Ogłoszenie z dnia 2021-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00278295/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie klimatyzacji w budynku Urzędu Miasta w Radomsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Radomsko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648238
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tysiąclecia 5
1.5.2.) Miejscowość: Radomsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 685 45 10, 685 45 71
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radomsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.radomsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.radomsko.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie klimatyzacji w budynku Urzędu Miasta w Radomsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5967a68-4b76-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00339449
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001079/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Wykonanie klimatyzacji w budynku Urzędu Miasta w Radomsku. CPV 45331000-6, 45330000-9, 45311000-0
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00278295/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.1.30.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 373464,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Wykonanie klimatyzacji w budynku Urzędu Miasta w Radomsku” w formule „zaprojektuj – wybuduj” przedmiot umowy polegający na zaprojektowaniu i wybudowaniu instalacji klimatyzacyjnej w budynku Urzędu Miasta Radomsko przy ul. Tysiąclecia 5 w Radomsku.
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie o zapisy umowy wraz z dokumentami powołanymi jako załączniki do umowy z zastosowaniem materiałów o parametrach zgodnych z zawartymi w Programie funkcjonalno – użytkowym, zwanym dalej w skrócie PFU.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) sporządzenie dokumentacji budowlanej w tym dokumentacji projektowej instalacji klimatyzacji spełniającej wymagania zgodne z zapisami niniejszej umowy oraz PFU wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, w tym zgłoszeniu prac budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę;
2) wykonanie robót budowlanych oraz realizację dostaw urządzeń wraz z ich montażem zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę i przyjętą przez Zamawiającego dokumentację projektową;
3) roboty budowlane wykonywane będą w czynnym obiekcie. W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do zaplanowania i przeprowadzenia prac w sposób gwarantujący bezpieczeństwo osób przebywających w obiekcie zgodnie z określonymi wymaganiami a także zminimalizowanie ograniczeń i uciążliwości związanych z wykonywanymi robotami;
4) rozruch instalacji, dostarczenie instrukcji użytkowania, konserwacji i książki serwisowej urządzeń oraz DTR urządzeń wraz z harmonogramem niezbędnych przeglądów, przeprowadzenie szkoleń z obsługi, przeprowadzanie wymaganych przeglądów;
5) dokonanie przeszkolenia pracownika wskazanego przez Zamawiającego w zakresie obsługi tych urządzeń;
6) serwis i przeglądy w okresie gwarancji i rękojmi prowadzone poprzez autoryzowanego przedstawiciela.
4. Wyodrębnia się trzy fazy realizacji przedmiotu zamówienia:
FAZĘ PROJEKTOWĄ w tym:
1) weryfikacja powierzchni i kubatur wskazanych pomieszczeń;
2) analiza usytuowania pomieszczeń względem stron świata;
3) sporządzenie szczegółowej koncepcji rozmieszczania klimatyzatorów wraz z odprowadzeniem skroplin do kanalizacji sanitarnej z uwzględnieniem zastanych uwarunkowań;
4) uwzględnienie metod sterowania jednostkami wewnętrznymi z uwagi na dostępność dla osób ze szczególnymi potrzebami (piloty do zdalnego sterowania).
5) wykonanie obliczeń obejmujących dobór urządzeń,
6) weryfikacja instalacji elektrycznej pod kątem jej modernizacji dla montażu instalacji klimatyzacji;
7) wykonanie obliczeń związanych z zasilaniem urządzeń;
8) weryfikacja zapotrzebowania na moc energetyczną;
9) przygotowanie wniosku o ewentualne zwiększenie mocy energetycznej;
10) zaprojektowanie nowej instalacji elektrycznej dla urządzeń klimatyzacji na dachu i w pomieszczeniach;
11) weryfikacja możliwości lokalizacji jednostek w obrębie dachu (sprawdzenie nośności konstrukcji);
12) sporządzenie projektu budowlanego, wykonawczego (dopuszcza się wykonanie projektu budowlanego oraz wykonawczego w jednym tomie), kosztorysu, przedmiaru robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zgodnie z przepisami szczególnymi;
13) uzyskanie opinii, uzgodnień (w tym rzeczoznawców ds. higieniczno-sanitarnych i ppoż.), pozwoleń sprawdzeń i zatwierdzeń niezbędnych do uzyskania braku sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę;
14) dostarczenie kompletnej dokumentacji budowlanej w tym dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi załącznikami oraz specyfikacji technicznych - w 4 egzemplarzach (w tym 1 egzemplarz będący załącznikiem do zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę) oraz na płycie CD wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że dostarczona dokumentacja jest zgodna z umową, obowiązującymi przepisami, normami oraz że jest kompletna z punku widzenia celu któremu ma służyć,
15) określenie harmonogramu robót budowlanych z uwzględnieniem zachowania ciągłości pracy urzędu.
FAZĘ WYKONAWCZĄ w tym:
1) wykonanie nowej instalacji elektrycznej w pomieszczeniach;
2) montaż instalacji klimatyzacji;
3) odprowadzenie skroplin do kanalizacji sanitarnej;
4) uruchomienie wykonanej instalacji klimatyzacji;
5) przeprowadzenie prób i odbiorów końcowych;
FAZĘ POWYKONAWCZĄ w tym:
1) wykonanie dokumentacji powykonawczej;
2) serwisowanie i prowadzenie przeglądów gwarancyjnych, przez autoryzowanego przedstawiciela, zgodnie z harmonogramem przeglądów instalacji w okresie gwarancji wraz z prowadzeniem książki serwisowej urządzeń oraz dostawą niezbędnych części zamiennych.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) wzór umowy - stanowiący dodatek nr 10,
2) Program funkcjonalno-użytkowy- stanowiący dodatek nr 11.
6. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia w umowie, Programie funkcjonalno-użytkowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
79930000-2 - Specjalne usługi projektowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 448587,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 448587,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 448587,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe COOL-KLIMAT Grzegorz Szymkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 260455437
7.3.3) Ulica: Korczyn 35C
7.3.4) Miejscowość: Strawczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 26-067
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe COOL-KLIMAT Grzegorz Szymkiewicz
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe COOL-KLIMAT Grzegorz Szymkiewicz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 448587,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- Wymiana i montaż wodomierzy z wdrożeniem systemu teleinformatycznego do zarządzania gospodarką wodno-ściekową
- Dostawa fabrycznie nowych pojemników przeznaczonych na odpady komunalne zmieszane i odpady zbierane w sposób selektywny z podziałem na dwie części
- Dostawa samochodu ciężarowego z zabudową hakową
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Razem możemy więcej - integracja społeczna w Gminie Józefów
- Bezpłatne soboty na pływalni Anin oraz modernizacja zjeżdżalni wodnej
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Docieplenie poddasza Muzeum Regionalnego Ziemi Limanowskiej w dworze Marsów w Limanowej - etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.