eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź"ZSTI.1.2021. Wykonanie usługi szkoleniowej - dla uczestników Projektu "Zawodowy TOP" (uczniów oraz nauczycieli). Zamówienie podzielono na 10 części".



Ogłoszenie z dnia 2021-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„ZSTI.1.2021. Wykonanie usługi szkoleniowej – dla uczestników Projektu „Zawodowy TOP” (uczniów oraz nauczycieli). Zamówienie podzielono na 10 części”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Techniczno-Informatycznych im. Jana Nowaka-Jeziorańskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473059550

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Politechniki 37

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 93-502

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kamil.grzeszczyk@outlook.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zst-i.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl oraz dodatkowo: https://zst-ilodz.bip.wikom.pl/strona/zamowienia-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ZSTI.1.2021. Wykonanie usługi szkoleniowej – dla uczestników Projektu „Zawodowy TOP” (uczniów oraz nauczycieli). Zamówienie podzielono na 10 części”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-947e4241-35c3-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00339720

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00030244/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zamówienie publiczne na usługi społeczne w postaci prowadzenia specjalistycznych zajęć zawodowych współfinansowanych z EFS w ramach projektu RPO WŁ na lata 2014-2020 „Zawodowy top”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Zawodowy Top” nr umowy RPLD.11.03.01-10-0023/19-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00246752/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSTI.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 139200,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 1) Kurs z zakresu programowania i symulowania pracy na obrabiarkach CNC dla uczniów.
1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie edukacyjnej usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia obejmującego zakres merytoryczny: Kurs z zakresu programowania i symulowania pracy na obrabiarkach CNC dla uczniów.
1.2 Celem realizowanego kursu jest doposażenie uczniów w umiejętności programowania i obsługi tokarki i frezarki CNC. Kurs prowadzony będzie w ramach części programowania i symulowania pracy w ramach 2 modułów:
moduł 1 – tokarki, moduł 2 – frezarki.
1.3 Informacje szczegółowe dot. realizowanych kursów:
1. Kurs realizowany na terenie Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych w Łodzi w ramach 2 grup szkoleniowych, po 10 osób w grupie, łącznie kurs realizowany dla 20 uczniów.
2. Czas realizacji kursu dla pojedynczej grupy wynosi 80 godzin, łącznie 160 godzin (1 godz. szkoleniowa = 45 min.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 25600,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Część 2) Kurs praktyczny operatora obrabiarek CNC – 20 indywidulanych kursów dla uczniów.
2.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie edukacyjnej usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia obejmującego zakres merytoryczny: Kurs praktyczny operatora obrabiarek CNC – 20 indywidulanych kursów dla uczniów.
2.2 Celem realizowanego kursu jest kształtowanie umiejętności praktycznej obsługi obrabiarek CNC w warunkach zbliżonych do rzeczywistego środowiska pracy przy użyciu maszyn przemysłowych w zakresie toczenia i frezowania w standardzie systemu sterowania SINUMERIC, FANUC lub równoważnym.
2.3 Informacje szczegółowe dot. realizowanych kursów:
1. Kurs realizowany indywidualnie dla łącznie 20 uczniów.
2. Czas realizacji kursu dla pojedynczej osoby wynosi 10 godzin, łącznie przewidziano realizację 200 godzin (1 godz. szkoleniowa = 45 min.),
tj. 20 indywidualnych kursów 10-godzinnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Część 3) Kurs praktyczny operatora obrabiarek CNC dla nauczycieli.
3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie edukacyjnej usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia obejmującego zakres merytoryczny: Kurs praktyczny operatora obrabiarek CNC dla nauczycieli.
3.2 Celem realizowanego kursu jest kształtowanie umiejętności praktycznej obsługi obrabiarek CNC w warunkach zbliżonych do rzeczywistego środowiska pracy przy użyciu maszyn przemysłowych w zakresie toczenia i frezowania w standardzie systemu sterowania SINUMERIC, FANUC lub równoważnym.
3.3 Informacje szczegółowe dot. realizowanych kursów:
1. Kurs realizowany indywidualnie dla łącznie 2 nauczycieli.
2. Czas realizacji kursu dla pojedynczej osoby wynosi 10 godzin, łącznie przewidziano realizację 20 godzin (1 godz. szkoleniowa = 45 min.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Część 4) Szkolenie doskonalące z zakresu programowania obrabiarek CNC w warunkach przemysłowych dla nauczycieli.
4.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie edukacyjnej usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia obejmującego zakres merytoryczny: Szkolenie doskonalące z zakresu programowania obrabiarek CNC w warunkach przemysłowych dla nauczycieli.
4.2 Celem realizowanego kursu jest kształtowanie umiejętności programowania obrabiarek CNC oraz obsługi narzędzi z zakresu programowania tokarek i frezarek CNC w warunkach przemysłowych przy użyciu maszyn w standardzie systemu sterowania SINUMERIC, FANUC lub równoważnym.
4.3 Informacje szczegółowe dot. realizowanych kursów:
1. Szkolenie doskonalące realizowane indywidualnie dla łącznie 2 nauczycieli.
2. Czas realizacji szkolenia dla pojedynczej osoby wynosi min. 30 godzin, łącznie przewidziano realizację min. 60 godzin szkolenia (1 godz. szkoleniowa = 45 min.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 6400,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5. Część 5) Kurs spawania dla uczniów.
5.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie edukacyjnej usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia obejmującego zakres merytoryczny: Kurs spawania dla uczniów.
5.2 Celem realizowanego kursu jest rozwinięcie umiejętności uczniów w zakresie spawania.
5.3 Informacje szczegółowe dot. realizowanych kursów:
1. Kurs realizowany na terenie Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych w Łodzi w ramach 4 grup, każda grupa szkoleniowa liczyć będzie 2 uczniów, łącznie przeszkolonych zostanie 8 uczniów.
2. Czas realizacji kursu dla pojedynczej grupy wynosi 30 godzin, łącznie 120 godzin (1 godz. szkoleniowa = 45 min.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 9600,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6. Część 6) Kurs „Grafika komputerowa” dla uczniów.
6.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie edukacyjnej usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia obejmującego zakres merytoryczny: Kurs „Grafika komputerowa” dla uczniów.
6.2 Celem realizowanego kursu jest rozwinięcie umiejętności w zakresie grafiki rastrowej i wektorowej u uczniów oraz obsługi i zastosowaniu tabletów graficznych.
6.3 Informacje szczegółowe dot. realizowanych kursów:
1. Kurs realizowany na terenie Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych w Łodzi w ramach 2 grup, każda grupa szkoleniowa liczyć będzie 15 uczniów, łącznie przeszkolonych zostanie 30 uczniów.
2. Czas realizacji kursu dla pojedynczej grupy wynosi 60 godzin, łącznie 120 godzin (1 godz. szkoleniowa=45 min.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

