eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomBudowa placu zabaw na terenie Szko³y Podstawowej Mistrzostwa Sportowego w Bytomiu - edycja 3.



Og³oszenie z dnia 2023-08-03


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa placu zabaw na terenie Szko³y Podstawowej Mistrzostwa Sportowego w Bytomiu - edycja 3.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Bytom

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255269

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.bytom.pl/bip/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa placu zabaw na terenie Szko³y Podstawowej Mistrzostwa Sportowego w Bytomiu - edycja 3.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-25ee687b-31ca-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00339595

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00038736/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.10 Budowa placu zabaw na terenie Szko³y Podstawowej Mistrzostwa Sportowego przy ul. Tarnogórskiej w Bytomiu (bud¿et obywatelski)

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://umbytom.logintrade.net/zapytania_email,136499,eee9bf07b136cc4ec40360746f31304d.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umbytom.logintrade.net/zapytania_email,136499,eee9bf07b136cc4ec40360746f31304d.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawc± odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, tj. Platformy dostêpnej pod adresem:
https://umbytom.logintrade.net/zapytania_email,136499,eee9bf07b136cc4ec40360746f31304d.html
2. Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcy posiadanie konta na platformie. Instrukcje dotycz±ce korzystania z platformy (rejestracji, wymagañ technicznych, zadawania pytañ do postêpowania, udzia³u w postêpowaniu, w tym sk³adania oferty) dostêpne s± pod adresem https://umbytom.logintrade.net/rejestracja/ w zak³adce instrukcje. Skuteczne przekazanie pytania przez u¿ytkownika niezalogowanego wymaga potwierdzenia informacji otrzymanej na skrzynkê mailow±.
3. Do po³±czenia u¿ywany jest szyfrowany protokó³ HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa siê przy pomocy protoko³u SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufno¶æ transmisji danych przesy³anych przez Internet.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem platformy wynosi 150 MB. Wiêksze pliki zaleca siê skompresowaæ do jednego pliku archiwum (ZIP) w celu nieprzekroczenia ww. wielko¶ci. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w oparciu o zapisy pkt 4 za³±cznika nr 2 do rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformacyjnych nie dopuszcza kompresji pliku archiwum w formacie RAR. W przypadku próby zastosowania formatu kompresji RAR nie bêdzie mo¿liwe jego z³o¿enie za pomoc± platformy.
5. Czas zapisany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS.
6. Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê poprzez pocztê elektroniczn±. Adres poczty elektronicznej zamawiaj±cego: zamowienia@um.bytom.pl. Limit rozmiaru za³±czników przesy³anych poczt± elektroniczn± wynosi ³±cznie 19 MB. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e ofertê nale¿y z³o¿yæ wy³±cznie za po¶rednictwem platformy. Przekazanie korespondencji poprzez pocztê elektroniczn± wymaga na ¿±danie ka¿dej ze stron niezw³ocznego potwierdzenia faktu jej otrzymania.
7. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z wnioskiem o wyja¶nienie tre¶ci Specyfikacji Warunków Zamówienia. Zamawiaj±cy prosi o przesy³anie zapytañ do tre¶ci SWZ w wersji edytowalnej.
8. Zamawiaj±cy udzieli wyja¶nieñ zgodnie z art. 284 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ udostêpniane bêd± na Platformie, zgodnie z pkt 1.
9. W przypadku, gdy do postêpowania przystêpuj± Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem (liderem) konsorcjum.
10. Oferta winna byæ – pod rygorem niewa¿no¶ci – z³o¿ona w formie elektronicznej (opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Prezydent Miasta Bytomia
41-902 Bytom, ul. Parkowa 2
2) dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych w Gminie Bytom:
Inspektor IOD: Katarzyna Jurczyk-Kwiecieñ
Urz±d Miejski w Bytomiu, ul.Parkowa 2 mail: pi@um.bytom.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art.6 ust.1 lit.c RODO w celu
zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (a w przypadku dokonania wyboru z³o¿onej oferty jako najkorzystniejszej i zawarciu umowy, tak¿e w celu zwi±zanym z realizacj± zamówienia);
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia Prawo zamówieñ publicznych.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane do czasu zniszczenia dokumentacji postêpowania zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa lub umow± o dofinansowanie, lecz nie krócej ni¿ przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy (zgodnie z art.78 ust.4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych).
6) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.22 RODO.
8) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art.15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
b) na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
* skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników
c) na podstawie art.18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO **;
** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): RODO (obowi±zek informacyjny) - cd.
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art.17 ust.3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, których mowa w art.20 RODO,
c) na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw±
prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust.1 lit. c RODO.
10) Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Wykonawcy obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym
z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku
z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³
w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
11) Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia,
o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp.
12) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa
w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PA.271.1.36.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. czê¶æ 1 postêpowania pn. Wykonanie placu zabaw - przedmiotem zamówienia w tej czê¶ci jest: wykonanie dokumentacji projektowej, rozbiórka nawierzchni, wykonanie nawierzchni bezpiecznej, dostawa i monta¿ urz±dzeñ zabawowych, elementów ma³ej architektury i tablicy informacyjnej;
2. Przedmiot umowy, o którym mowa w ust. 1, odpowiednio dla ka¿dej czê¶ci, realizowany bêdzie w dwóch etapach:
1) Etap I obejmuje czynno¶ci zwi±zane z:
a) opracowaniem dokumentacji projektowej;
b) uzyskaniem wszelkich niezbêdnych uzgodnieñ, opinii, pozwoleñ.
2) Etap II obejmuje czynno¶ci zwi±zane z:
a) dokonaniem zg³oszenia rozpoczêcia robót;
b) wykonaniem robót budowlanych;
c) pe³nieniem nadzoru autorskiego;
d) wykonaniem dokumentacji powykonawczej.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-U¿ytkowy, stanowi±cy za³±cznik do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne

