Og³oszenie z dnia 2023-08-03
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00402461/01 - Wynik z dnia 2023-09-19
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie roboty budowlanej polegaj±cej na oczyszczeniu oraz pomalowaniu frontowej elewacji budynku wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Pu³askiego 85 w Bia³ymstoku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zarz±d Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200241074
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Bema 89/1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-370
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zmk.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zmk.bialystok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie roboty budowlanej polegaj±cej na oczyszczeniu oraz pomalowaniu frontowej elewacji budynku wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Pu³askiego 85 w Bia³ymstoku.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-da7eb219-31e2-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00339601
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00023174/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.50 Robota budowlana polegaj±ca na oczyszczeniu i pomalowaniu frontowej elewacji bud. przy ul. Pu³askiego 85 w Bia³ymstoku - I etap.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne:
Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
-sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
-komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej
przegl±darki internetowej,
-zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±ca TLS 1.2,
-w³±czona obs³uga JavaScript,
-zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
Wymagania organizacyjne:
Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z
uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki
komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o
¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w SWZ.
W przedmiotowym postêpowaniu zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przekazywania sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ,
wniosków, zawiadomieñ oraz informacji za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem
https://zmkbialystok.ezamawiajacy.pl w sekcji „Korespondencja
W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta wykonawcy
i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem Platformy Zakupowej zak³adka „Korespondencja”.
Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana.
W korespondencji kierowanej do zamawiaj±cego wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê numerem przedmiotowego postêpowania.
Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, e-mail: zp@zmk.bialystok.pl.
Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrze¿eniem ust. 14 niniejszego rozdzia³u:
-zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania wykonawcy do Systemu na subdomenie ZMK Bia³ystok
https://zmkbialystok.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
-wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie
zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki
procesu rejestracyjnego, podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”,
-rejestracja konta nastêpuje automatycznie poprzez:
a) podpisanie siê pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym)
lub
b) kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu
lub
c) je¿eli u¿ytkownik nie podpisze siê na wniosku ani nie skontaktuje siê telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ci±gu
maksymalnie 6 godzin roboczych,
-po za³o¿eniu konta wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a
Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej
za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za
po¶rednictwem sekcji „Korespondencja”.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, s±
zamieszczone na stronie https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Baza wiedzy”
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Realizuj±c przepisy Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie
Og³oszenie nr 2023/BZP 00251705/01 z dnia 2023-06-07
2023-06-07 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na
podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
o ochronie danych), zwanego dalej „RODO” oraz uwzglêdniaj±c wymagania okre¶lone w art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia
2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), zwanej dalej tak¿e „ustaw±”, zamawiaj±cy informuje o
Og³oszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
zasadach przetwarzania danych wykonawcy lub osób po stronie wykonawcy oraz o przys³uguj±cych prawach z tym zwi±zanych:
1) administratorem Pañstwa danych osobowych jest:
Zarz±d Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku z siedzib± przy ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Bia³ystok, tel. 85.74-79-430, kontakt z
inspektorem ochrony danych w Zarz±dzie Mienia Komunalnego
w Bia³ymstoku, mo¿liwy jest pod nr tel. + 48 85.74-79-433 lub adresem e-mail: lukasz.zak@zmk.bialystok.pl; oraz spó³ka Otwarty
Rynek Elektroniczny S.A. siedzib± w Warszawie
(02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisan± do Rejestru Przedsiêbiorców Krajowego Rejestru S±dowego, prowadzonego przez
S±d Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydzia³ Gospodarczy Krajowego Rejestru S±dowego pod numerem KRS:
0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako w³a¶ciciel Platformy Zakupowej, na której Zarz±d Mienia Komunalnego
w Bia³ymstoku prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, dzia³aj±c± pod adresem: https://zmkbialystok.
