Ogłoszenie z dnia 2023-08-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00211580/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-11
- 2023/BZP 00318435/01 - Wynik z dnia 2023-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych dla WFOŚiGW w Warszawie oraz w ramach Doradztwa Energetycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142148155
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 5/7
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-893
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 5044 100
1.5.8.) Numer faksu: 2 5044 139
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@wfosigw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wfosigw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
inny zamawiający
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych dla WFOŚiGW w Warszawie oraz w ramach Doradztwa Energetycznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c24bb98-efe6-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00339717
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00327625/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup, wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych dla WFOŚiGW w Warszawie oraz w ramach Doradztwa Energetycznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego oraz przedsiębiorstw w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE" realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko - zgodnie z osią priorytetową I, Poddziałanie 1.3.3 ”Zmniejszenie emisyjności gospodarki.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00211580
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-6/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 54257,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych, zwanych dalej „Artykułami”:• Bawełniany worek – 400 szt.,
• Ceramiczny kubek z przykrywką – 500 szt.,
• Notatnik A5 spiralowany – 500 szt.,
• Koło fortuny na statywie – 6 szt.,
• Torba bawełniana – 400 szt.
Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zamówienia określony został w załączniku nr 1 do wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 29561,56 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis części 2A zamówienia:1) Przedmiotem zamówienia jest zakup, wykonanie, wydruk i dostawa 7 szt. roll-upów w ramach Doradztwa Energetycznego;
2) Opis przedmiotu zamówienia dla części 2A zamówienia określony został w załączniku nr 1 do wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
Przedmiot zamówienia w części 2A realizowany jest w ramach Projektu pn. „Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego oraz przedsiębiorstw w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE” finansowanego przez Unię Europejską z działania 1.3 .
Opis części 2B zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup, wykonanie, wydruk i dostawa 10 szt. roll-upów dla WFOŚiGW w Warszawie;
2) Opis przedmiotu zamówienia dla części 2B zamówienia określony został w załączniku nr 1 do wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 5967,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych w postaci czekoladek/pralinek dla WFOŚiGW w Warszawie.2. Zamawiana liczba zestawów z czekoladkami/pralinkami: 450 szt.
3. Opis przedmiotu zamówienia dla części 3 zamówienia określony został w załączniku nr 1 do wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
15842000-2 - Czekolada i wyroby cukiernicze
4.5.5.) Wartość części: 18729,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 22.06.2023 r. Zamawiający w niniejszym postępowaniu - część 1 zamówienia dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawcy: Agencja Reklamowo Wydawnicza Studio B&W Wojciech Janecki, ul. Podjazdowa 2/31, 41-200 Sosnowiec. Po wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający w dniu 03.07.2023 r. otrzymał od ww. Wykonawcy e-maila z informacją, że ceramiczny kubek z przykrywką opisany w poz. nr 2, w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do umowy, stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ) posiada pojedynczą ściankę, a nie podwójne ścianki. Zamawiający opisał ww. kubek w sposób następujący:
• ceramiczny kubek o podwójnych ściankach z silikonową nakładką do chwytania
• poj. 400 ml
• kolor zewnętrzny: biały
• kolor nakładki i pokrywki: zielony/niebieski/czarny
• Ø 9x12 cm +/-1cm
• nadruk: 4+4 (pełny kolor, dwie strony) na każdym kubku
Po powtórnym przeanalizowaniu opisu kubka Zamawiający przyznał, że popełnił błąd, którego nie da się poprawić, ponieważ ceramiczny kubek z silikonową nakładką do chwytania, o który chodziło Zamawiającemu posiada jedną ściankę. Na rynku dostępny jest ceramiczny kubek
o podwójnych ściankach, ale bez nakładki silikonowej do chwytania, zatem są to dwa różne produkty.
W przedmiotowym postępowaniu - część 1 zamówienia - zasadnym jest dokonanie czynności unieważnienia postępowania, gdyż cel prowadzenia postępowania tj. udzielenia zamówienia zgodnie z założeniami Zamawiającego nie zostanie osiągnięty.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Publicznego Przedszkola w Czudcu w 2025 roku".
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Dostawa materiałów promujących badania ankietowe realizowane na podstawie PBSSP
- Dostawa materiałów promocyjnych - nr sprawy 49/zp/24
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w pierwszym półroczu 2025r.
- Dostawa materiałów promocyjnych oraz odzieży reklamowej dla Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
więcej: Czekolada i wyroby cukiernicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.