71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego

71300000-1 - Us³ugi in¿ynieryjne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45112700-2 - Roboty w zakresie kszta³towania terenu

45112723-9 - Roboty w zakresie kszta³towania placów zabaw

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyj±tkiem dróg

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

37535200-9 - Wyposa¿enie placów zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmi na wykonane prace projektowe, roboty budowlane i zastosowane materia³y budowlane

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmi na zamontowane urz±dzenia i elementy wyposa¿enia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. czê¶æ 2 postêpowania pn. Wykonanie strefy sportowej - przedmiotem zamówienia w tej czê¶ci jest: wykonanie dokumentacji projektowej, rozbiórka nawierzchni, wykonanie nawierzchni bezpiecznej, dostawa i monta¿ klatki OCR i tablicy informacyjnej.
2. Przedmiot umowy, o którym mowa w ust. 1, odpowiednio dla ka¿dej czê¶ci, realizowany bêdzie w dwóch etapach:
1) Etap I obejmuje czynno¶ci zwi±zane z:
a) opracowaniem dokumentacji projektowej;
b) uzyskaniem wszelkich niezbêdnych uzgodnieñ, opinii, pozwoleñ.
2) Etap II obejmuje czynno¶ci zwi±zane z:
a) dokonaniem zg³oszenia rozpoczêcia robót;
b) wykonaniem robót budowlanych;
c) pe³nieniem nadzoru autorskiego;
d) wykonaniem dokumentacji powykonawczej.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-U¿ytkowy, stanowi±cy za³±cznik do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne

71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego

71300000-1 - Us³ugi in¿ynieryjne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45112700-2 - Roboty w zakresie kszta³towania terenu

45112723-9 - Roboty w zakresie kszta³towania placów zabaw

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyj±tkiem dróg

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

37535200-9 - Wyposa¿enie placów zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmi na wykonane prace projektowe, roboty budowlane i zastosowane materia³y budowlane

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmi na zamontowane urz±dzenia i elementy wyposa¿enia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej jn.:

1) DO¦WIADCZENIE WYKONAWCY

Wykonawca winien wykazaæ, ¿e nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, nale¿ycie wykona³ co najmniej jedn± robotê budowlan± obejmuj±c± budowê co najmniej jednego placu zabaw lub strefy z urz±dzeniami street workout lub klatki OCR.
Przez „budowê”, Zamawiaj±cy rozumie definicjê wynikaj±c± z ustawy Prawo budowlane.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia powy¿szy warunek musi spe³niæ w ca³o¶ci co najmniej jeden z Wykonawców (potencja³y Wykonawców nie podlegaj± sumowaniu).
Zgodnie z tre¶ci± art.117 ust.3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonuj± roboty, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane – vide: cz. XV pkt 4 ppkt 4) SWZ.

2) KWALIFIKACJE ZAWODOWE OSÓB SKIEROWANYCH DO REALIZACJI
ZAMÓWIENIA
Wykonawca winien wykazaæ, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej jedn± osob±, któr± skieruje do realizacji zamówienia, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do:
a) projektowania w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ
b) kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej co najmniej w ograniczonym zakresie.

Wskazane uprawnienia budowlane winny byæ zgodne z ustaw± Prawo budowlane.
Zamawiaj±cy dopuszcza odpowiadaj±ce ww. uprawnieniom, wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa, które w zakresie objêtym zamówieniem pozwalaæ bêd± na pe³nienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalno¶ciach.
W przypadku Wykonawców spoza RP, Zamawiaj±cy dopuszcza odpowiadaj±ce ww. uprawnieniom, uprawnienia, kwalifikacje, które w zakresie objêtym zamówieniem pozwalaæ bêd± na pe³nienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalno¶ciach, zgodnie z ustaw± o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwa cz³onkowskich Unii Europejskiej.
W zwi±zku z warunkiem szczegó³owym dotycz±cym kwalifikacji zawodowych Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawców wskazania w ofercie (w Wykazie osób) imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych tych osób.
UWAGA: Wykonawca sk³adaj±c ofertê na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ postêpowania, mo¿e na potwierdzenie spe³nienia ww. warunków udzia³u w postêpowaniu wykazaæ siê tym samym do¶wiadczeniem i wskazaæ t±/te sam±/-e osobê/-y we wszystkich czê¶ciach postêpowania, na które sk³ada ofertê.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych w celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym up³yn±³ termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.

UWAGA:
Zgodnie z tre¶ci± § 9 ust.3 rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy, je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, Wykaz winien dotyczyæ robót, w których wykonaniu Wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³.