ezamawiajacy.pl,
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, adres e-mail: lukasz.zak@zmk.bialystok.pl,
Szczegó³owe informacje dotycz±ce Inspektora Ochrony Danych znajduj± siê na stronie internetowej
https://www.zmk.bialystok.pl/index.php?go=rodo oraz w miejscu publicznie dostêpnym w siedzibie zamawiaj±cego,
3) Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym
z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
4) odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 74 ustawy Pzp,
5) Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza
4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy (art. 78 ust. 4 ustawy Pzp),
6) obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych Pañstwa jest wymogiem okre¶lonym w
przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em w niniejszym postêpowaniu,
7) w odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do
postanowieñ art. 22 RODO,
8) posiadaj± Pañstwo:
a) zgodnie z art. 15 RODO - prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych
(z zastrze¿eniem, ¿e w sytuacji, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego
wysi³ku, mog± Pañstwo zostaæ zobowi±zani do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w
szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowania nazwy lub daty
zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia),
Szczegó³owe informacje znajduj± siê w SWZ Rozdzia³ XXII. Ochrona danych osobowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZ.JO.26.3.41.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie roboty budowlanej polegaj±cej na oczyszczeniu oraz pomalowaniu frontowej elewacji budynku wielorodzinnego zlokalizowanego przy
ul. Pu³askiego 85 w Bia³ymstoku (budynek nr ewid. 477, dzia³ka nr. ewid. 774, obr. 07 ¦cianka) wraz z wykonaniem prac towarzysz±cych.
2. Zakres robót do wykonania:
1) zabezpieczenie stolarki drzwiowej i okiennej, rynien, obróbek blacharskich oraz wszystkich s±siaduj±cych elementów nie podlegaj±cych pracom ujêtych w zamówieniu,
2) wodnoci¶nieniowe oczyszczenie powierzchni elewacji i obróbek blacharskich z zabrudzeñ atmosferycznych, komunikacyjnych, porostów itp.,
3) wodnoci¶nieniowe oczyszczenie powierzchni opaski z p³yt chodnikowych z zabrudzeñ atmosferycznych, komunikacyjnych, porostów itp.,
4) naprawa lokalnych uszkodzeñ wg³êbnych systemu ocieplenia elewacji frontowej, uzupe³nienie lokalnych ubytków w elewacji frontowej i coko³u wraz z odtworzeniem istniej±cej struktury tynku (ilo¶æ miejsc do naprawy w przedmiarze jest orientacyjna - zalecane jest dokonanie wizji lokalnej),
5) zagruntowanie powierzchni pod farbê silikonow±,
6) dwukrotne pomalowanie powierzchni elewacyjn± farb± silikonow± z dodatkowym zabezpieczeniem mikrobiologicznym z zachowaniem obecnego podzia³u kolorystycznego. kolor ral farby do uzgodnienia z zamawiaj±cym,
7) wymiana 19 szt. krat wentylacyjnych,
8) remont opaski wzd³u¿ ¶ciany frontowej budynku:
a) demonta¿ istniej±cej opaski z p³yt chodnikowych o wym. 0,5 m * 0,5 m – ok 10 mb,
b) utylizacja 6 sztuk uszkodzonych p³yt chodnikowych o wym. 0,5 m * 0,5 m,
c) dostawa 14 sztuk nowych p³yt chodnikowych o wym. 0,5 m x 0,5 m,
d) odtworzenie opaski wzd³u¿ ¶ciany frontowej z nowych i zdemontowanych a nadaj±cych siê do ponownego wykorzystania p³yt chodnikowych - ok 20 mb,
9) wymiana p³yty pa¼dzierzowej o wym. ok 1,0 x1,75 m na blachê zabezpieczon± farb± antykorozyjn± (kolor RAL farby do uzgodnienia z Zamawiaj±cym),
10) usuniêcie starej pow³oki malarskiej i ponowne zabezpieczenie farb± antykorozyjn± blachy o wym. ok 0,7 x 0,55 m (kolor RAL farby do uzgodnienia z Zamawiaj±cym).
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ podany w za³±czniku nr 4 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45452000-0 - Zewnêtrzne czyszczenie budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45442110-1 - Malowanie budynków
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45442200-9 - Nak³adanie pow³ok antykorozyjnych
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwy¿sz± liczbê punktów w okre¶lonych przez zamawiaj±cego kryteriach.
