eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaworznoRemont pomieszczeń w budynku internatu w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Jaworznie przy ul. Wolności 11



Ogłoszenie z dnia 2024-05-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń w budynku internatu w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Jaworznie przy ul. Wolności 11

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZESPÓŁ OBSŁUGI PLACÓWEK OŚWIATOWO-WYCHOWAWCZYCH W JAWORZNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271076830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zacisze Boczna 3

1.5.2.) Miejscowość: Jaworzno

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-600

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 326181803

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: remonty@mzopow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzopow.jaworzno.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-907b18b6-f247-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń w budynku internatu w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Jaworznie przy ul. Wolności 11

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-907b18b6-f247-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00339745

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015166/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 Remont pomieszczeń internatu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Jaworznie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00274484

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OW.VII.29.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1081807,75 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 998094,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku internatu w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Jaworznie przy ulicy Wolności 11.
Remont będzie obejmował wymianę instalacji elektrycznej, remont sanitariatów i pryszniców z wymianą instalacji wod.- kan., wymianę stolarki drzwiowej oraz wymianę ścian i podłóg w salach i komunikacji. Remont nie będzie obejmował zmian konstrukcyjnych.
Wykonanie robót w zakresie:
1) budowlanym:
Prace rozbiórkowe obejmują:
− wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej, wyburzenie ścianek działowych w pomieszczeniach sanitariatów i umywalni zgodnie z projektem, zerwanie istniejących posadzek i wylewek w pomieszczeniach sanitarnych i kuchni, skucie glazury w pomieszczeniach sanitarnych i kuchni na ścianach nie przeznaczonych do wyburzenia, zerwanie istniejącej wykładziny PCV i płytek PCV w pokojach mieszkalnych i w korytarzach, wykucie 1 szt drzwi wewnętrznych stalowych na korytarzu pomiędzy klatką schodową, a korytarzem (do likwidacji).
Prace remontowe obejmują:
− wykonanie nowych ścianek działowych murowanych wydzielających nowe kabiny prysznicowe i pomieszczenia przedsionków w sanitariatach, wykonanie tynków kat III na ścianach, obłożenie ścian płytkami, wykonanie nowych wylewek w pomieszczeniach zgodnie z projektem, naprawa istniejących wylewek po zerwaniu płytek PCV i wykładzin PCV, nie przeznaczonych do rozbiórki, wykonanie nowych posadzek z płytek gresowych antypoślizgowych, wykonanie warstwy wyrównującej polimerowo-cementowej pod wykładziny PCV, ułożenie wykładzin PCV w pomieszczeniach zgodnie z projektem, wykonanie sufitów podwieszanych z płyt g-k zgodnie z projektem, wykonanie zabudowy pionów i podłączeń instalacyjnych płytami GKFI, montaż systemowych kabin w WC, wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach w pomieszczeniach, malowanie emulsyjne i olejne ścian oraz emulsyjne sufitów, malowanie farbą olejną drzwi stalowych przy klatce schodowej.
Przedmiot zamówienia nie obejmuje wyposażenia wykazanego w projekcie architektoniczno – budowlanym.
2) instalacji sanitarnej:
Prace rozbiórkowe obejmują:
- demontaż instalacji wodociągu, demontaż instalacji kanalizacji sanitarnej, demontaż grzejników,
Prace budowlane i instalacyjne obejmują:
- montaż instalacji wody zimnej, montaż instalacji wody ciepłej, montaż nowej instalacji kanalizacyjnej w obrębie remontowanych pomieszczeń, montaż baterii umywalkowych, montaż umywalek, wpustów podłogowych, misek ustępowych, kabiny prysznicowej, montaż nowej instalacji kanalizacyjnej w obrębie remontowanych pomieszczeń, montaż czyszczaka, montaż zaworów termostatycznych i odcinających, montaż regulacji instalacji c.o., montaż izolacji termicznej, montaż wentylatorów i okapu, montaż grzejnika.