2) wykazu osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Oferta winna byæ – pod rygorem niewa¿no¶ci – z³o¿ona w formie elektronicznej (opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Oferta winna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim.
3. Oferta winna byæ zgodna z wymaganiami Zamawiaj±cego okre¶lonymi w SWZ.
4. Oferta winna sk³adaæ siê z:
1) formularza oferty (za³±cznik nr 1 do SWZ)
2) o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nieniu warunku udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w cz. IX SWZ;
3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru potwierdzaj±cego, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania – o ile ofertê sk³ada osoba prowadz±ca dzia³alno¶æ gospodarcz± lub podmiot wpisany do ww. rejestrów
oraz je¿eli dotyczy:
4) w przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spó³ka cywilna) - o¶wiadczenie, z którego winno wynikaæ, które roboty wykonaj± poszczególni Wykonawcy (mo¿na skorzystaæ z druku okre¶lonego w za³±czniku nr 3 do SWZ);
5) w przypadku sk³adania oferty przez Wykonawcê, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby - dokument, o którym mowa w cz. VIII SWZ (mo¿na skorzystaæ z druku okre¶lonego w za³±czniku nr 4 do SWZ);
6) pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentu, o którym mowa w ppkt 3);
7) dokumentu ustanawiaj±cego pe³nomocnika Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
UWAGA:
a) Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentu, o których mowa w ppkt 3), je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e go uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów, tj. co najmniej NIP lub REGON
b) postanowienie ppkt 6) stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.
c) postanowienie ppkt 3) i 6) oraz lit. a) stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców
(np. konsorcjum) o¶wiadczenie dot. wykluczenia oraz spe³nienia warunków udzia³u w postepowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców, w którym ka¿dy z Wykonawców potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spó³ka cywilna) zobowi±zani s± z³o¿yæ:
- o¶wiadczenie, z którego winno wynikaæ, które roboty wykonaj± poszczególni Wykonawcy
- dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3.W przypadku, gdy do postêpowania przystêpuj± Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem (liderem) konsorcjum.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony umowy dopuszczaj± wprowadzenie do umowy nastêpuj±cych zmian:
1) zast±pienia dotychczasowego Wykonawcy nowym Wykonawc±:
a) w wyniku sukcesji, wstêpuj±c w prawa i obowi±zki Wykonawcy, w nastêpstwie przejêcia, po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, a tak¿e nie ma na celu unikniêcia stosowania przepisów ustawy,
b) w wyniku przejêcia przez Zamawiaj±cego zobowi±zañ Wykonawcy wzglêdem jego podwykonawców, w przypadku, którym mowa w art. 465 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych;
2) dotycz±cych realizacji, przez Wykonawcê, dodatkowych robót budowlanych, których nie uwzglêdniono w zamówieniu podstawowym, o ile sta³y siê one niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki:
a) zmiana Wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególno¶ci dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci wyposa¿enia, us³ug lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego;
b) zmiana Wykonawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znaczne zwiêkszenie kosztów dla Zamawiaj±cego
c) wzrost ceny spowodowany ka¿da kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy, z wyj±tkiem nale¿ycie uzasadnionych przypadków;
Wprowadzanie kolejnych zmian z tego tytu³u nie mo¿e nastêpowaæ w celu ominiêcia stosowania przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych;
3) je¿eli konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy, a wzrost ceny spowodowany ka¿da kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy. Wprowadzanie kolejnych zmian z tego tytu³u nie mo¿e nastêpowaæ w celu ominiêcia stosowania przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych;
4) postanowieñ umowy, których ³±czna warto¶æ jest mniejsza ni¿ progi unijne oraz jest ni¿sza ni¿ 15% warto¶ci pierwotnej umowy, a zmiany te nie powoduj± zmiany ogólnego charakteru umowy;
5) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, je¿eli dochowanie terminu okre¶lonego w umowie jest niemo¿liwe z uwagi na:
a) przyczyny, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci bêd±ce nastêpstwem:
aa) zw³oki Zamawiaj±cego w wykonaniu jego zobowi±zañ wynikaj±cych z umowy lub przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa, co uniemo¿liwia terminowe wykonanie umowy przez Wykonawcê (np. nieterminowe: przekazanie terenu budowy, odebranie etapu robót),
ab) konieczno¶ci zmiany dokumentacji projektowej/technicznej w zakresie,
w jakim ww. okoliczno¶ci mia³y lub bêd± mog³y mieæ wp³yw na dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy,
b) wyst±pienie warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeñ, dokonanie odbiorów (powodzie, d³ugotrwa³e ci±g³e opady atmosferyczne, klêski ¿ywio³owe i inne nietypowe dla danej pory roku anomalie pogodowe).
c) wstrzymanie robót przez uprawniony organ/instytucjê lub przez Zamawiaj±cego z przyczyn nie le¿±cych po stronie Wykonawcy, o ile takie dzia³anie powoduje, ¿e nie jest mo¿liwe wykonanie umowy w dotychczas ustalonym terminie.