P£ = C + G
gdzie:
P£ - ³±czna liczba punktów.
C - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium: Cena.
G - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium: Okres udzielonej rêkojmi i gwarancji na wykonany zakres zamówienia.
Punkty zostan± obliczone w zaokr±gleniu do drugiego miejsca po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej rêkojmi i gwarancji na wykonany zakres zamówienia.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ wykonawcy, którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu,
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e:
1) skieruje do realizacji zamówienia publicznego osoby, tj.:
a) co najmniej jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej - funkcja kierownika robót,
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zgodnie z art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) osoby, które, przed dniem wej¶cia w ¿ycie ustawy, uzyska³y uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowuj± uprawnienia do pe³nienia tych funkcji
w dotychczasowym zakresie. Zamawiaj±cy uzna równie¿ wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi nabyte w innych ni¿ Rzeczpospolita Polska pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej, pañstwach cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 334).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego, stanowi±ce dowód, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe wraz z o¶wiadczeniem o braku podstaw wykluczenia
z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego - za³±cznik nr 2.1 do SWZ,
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów np. w tre¶ci FORMULARZA OFERTOWEGO,
3) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa
w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp oraz w o¶wiadczeniu o braku podstaw wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego - za³±cznik
nr 2.6 do SWZ,
4) je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Dzia³alno¶ci Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zwieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury,
5) je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w § 4 ust. 1 rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii
w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415), lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy Pzp, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów
o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy,
6) dokumenty, o których mowa w ust. 1, pkt 4 i 5 powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 125 ust. 1 oraz art. 273 ust. 2 ustawy Pzp w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego, stanowi±ce dowód, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe - za³±cznik nr 2.2 do SWZ,
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - za³±cznik nr 2.7 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Do oferty wykonawca za³±cza:1) FORMULARZ OFERTOWY, sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ, który nale¿y sporz±dziæ poza aplikacj±.
Do przygotowania oferty zaleca siê wykorzystanie wzoru FORMULARZA OFERTOWEGO. W przypadku, gdy wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez zamawiaj±cego wzoru, w tre¶ci oferty nale¿y zamie¶ciæ wszystkie informacje wymagane w FORMULARZU OFERTOWYM.
UWAGA: FORMULARZ OFERTOWY nie podlega uzupe³nieniu na zasadach okre¶lony
w art. 128 ustawy Pzp,
2) o¶wiadczenie wykonawcy lub wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (spó³ki cywilne / konsorcja)
o braku podstaw wykluczenia, o którym mowa w Rozdziale XIV SWZ ust. 1 pkt 1 (na lub wg za³±cznika nr 2.1 do SWZ),
3) o¶wiadczenie wykonawcy lub wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (spó³ki cywilne / konsorcja)
o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w Rozdziale XIV SWZ ust. 2 pkt 1 (na lub wg za³±cznika nr 2.2 do SWZ).
4) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy,
o ile umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych podmiotu (je¿eli dotyczy).
3. Do oferty wykonawca za³±cza równie¿ - je¿eli powo³uje siê na zasoby podmiotów trzecich:
- w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w Rozdziale XIV SWZ ust. 1 pkt 1 i ust. 2 pkt 1, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (na lub wg za³±cznika nr 2.3 do SWZ).
O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o braku podstaw wykluczenia oraz o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (o ile dotyczy) pod rygorem niewa¿no¶ci nale¿y z³o¿yæ:
a) w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
lub
b) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
- zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy,
¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów
(na lub wg za³±cznika nr 2.4 do SWZ).
