Ogłoszenie z dnia 2022-09-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00272406/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa chodników wewnątrzosiedlowych wraz z dostosowaniem do przepisów ppoż. wzdłuż budynku Przychodni Rejonowej nr 2 od strony ul. Czecha oraz przy budynku ozn. ul. Czarnieckiego 13-17
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO OŚWIĘCIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181787
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zaborska 2
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 846 62 22, 33 846 62 23
1.5.8.) Numer faksu: 33 842 91 99
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.oswiecim.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa chodników wewnątrzosiedlowych wraz z dostosowaniem do przepisów ppoż. wzdłuż budynku Przychodni Rejonowej nr 2 od strony ul. Czecha oraz przy budynku ozn. ul. Czarnieckiego 13-172.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e5307d3-098f-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00339394
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023284/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Przebudowa chodników wewnątrzosiedlowych wraz z dostosowaniem do przepisów ppoż. wzdłuż budynku Przychodni Rejonowej nr 2 od strony ul. Czecha oraz przy budynku ozn. ul. Czarnieckiego 13-17
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00272406/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.32.2022.III
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia, do wykonania którego zobowiązany będzie wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, jest przebudowa chodników wewnątrzosiedlowych
wraz z dostosowaniem do przepisów ppoż. wzdłuż budynku Przychodni Rejonowej nr 2
od strony ul. Czecha oraz przy budynku ozn. ul. Czarnieckiego 13-17, zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w SWZ i dokumentach do niej dołączonych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
1) Inwestycja zlokalizowana jest na działkach 2006/491, 2006/852, 2006/862, 2006/863, 2006/1164 w Oświęcimiu w rejonie ul. Czarnieckiego i ul. Czecha.
2) Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego dla terenu Miasta Oświęcim zatwierdzonym uchwałą nr XX/138/11 Rady Miasta Oświęcim z dnia 29 czerwca 2011 roku w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla całego obszaru miasta Oświęcim w granicach administracyjnych z wyłączeniem obszaru w rejonie ulic Zatorskiej, Zaborskiej, Batorego i Królowej Jadwigi a także obszarów, dla których znajdują się w opracowaniu oraz obowiązują miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego. Teren objęty opracowaniem znajduje się w jednostkach o symbolach 2B 6MW (tereny zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej), 2B 2KDD (tereny dróg publicznych dojazdowych).
3) Przedmiotem zamówienia jest remont chodników oraz budowa utwardzenia terenu z dostosowaniem do przepisów przeciwpożarowych. Szerokość obecnego dojazdu do Przychodni Rejonowej Nr 2 zostanie zmniejszona do 2m. Wykonać należy budowę nowego utwardzenia terenu łączącego przychodnię z ul. B. Czecha oraz remont dojść do klatek schodowych budynku przy ul. Czarnieckiego 13-17 wraz z opaską. Dodatkowo uporządkować należy teren wokół piaskownicy oraz wykonać opaskę z bezpiecznych płyt gumowych. Odwodnienie odbywać będzie się na tereny zielone. Inwestycja nie wykracza poza działki inwestycyjne.
4) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) wycinkę drzew (ścinanie, karczowanie, wywożenie dłużnic, karpiny i gałęzi)
b) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze (rozbieranie nawierzchni, krawężników, obrzeży, rozbieranie podbudowy, wywóz gruzu),
c) demontaż stojaków na rowery i poręczy ochronnych rurowych,
d) roboty ziemne (roboty pomiarowe, wykopy oraz przekopy, profilowanie i zagęszczanie podłoża),
e) regulację i zabezpieczenia (wykopy, ułożenie w rurach ochronnych oraz zasypanie rowów dla kabli, wymiana ram i pokryw studni, regulacja studzienek dla urządzeń podziemnych),
f) krawężniki, obrzeża, ściek (wykonanie ław, ułożenie krawężników i obrzeży, wykonanie ścieku),
g) utwardzenie terenu, chodniki, opaski (wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, wykonanie nawierzchni brukowej na podsypce cementowo-piaskowej, regulacja wysokościowa),
h) nawierzchnie wokół piaskownicy (wykonanie warstwy odsączającej, podbudowy, warstwy wyrównawczej i nawierzchni syntetycznej z EPDM),
i) dostawę wraz z montażem stojaków na rowery,
j) demontaż istniejących ławek i ich ponowny montaż,
k) zieleńce (roboty ziemne, rozścielenie ziemi urodzajnej, wysiew trawników).
l) nasadzenia oraz ich pielęgnację przez okres 2 lat od daty odbioru (sadzenie drzew, wykonanie misek, osłony pionowe z palików, zabezpieczenie drzew taśmą ochronną, pielęgnacja).
m) oznakowania pionowe (wykonanie słupków, mocowanie tablic znaków).
n) prace, czynności i procedury nieokreślonych lub niewymienionych wprost w SWZ lub w dokumentach do niej dołączonych, a niezbędne dla właściwego i należytego wykonania zamówienia, takie jak m.in.:
• opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ,
• oznakowanie budowy na czas robót,
• opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (w razie konieczności),
• organizację zaplecza budowy (miejsce, pobór energii, wody, dozorowanie itd.),
• wytyczenie geodezyjne,
• zajęcie pasa drogowego i opłaty z tym związane (w razie konieczności),
• wyłączenia i załączenia energii elektrycznej (w razie konieczności),
• nadzory specjalistyczne zarządców sieci wynikające z uzgodnień i warunków technicznych,
• inwentaryzację geodezyjną bieżącą (roboty zanikowe) i końcową powykonawczą,
• sporządzenie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie robót w 2 egzemplarzach,
• badania zagęszczenia i nośności warstw konstrukcyjnych podbudowy,
• sporządzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej zabezpieczeń istniejących sieci zgodnie z wymaganiami ich właścicieli lub zarządców oraz pisemne zgłoszenie w imieniu Zamawiającego faktu zakończenia prac wraz ze złożeniem w/w dokumentacji i uzyskaniem odpowiednich protokołów odbioru,
• wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów i koszty składowania oraz utylizacji,
• ubezpieczenie budowy na czas jej realizacji.
5) Szczegółowy zakres i sposób realizacji robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego w miejscu publikacji niniejszej SWZ. Dokumentacja ta stanowi integralną część opisu przedmiotu zamówienia. Upubliczniona dokumentacja projektowo wraz z SWZ stanowią całość i są podstawą dla właściwego przygotowania i złożenia oferty, w tym dla sporządzenia kosztorysu ofertowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 506913,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 706407,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 506913,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Soła Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5492442389
7.3.3) Ulica: ul. Nowa 25
7.3.4) Miejscowość: Oświęcim
7.3.5) Kod pocztowy: 32-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 506913,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Utrzymanie czystości w budynkach, utrzymanie czystości na terenach bezpośrednio przyległych do nich oraz utrzymanie zieleni i terenów przy budynkach OTBS Sp. z o.o.
- Utrzymanie czystości terenów placówek Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Oświęcimiu w 2025 roku
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek ... na rzecz Urzędu Gminy Oświęcim w roku 2025.
- Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów dróg publicznych - gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim, w 2025 roku - nawierzchnie z kruszyw i asfaltowe
- CAŁODOBOWE ŚWIADCZENIE USŁUGI ODBIORU, TRANSPORTU I PRZECHOWYWANIA ZWŁOK PACJENTÓW ZMARŁYCH W SZPITALU POWIATOWYM W OŚWIĘCIMIU
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
- Opracowanie projektu budowlanego budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego oraz budynku gospodarczego w Konstantynowie
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.