dostosowaniem do przepisów przeciwpożarowych. Szerokość obecnego dojazdu do Przychodni Rejonowej Nr 2 zostanie zmniejszona do 2m. Wykonać należy budowę nowego utwardzenia terenu łączącego przychodnię z ul. B. Czecha oraz remont dojść do klatek schodowych budynku przy ul. Czarnieckiego 13-17 wraz z opaską. Dodatkowo uporządkować należy teren wokół piaskownicy oraz wykonać opaskę z bezpiecznych płyt gumowych. Odwodnienie odbywać będzie się na tereny zielone. Inwestycja nie wykracza poza działki inwestycyjne.
4) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) wycinkę drzew (ścinanie, karczowanie, wywożenie dłużnic, karpiny i gałęzi)
b) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze (rozbieranie nawierzchni, krawężników, obrzeży, rozbieranie podbudowy, wywóz gruzu),
c) demontaż stojaków na rowery i poręczy ochronnych rurowych,
d) roboty ziemne (roboty pomiarowe, wykopy oraz przekopy, profilowanie i zagęszczanie podłoża),
e) regulację i zabezpieczenia (wykopy, ułożenie w rurach ochronnych oraz zasypanie rowów dla kabli, wymiana ram i pokryw studni, regulacja studzienek dla urządzeń podziemnych),
f) krawężniki, obrzeża, ściek (wykonanie ław, ułożenie krawężników i obrzeży, wykonanie ścieku),
g) utwardzenie terenu, chodniki, opaski (wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, wykonanie nawierzchni brukowej na podsypce cementowo-piaskowej, regulacja wysokościowa),
h) nawierzchnie wokół piaskownicy (wykonanie warstwy odsączającej, podbudowy, warstwy wyrównawczej i nawierzchni syntetycznej z EPDM),
i) dostawę wraz z montażem stojaków na rowery,
j) demontaż istniejących ławek i ich ponowny montaż,
k) zieleńce (roboty ziemne, rozścielenie ziemi urodzajnej, wysiew trawników).
l) nasadzenia oraz ich pielęgnację przez okres 2 lat od daty odbioru (sadzenie drzew, wykonanie misek, osłony pionowe z palików, zabezpieczenie drzew taśmą ochronną, pielęgnacja).
m) oznakowania pionowe (wykonanie słupków, mocowanie tablic znaków).
n) prace, czynności i procedury nieokreślonych lub niewymienionych wprost w SWZ lub w dokumentach do niej dołączonych, a niezbędne dla właściwego i należytego wykonania zamówienia, takie jak m.in.:
• opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ,
• oznakowanie budowy na czas robót,
• opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (w razie konieczności),
• organizację zaplecza budowy (miejsce, pobór energii, wody, dozorowanie itd.),
• wytyczenie geodezyjne,
• zajęcie pasa drogowego i opłaty z tym związane (w razie konieczności),
• wyłączenia i załączenia energii elektrycznej (w razie konieczności),
• nadzory specjalistyczne zarządców sieci wynikające z uzgodnień i warunków technicznych,
• inwentaryzację geodezyjną bieżącą (roboty zanikowe) i końcową powykonawczą,
• sporządzenie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie robót w 2 egzemplarzach,
• badania zagęszczenia i nośności warstw konstrukcyjnych podbudowy,
• sporządzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej zabezpieczeń istniejących sieci zgodnie z wymaganiami ich właścicieli lub zarządców oraz pisemne zgłoszenie w imieniu Zamawiającego faktu zakończenia prac wraz ze złożeniem w/w dokumentacji i uzyskaniem odpowiednich protokołów odbioru,
• wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów i koszty składowania oraz utylizacji,
• ubezpieczenie budowy na czas jej realizacji.
5) Szczegółowy zakres i sposób realizacji robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego w miejscu publikacji niniejszej SWZ. Dokumentacja ta stanowi integralną część opisu przedmiotu zamówienia. Upubliczniona dokumentacja projektowo wraz z SWZ stanowią całość i są podstawą dla właściwego przygotowania i złożenia oferty, w tym dla sporządzenia kosztorysu ofertowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 506913,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 706407,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 506913,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Soła Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5492442389

7.3.3) Ulica: ul. Nowa 25

7.3.4) Miejscowość: Oświęcim

7.3.5) Kod pocztowy: 32-600

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 506913,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.