Je¿eli zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby zosta³o sporz±dzone jako dokument
w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Po¶wiadczenia dokonuje - odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem
w postaci papierowej mo¿e dokonaæ równie¿ notariusz,
- do zobowi±zania nale¿y do³±czyæ dokumenty rejestrowe (dotyczy wykonawców, którzy nie s± zarejestrowani w Krajowym Rejestrze S±dowym albo wpisani w Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej RP albo w innym ogólnodostêpnym rejestrze lub ewidencji, z którego uzyskanie dokumentów jest mo¿liwe bezp³atnie, o ile podlegaj± wpisowi do rejestru albo ewidencji), a w stosownych sytuacjach równie¿ pe³nomocnictwo, o ile zobowi±zanie podpisuje pe³nomocnik.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siêo udzielenie zamówienia:
1) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie,
o którym mowa w Rozdziale XIV SWZ ust. 1 pkt 1, ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia sk³ada oddzielnie jako o¶wiadczenie w³asne,
2) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie,
o którym mowa w Rozdziale XIV SWZ ust. 2 pkt 1, sk³ada ka¿dy z wykonawców, w zakresie w jakim wykazuje spe³nienie
warunków udzia³u w postêpowaniu,
3) w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy
wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych
z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. Zgodnie z art.
117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z
którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (na lub wg za³±cznika nr 2.5
do SWZ).
O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 3 nale¿y z³o¿yæ:
a) w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
lub
b) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Og³oszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
Je¿eli o¶wiadczenie zosta³o sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem,
przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci
papierowej. Po¶wiadczenia dokonuje - odpowiednio wykonawca/wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie
zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia po¶wiadczenia mo¿e dokonaæ
pe³nomocnik, o ile uprawnienie to wynika z udzielonego pe³nomocnictwa. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego
odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej mo¿e dokonaæ równie¿ notariusz,
4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do
reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do
reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty.
Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
a) postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
b) wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych
z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
c) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania,
W przypadku spó³ki cywilnej dokumentem zastêpuj±cym pe³nomocnictwo mo¿e byæ umowa spó³ki lub uchwa³a wspólników,
wskazuj±ca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spó³ki (wszystkich wspólników). Sposób z³o¿enia
zapisano w ust. 2 pkt 4.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
§ 11Zmiana umowy
1. Niedopuszczalne s± istotne zmiany postanowieñ umowy, o których mowa w art. 454 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
2. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ niniejszej umowy, w zakresie:
1) zmiany terminu realizacji zamówienia na skutek:
a) wyst±pienia dzia³ania si³y wy¿szej (np. powód¼, huragan, po¿ar niezawiniony przez Wykonawcê, wojna, zamieszki uliczne, stan zagro¿enia epidemicznego, trzêsienie ziemi, wy³adowania atmosferyczne); pod pojêciem „si³y wy¿szej” Zamawiaj±cy rozumieæ bêdzie zdarzenie zewnêtrzne o charakterze niezale¿nym od Stron, którego Strony nie mog³y przewidzieæ przed zawarciem umowy i którego nie mo¿na unikn±æ, ani któremu Strony nie mog³y zapobiec przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci, wystêpuj±ce po zawarciu umowy i powoduj±ce niemo¿no¶æ wywi±zania siê z umowy w jej obecnym brzmieniu; w takim przypadku przesuniêcie terminu realizacji zamówienia wynie¶æ powinno minimum tyle dni ile trwa opó¼nienie spowodowane powy¿szymi okoliczno¶ciami,