Ci±g dalszy zmian w informacjach dodatkowych.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-08-18 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy dostêpnej pod adresem: https://umbytom.logintrade.net/zapytania_email,136499,eee9bf07b136cc4ec40360746f31304d.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-18 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-09-15

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:

Czê¶æ 1 : Tak

Czê¶æ 2 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Ci±g dalszy zmian do umowy :
d) wyst±pienie si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie/wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami; przez si³ê wy¿sz± rozumie siê zdarzenie zewnêtrzne
– o charakterze przypadkowym lub naturalnym - niezale¿ne od Stron umowy, którego Strony nie mog³y przewidzieæ przed zawarciem umowy oraz którego Strony nie mog³y unikn±æ ani któremu nie mog³y zapobiec przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci np.: powód¼, po¿ar i inne klêski ¿ywio³owe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, dzia³ania wojenne, nag³e za³amania warunków atmosferycznych, nag³e przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie, ska¿enia.
e) opó¼nienia organów administracji publicznej w wydaniu decyzji administracyjnych, uzgodnieñ lub innych aktów administracyjnych, których wydanie jest niezbêdne dla dalszego wykonywania robót przez Wykonawcê, a opó¼nienie organów nie wynika z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy,
f) opó¼nienia w uzyskaniu wymaganych uzgodnieñ, opinii, aprobat od podmiotów trzecich, które to opó¼nienie powsta³o z przyczyn niele¿±cych po stronie Wykonawcy, a powoduje brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót, co ma wp³yw na termin wykonania umowy,
g) potrzebê przeprowadzenia dodatkowych badañ lub ekspertyz, warunkuj±cych wykonanie przedmiotu umowy, których nie mo¿na by³o przewidzieæ przed zawarciem umowy,
h) wyst±pienie wad lub braków w dokumentacji projektowej/technicznej lub konieczno¶ci wprowadzenia zmian w tej dokumentacji,
i) wyst±pienie odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej/technicznej warunków geologicznych skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± wykonania przedmiotu umowy przy dotychczasowych za³o¿eniach technologicznych,
j) wyst±pienie niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów w stosunku do danych wynikaj±cych z dokumentacji projektowej/technicznej przekazanej przez Zamawiaj±cego, co spowodowa³o wstrzymanie wykonania robót budowlanych, zmianê dokumentacji projektowej/technicznej lub wykonanie robót dodatkowych lub zamiennych. Powy¿sze stosuje siê odpowiednio do niewybuchów, niewypa³ów, znalezisk archeologicznych, urz±dzeñ i obiektów podziemnych (fundamenty, bunkry, ¶ciany szczelne itp.) koliduj±cych z robotami i uniemo¿liwiaj±cymi ich prowadzenie,
k) wyst±pienia awarii na terenie budowy, za któr± odpowiedzialno¶ci nie ponosi Wykonawca, skutkuj±cej konieczno¶ci± wstrzymania wykonania robót,
l) konieczno¶æ wykonania robót niezwi±zanych bezpo¶rednio z przedmiotem umowy i nieprzewidywalnych, których niewykonanie uniemo¿liwia lub utrudnia prawid³owe wykonania przedmiotu umowy,
m) konieczno¶æ wykonania robót zamiennych, których wykonanie ma na celu prawid³owe zrealizowanie przedmiotu umowy, a konieczno¶æ ich wykonania wynika w szczególno¶ci z:
ma) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy, je¿eli zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego;
mb) aktualizacji rozwi±zañ projektowych z uwagi na postêp technologiczny;
mc) wad dokumentacji projektowej/technicznej;
md) zmiany przepisów Prawa Budowlanego w zakresie wykonania przedmiotu umowy;
me) konieczno¶ci ich wykonania do prawid³owego wykonania przedmiotu umowy, a które nie zosta³y przewidziane przez Zamawiaj±cego w dokumentacji projektowej/technicznej
n) opó¼nienia innych inwestycji lub robót budowlanych prowadzonych przez Zamawiaj±cego lub innych zamawiaj±cych, które to inwestycje lub roboty koliduj± z wykonaniem robót objêtych umow±, co uniemo¿liwia Wykonawcy terminowe wykonanie umowy; ...
W zwi±zku z ograniczon± ilo¶ci± znaków pozosta³e zmiany dostêpne s± w tre¶ci projektowanych postanowieñ umownych.

Wykonawca zostanie wykluczony z postêpowania tak¿e je¿eli zajd± okoliczno¶ci okre¶lone w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. poz. 835).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.