3) instalacji elektrycznej:
Prace rozbiórkowe obejmują:
- demontaż wyeksploatowanej instalacji i osprzętu elektrycznego oraz opraw oświetleniowych,
Prace budowlane i instalacyjne obejmują:
- montaż nowej rozdzielnicy elektrycznej głównej TRG, na parterze budynku w pomieszczeniu portierni w części „Internat”, montaż rozdzielnicy elektrycznej obsługującej parter – TB-3, montaż rozdzielnic elektrycznych obsługujących piętro – TB-4, TB-5, wykonanie nowych obwodów do elektrycznych – wlz do rozdzielnic, wpięcie obwodu opraw oświetlenia awaryjnego na parterze i pietrze do rozdzielnic obwodu oświetlenia komunikacji, wpięcie obwodu opraw oświetlenia awaryjnego w piwnicy do istniejącej rozdzielnicy obsługującej piwnice, wyposażenie w urządzenia zabezpieczające ochrony przepięciowej, wyposażenie w urządzenia zabezpieczające różnicowoprądowe i nadprądowe, wyposażenie w urządzenia ochrony przeciwporażeniowej, wykonanie nowej instalacji oświetleniowej na parterze oraz piętrze, montaż opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego, wykonanie pomiarów ochrony przeciwporażeniowych, wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia ogólnego,
- wykonanie przewiertów przez ściany i stropy, wykucie bruzd, ślepych otworów pod osprzęt elektroinstalacyjny, ułożenie przewodów instalacji elektrycznej, wykucie wnęk pod rozdzielnice elektryczne, zaprawianie bruzd i przekuć przez stropy i ściany, ułożenie kabli i przewodów elektrycznych zasilających- N2XH-J, uniepalnionych, osadzenie z mocowaniem rozdzielnic elektrycznych, montaż aparatów elektrycznych w rozdzielnicach: rozłączników izolacyjnych 4 polowych FR 304/100A/40A, ograniczników przepięć, zabezpieczeń różnicowoprądowych typu AC, zabezpieczeń nadprądowych S303, S301, wskaźników kontroli faz, przekaźników bistabilnych, styczników 1 i 3 faz 25A, 230VAC, montaż opraw oświetleniowych, awaryjnych i ewakuacyjnych montaż osprzętu elektrycznego,
- wykonanie pomiarów uziemienia, pomiar rezystancji izolacji obwodów elektrycznych, linii zasilającej i obwodów odpływowych, badanie ciągłości przewodów ochronnych i ochrony przeciwporażeniowej, badanie natężenia oświetlenia ogólnego oraz protokoły z przeprowadzonych badań i pomiarów,
- kontrola jakości materiałów,
- kontrola jakości wykonania robót.
zgodnie z:
1) Projektem zagospodarowania terenu „Remont pomieszczeń w budynku internatu w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ
2) Projektem architektoniczno-budowlany: „Remont pomieszczeń w budynku internatu w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ
3) Projektem techniczny konstrukcji: „Remont pomieszczeń w budynku internatu w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ
4) Projekt techniczny- branża elektryczna: „Remont pomieszczeń w budynku internatu w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym stanowiącym Załącznik Nr 4 do SWZ
5) Projektem techniczny branża sanitarna: „Remont pomieszczeń w budynku internatu w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym stanowiącym Załącznik Nr 5 do SWZ
6) Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych: „Remont pomieszczeń w budynku internatu w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym” – branża budowlana, luty 2024r. stanowiącą Załącznik Nr 6 do SWZ
7) Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych: „Remont pomieszczeń w budynku internatu w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym” – branża sanitarna, luty 2024r. stanowiącą Załącznik Nr 7do SWZ
8) Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych: „Remont pomieszczeń, wymiana instalacji elektrycznej w budynku SOSW, część internatu na parterze i piętrze” – branża elektryczna, luty 2024r.stanowiącą Załącznik Nr 8 do SWZ
2. Zamawiający udostępnia informacyjnie przedmiary robót jako pomoc w sporządzeniu ceny ofertowej przez Wykonawcę.
2.1. Przedmiar robót „Remont pomieszczeń w budynku internatu w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym” – branża budowlana, luty 2024r. stanowiący Załącznik Nr 9 do SWZ
2.2.Przedmiar robót „Remont pomieszczeń w budynku internatu w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym” – branża sanitarna, luty 2024r. stanowiący Załącznik Nr 10 do SWZ
2.3.Przedmiar robót „Remont pomieszczeń, wymiana instalacji elektrycznej w części Internatu SOSW w Jaworznie” – branża elektryczna, luty 2024r. stanowiący Załącznik Nr 11 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1163896,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1586508,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1163896,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JuHaus Dawid Haręzlak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 547093566

7.3.3) Ulica: Daliowa 30

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Białą

7.3.5) Kod pocztowy: 43-316

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1163896,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-06-24 do 2024-08-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.