b) wydania decyzji, postanowieñ lub innych aktów administracyjnych a tak¿e ich zmiany maj±cych wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy; w takim przypadku przesuniêcie terminu realizacji zamówienia wynie¶æ powinno tyle dni ile trwa opó¼nienie spowodowane powy¿szymi okoliczno¶ciami,
c) wyst±pienia okoliczno¶ci powoduj±cych konieczno¶æ przeprowadzenia prac saperskich, archeologicznych lub innych przeszkód uniemo¿liwiaj±cych lub utrudniaj±cych prowadzenie robót, ujawnienie niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych instalacji; w takim przypadku przesuniêcie terminu realizacji zamówienia wynie¶æ powinno tyle dni ile trwa opó¼nienie spowodowane powy¿szymi okoliczno¶ciami,
d) przestojów lub opó¼nieñ spowodowanych przez Zamawiaj±cego; w takim przypadku przesuniêcie terminu realizacji zamówienia wynie¶æ powinno tyle dni ile trwa opó¼nienie spowodowane powy¿szymi okoliczno¶ciami,
e) opó¼nienia w przekazaniu placu budowy z winy Zamawiaj±cego, je¿eli opó¼nienie to bêdzie mia³o wp³yw na termin zakoñczenia inwestycji; w takim przypadku przesuniêcie terminu realizacji zamówienia wynie¶æ powinno minimum tyle dni ile trwa³o opó¼nienie w przekazaniu placu budowy,
f) zawieszenia lub wstrzymania robót powsta³ego nie z winy Wykonawcy; w takim przypadku przesuniêcie terminu realizacji zamówienia wynie¶æ powinno tyle dni ile trwa opó¼nienie spowodowane powy¿szymi okoliczno¶ciami,
g) w razie potrzeby wykonania robót dodatkowych niezbêdnych do prawid³owego zakoñczenia przedmiotu umowy; w takim przypadku przesuniêcie terminu realizacji zamówienia wynie¶æ powinno minimum tyle dni ile trwa opó¼nienie spowodowane powy¿szymi okoliczno¶ciami,
h) zaistnienia przyczyn niezale¿nych od dzia³ania Stron, których przy zachowaniu wszelkich nale¿ytych ¶rodków nie mo¿na unikn±æ ani im zapobiec, w szczególno¶ci protesty mieszkañców lub innych osób prawnych i fizycznych; w takim przypadku przesuniêcie terminu realizacji zamówienia wynie¶æ powinno tyle dni ile trwa opó¼nienie spowodowane powy¿szymi okoliczno¶ciami,
2) zmiany wynagrodzenia:
a) w przypadku zmiany stawki VAT,
b) zmiany obowi±zuj±cych przepisów prawa,
c) w przypadku zmian technologicznych korzystnych dla Zamawiaj±cego,
d) w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej ¿e wykonanie czê¶ci zamówienia
nie le¿y w interesie publicznym czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy,
a tak¿e w przypadku rezygnacji przez Zamawiaj±cego z czê¶ci robót i/lub ilo¶ci urz±dzeñ, Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do odliczenia z wynagrodzenia umownego warto¶ci robót niewykonanych oraz warto¶ci niezrealizowanych dostaw i/lub us³ug objêtych przedmiotem umowy a ujêtych w cenie oferty Wykonawcy,
Szczegó³owe informacje znajduj± siê w za³±czniku nr 3 do SWZ § 11 ZMIANA UMOWY
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-08-22 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma Zakupowa https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-22 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-09-20
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. ¦rodki ochrony prawnej okre¶lone w niniejszym dziale przys³uguj± wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, je¿eli ma lub mia³ interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniós³ lub mo¿e ponie¶æ szkodê w wyniku naruszenia przez zamawiaj±cego przepisów ustawy Pzp.2. ¦rodki ochrony prawnej wobec og³oszenia wszczynaj±cego postêpowanie o udzielenie zamówienia lub og³oszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przys³uguj± równie¿ organizacjom wpisanym na listê, o której mowa w art. 469 pkt 15 ustawy Pzp oraz Rzecznikowi Ma³ych i ¦rednich Przedsiêbiorców.
3. Odwo³anie przys³uguje na:
1) niezgodn± z przepisami ustawy czynno¶æ Zamawiaj±cego, podjêt± w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy,
2) zaniechanie czynno¶ci w postêpowaniu o udzielenie zamówienia do której zamawiaj±cy by³ obowi±zany na podstawie ustawy.
4. Odwo³anie wnosi siê do Prezesa Izby. Odwo³uj±cy przekazuje kopiê odwo³ania zamawiaj±cemu przed up³ywem terminu do wniesienia odwo³ania w taki sposób, aby móg³ on zapoznaæ siê z jego tre¶ci± przed up³ywem tego terminu.
5. Odwo³anie wobec tre¶ci og³oszenia lub tre¶ci SWZ wnosi siê w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych lub tre¶ci SWZ na stronie internetowej.
