Ogłoszenie z dnia 2021-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00276392/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
zakup licencji Oracle Data Masking and Subsetting Processor Perpetual wraz ze wsparciem producenta oprogramowania Oracle (Software Update License & Support)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Centrala
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012513262
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 190
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-608
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@krus.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.ezamowienia.krus.gov.pl/krus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
zakup licencji Oracle Data Masking and Subsetting Processor Perpetual wraz ze wsparciem producenta oprogramowania Oracle (Software Update License & Support)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e27bc75-3c7f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00339672
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013736/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Zakup licencji Oracle Security
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00276392/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0000-ZP.261.22.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 406504,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup licencji Oracle Data Masking & Subsetting Pack Processor Perpetual - 12 szt. 2. Ww. licencje oprogramowania zostają zakupione wraz z usługą standardowej asysty technicznej i konserwacji producenta oprogramowania Oracle (Software Update License & Support, dalej jako ATiK), aktywną od dnia udzielenia licencji przez producenta oprogramowania do dnia 31.12.2021r. 3. Udzielone licencje, o których mowa w ust. 1, są licencjami niewyłącznymi i bezterminowymi, udzielonymi/wystawionymi Zamawiającemu, bez możliwości ich wypowiedzenia. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zasady realizacji zamówienia określone zostały w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Rozdział II SWZ. 5. Przedmiot zamówienia został określony wg kodów zawartych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 48611000-4 – Pakiety oprogramowania dla baz danych.
6. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie licencji oprogramowania równoważnego do przedmiotu zamówienia określonego powyżej – dalej jako „rozwiązanie równoważne”. 7. Przez rozwiązanie równoważne do opisanego przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna takie, które realizuje funkcjonalności i posiada cechy poza funkcjonalne wskazane przez Zamawiającego w pkt. V.9. SWZ, możliwe do eksploatacji bez wprowadzania żadnych modyfikacji w infrastrukturze techniczno-systemowej posiadanej przez Zamawiającego. 8. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany przez Wykonawcę dysponującego statusem ORACLE Partner Network z prawem sprzedaży do klientów publicznych - uprawniającym do sprzedaży licencji i usługi ATiK. 9. W przypadku rozwiązania równoważnego Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany przez Wykonawcę posiadającego status autoryzowanego partnera producenta oferowanego rozwiązania równoważnego - uprawniający do sprzedaży licencji i usługi ATiK. 10 Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył dokumenty potwierdzające udzielenie licencji wraz ze wsparciem producenta w terminie do 7 dni licząc od dnia zawarcia umowy, jednak nie później niż do 29.12.2021r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48611000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 478999,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 478999,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 478999,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IN4MATES Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142879108
7.3.3) Ulica: ul. Poznańska nr 16, lok. 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-680
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 478999,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.