Ogłoszenie z dnia 2021-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00296290/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Rokitno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rokitno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237664
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rokitno 39A
1.5.2.) Miejscowość: Rokitno
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-504
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 833453550
1.5.8.) Numer faksu: 833453563
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rokitno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: rokitno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://ugrokitno.bip.lubelskie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Rokitno2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9456949-534d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00339503
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003819/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Rokitno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00296290/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKM.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 356584,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres zamówienia obejmuje:
- odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych,
1) zmieszanych (nieselektywnie zbieranych),
2) selektywnie zbieranych:
a) papier oraz tektura, opakowania z papieru i tektury – raz na kwartał,
b) szkło i opakowania ze szkła – raz na kwartał,
c) tworzywa sztuczne, a także opakowania wielomateriałowe – raz w miesiącu,
d) odpady ulegające biodegradacji – od kwietnia do listopada raz na dwa tygodnie,
e) popiół – od października do kwietnia raz w miesiącu,
odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) inne odpady komunalne selektywnie zebrane, nie wymienione w ust. 1 pkt. 2
2. Odbiór odpadów jeden raz w miesiącu w czwartą sobotę w godz. 800 - 1200 z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanego przy Urzędzie Gminy na parkingu. Wykonawca na czas realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest własnym staraniem i na własny koszt w ramach zaoferowanej ceny ofertowej wyposażyć PSZOK w kontenery do segregacji odpadów.
3. Częstotliwość i zasady odbioru odpadów komunalnych.
Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Wykonawca będzie realizował z częstotliwością:
a) odpady zmieszane (nieselektywnie zebrane) - raz w miesiącu,
b) odpady selektywnie zebrane:
papier oraz tektura, opakowania z papieru i tektury – raz na kwartał,
szkło i opakowania ze szkła – raz na kwartał,
tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe – raz w miesiącu,
odpady ulegające biodegradacji – od kwietnia do listopada raz na dwa tygodnie,
popiół – od października do kwietnia raz w miesiącu,
1) odbiór odpadów komunalnych Wykonawca będzie realizował w poszczególnych miejscowościach zawsze w ten sam roboczy dzień tygodnia. W sytuacji, gdy dzień odbioru odpadów jest ustawowo dniem wolnym od pracy (święto) odbiór odpadów nastąpi w dniu następnym po dniu wolnym od pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 374923,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 380436,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 374923,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Komunalnik Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5370000130
7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II 33
7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KOMUNALNIK" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KOMUNALNIK" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 374923,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Gubin o statusie miejskim oraz z innych miejsc i terenów
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodzie 20 01 99ex popiół pochodzący z palenisk domowych
- Świadczenie usług polegających na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych bezpośrednio z nieruchomości CBA na terenie Polski.
- Odbiór odpadów komunalnych z jednostek SPZOZ w Węgrowie
- Odbiór, transport i zagospodarowanie zmieszanych odpadów komunalnych i odpadów segregowanych z obiektów MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o.
- Wybór operatora zarządzającego Punktem Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Hajnówce
więcej: Usługi gospodarki odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.