6. Odwo³anie wnosi siê w terminie:
1) 5 dni od dnia przekazania informacji o czynno¶ci zamawiaj±cego stanowi±cej podstawê jego wniesienia, je¿eli informacja zosta³a przekazana przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej,
2) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynno¶ci zamawiaj±cego stanowi±cej podstawê jego wniesienia, je¿eli informacja zosta³a przekazana w sposób inny ni¿ okre¶lony w pkt 1.
7. Odwo³anie w przypadkach innych ni¿ okre¶lone w pkt 5 i 6 wnosi siê w terminie 5 dni od dnia, w którym powziêto lub przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci mo¿na by³o powzi±æ wiadomo¶æ o okoliczno¶ciach stanowi±cych podstawê jego wniesienia.
8. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp, stronom oraz uczestnikom postêpowania odwo³awczego przys³uguje skarga do s±du.
9. W postêpowaniu tocz±cym siê wskutek wniesienia skargi stosuje siê odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. - Kodeks postêpowania cywilnego o apelacji, je¿eli przepisy niniejszego rozdzia³u nie stanowi± inaczej.
10. Skargê wnosi siê do S±du Okrêgowego w Warszawie - s±du zamówieñ publicznych, zwanego dalej "s±dem zamówieñ publicznych".
11. Skargê wnosi siê za po¶rednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia dorêczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp, przesy³aj±c jednocze¶nie jej odpis przeciwnikowi skargi. Z³o¿enie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego
w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem.
12. Prezes Izby przekazuje skargê wraz z aktami postêpowania odwo³awczego do s±du zamówieñ publicznych w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania.
13. Zamawiaj±cy przesy³a niezw³ocznie, nie pó¼niej ni¿ w terminie 2 dni od dnia otrzymania, kopiê odwo³ania innym wykonawcom uczestnicz±cym w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, a je¿eli odwo³anie dotyczy tre¶ci og³oszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, zamieszcza j± równie¿ na stronie internetowej, na której jest zamieszczone og³oszenie o zamówieniu lub s± udostêpniane dokumenty zamówienia, wzywaj±c wykonawców do przyst±pienia do postêpowania odwo³awczego.
14. Wykonawca mo¿e zg³osiæ przyst±pienie do postêpowania odwo³awczego w terminie 3 dni od dnia otrzymania kopii odwo³ania, wskazuj±c stronê, do której przystêpuje, i interes w uzyskaniu rozstrzygniêcia na korzy¶æ strony, do której przystêpuje.
Szczegó³owe informacje dotycz±ce ¶rodków ochrony prawnej okre¶lone s± w Dziale IX „¦rodki ochrony prawnej” ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Dostawa klipsów naczyniowych wraz z utworzeniem depozytu wraz z udostêpnieniem instrumentarium
- Przebudowa monitoringu na terenie rzecznego przej¶cia granicznego Rudawka - Lesnaja
- Przygotowanie i realizacja szkoleñ i warsztatów dla kadry dydaktycznej Uniwersytetu Medycznego Bia³ymstoku, w podziale na 3 czê¶ci.
- Zakup i dostawa do siedziby Zamawiaj±cego dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Oddzia³u Terenowego KOWR w Bia³ymstoku
- Wykonanie systemów detekcji wycieków w obiektach ZUS Oddzia³ w Bia³ymstoku (4 czê¶ci)
- Obs³uga platformy "Koszyk Us³ug Spo³ecznych"
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont i budowa chodnika wzd³u¿ ul. Skrajnej, ul. Ogiñskiego oraz ul. Malczewskiego oraz dostosowanie chodnika wzd³u¿ ul. Skrajnej wraz z przebudow± przystanku tramwajowego"
- Remont nawierzchni dróg na terenie gminy Pruchnik
- Wykonanie robót budowlanych w obiekcie IMGW - PIB w Warszawie przy ul. Podle¶nej 61
- Rewitalizacja parku miejskiego w Zawidowie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" przy ul. Ksiêcia Bolka I w Kamiennej Górze
- Budowa Le¶nej Krainy Rekreacji
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.