Ogłoszenie z dnia 2024-05-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00274188/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-05
- 2024/BZP 00282068/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup ciągnika rolniczego na potrzeby utrzymania czystości, porządku i bezpieczeństwa na terenie Gminy Jaktorów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jaktorów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148259
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 33
1.5.2.) Miejscowość: Jaktorów
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-313
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 46 855-21-88
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@jaktorow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaktorow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4eceafb4-f269-11ee-ac52-ee29f86ffd4f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup ciągnika rolniczego na potrzeby utrzymania czystości, porządku i bezpieczeństwa na terenie Gminy Jaktorów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4eceafb4-f269-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00339674
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030188/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup ciągnika rolniczego na potrzeby utrzymania czystości, porządku i bezpieczeństwa na terenie Gminy Jaktorów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00274188
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest : Zakup ciągnika rolniczego na potrzeby utrzymania czystości, porządku i bezpieczeństwa na terenie Gminy Jaktorów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków dostawy zawarty jest w Załączniku nr 3 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz w Załącznik nr 4 do SWZ – Projekt umowy.
1) przedstawione w załączniku nr 3 do SWZ parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. W przypadku wystąpienia nazw własnych lub handlowych należy rozumieć, że dopuszcza się sprzęt i urządzenia o takich samych lub równoważnych właściwościach i parametrach lecz nie gorszych niż określone w Opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaproponowania sprzętu lub urządzenia równoważnego wymaga się, aby odpowiadał on pod względem parametrów, jakości, trwałości i funkcjonalności wymaganiom Zamawiającego. Wykazanie, że zaproponowany sprzęt jest równoważny leży po stronie Wykonawcy.
2) dostarczony ciągnik musi być fabrycznie nowy (wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 r.) oraz wolny od wad fizycznych i prawnych oraz posiadać wymagany przez Zamawiającego pakiet usług gwarancyjnych.
3) Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia w zakresie obsługi ciągnika pracowników wskazanych przez Zamawiającego,
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216480,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235323,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216480,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Rolmech Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5670003718
7.3.3) Ulica: ul. Pułtuska 41B
7.3.4) Miejscowość: Płońsk
7.3.5) Kod pocztowy: 09-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "ROLMECH" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "ROLMECH" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 216480,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI JAKTORÓW
- Konserwacja stacji uzdatniania wody w m. Bieganów oraz w m. Kozery Nowe w Gminie Jaktorów.
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków do Przedszkola oraz Szkoły Podstawowej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Jaktorowie w roku 2025, w dniach w których pracuje przedszkole oraz szkoła.
- Transport i opieka w czasie przewozu uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych w 2025 roku
więcej: przetargi JAKTORÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa ciągnika wraz z kosiarką wysięgnikową do zakrzaczeń
- Dostawa ciągnika rolniczego przystosowanego do NAUKI JAZDY
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni zawodowych do Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej - ciągnika rolniczego z ładowaczem czołowym
- "Zakup ciągnika komunalnego z osprzętem"
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO CIĄGNIKA Z OSPRZĘTEM PŁUG ODŚNIEŻNY/POSYPYWARKA
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika wraz z osprzętem
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.