7. Część 7) Kurs „Zarządzanie aplikacjami” dla uczniów.
7.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie edukacyjnej usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia obejmującego zakres merytoryczny: Kurs „Zarządzanie aplikacjami” dla uczniów.
7.2 Celem realizowanego kursu jest zwiększenie kompetencji i umiejętności związanymi z projektowaniem aplikacji internetowej, jej tworzenie oraz umieszczanie w środowisku IT.
7.3 Informacje szczegółowe dot. realizowanych kursów:
1. Kurs realizowany na terenie Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych w Łodzi w ramach 2 grup, każda grupa szkoleniowa liczyć będzie 15 uczniów, łącznie przeszkolonych zostanie 30 uczniów.
2. Czas realizacji kursu dla pojedynczej grupy wynosi 40 godzin, łącznie 80 godzin (1 godz. szkol. = 45 min.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

8. Część 8) Kurs „Elementy multimedialne na stronach internetowych” dla uczniów.
8.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie edukacyjnej usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia obejmującego zakres merytoryczny: Kurs „Elementy multimedialne na stronach internetowych” dla uczniów.
8.2 Celem realizowanego kursu jest zwiększenie kompetencji i umiejętności związanymi ze stosowaniem technik multimedialnych wraz z ich obróbką cyfrową.
8.3 Informacje szczegółowe dot. realizowanych kursów:
1. Kurs realizowany na terenie Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych w Łodzi w ramach 2 grup, każda grupa szkoleniowa liczyć będzie 15 uczniów, łącznie przeszkolonych zostanie 30 uczniów.
2. Czas realizacji kursu dla pojedynczej grupy wynosi 20 godzin, łącznie 40 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 6000,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

9. Część 9) Kurs na uprawnienia elektryczne do 1 kV dla uczniów.
9.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie edukacyjnej usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia obejmującego zakres merytoryczny: Kurs na uprawnienia elektryczne do 1 kV dla uczniów.
9.2 Celem realizowanych kursów jest przygotowanie uczniów do egzaminu na uprawnienia zawodowe dla osób zajmujących się eksploatacją urządzeń elektrycznych, instalacji i sieci.
9.3 Informacje szczegółowe dot. realizowanych kursów:
1. Kurs realizowany na terenie Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych w Łodzi w ramach 4 grup szkoleniowych, łącznie dla 72 uczniów. Podział uczniów na grupy będzie uzgodniony z Wybranym Wykonawcą.
2. Czas realizacji kursu dla pojedynczej grupy wynosi 20 godzin (1 godz. szkoleniowa = 45 min.), łącznie 80 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 14400,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

10. Część 10) Kurs tworzenia stron www w języku HTML dla nauczyciela przedmiotów informatycznych.
10.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie edukacyjnej usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia obejmującego zakres merytoryczny: Kurs tworzenia stron www w języku HTML dla nauczyciela przedmiotów informatycznych.
10.2 Celem realizowanych kursów jest podniesienie kompetencji i umiejętności nauczyciela w zakresie tworzenia stron www w języku HTML.
10.3 Informacje szczegółowe dot. realizowanych kursów:
1. Kurs realizowany dla 1 nauczyciela.
2. Czas realizacji kursu wynosi min. 20 godzin szkoleniowych (1 godz. szkoleniowa = 45 min.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 3200,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „CAD/CAM” Dariusz Wrąbel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7271040038

7.3.3) Ulica: ul. Romanowska 18

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 91-174

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-15

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NoITE s.c. Karol Krysiak, Agata Skowrońska-Kapusta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 101081463

7.3.3) Ulica: ul. Łyżwiarska 40

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 94-124

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-15

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarosław Chęciński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 83042207075

7.3.3) Ulica: Ul. Wyszyńskiego 77/32

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 94-051

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-15

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61920,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Elektryków Polskich Oddział Łódzki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 473266236

7.3.3) Ulica: Plac Komuny Paryskiej 5a

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-007

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.