eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceDostawa mebli dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach



Ogłoszenie z dnia 2024-05-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa mebli dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290727869

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Seminaryjska 12

1.4.2.) Miejscowość: Kielce

1.4.3.) Kod pocztowy: 25-372

1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.4.7.) Numer telefonu: 478022930

1.4.8.) Numer faksu: 478022935

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: michal.nowak@ki.policja.gov.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://swietokrzyska.policja.gov.pl/kie/zamowienia-publiczne/przetargi-pn

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00339764

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-05-27

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00332035

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
Wykaz dokumentów przedmiotowych, składanych wraz z ofertą, potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada określonym wymaganiom:
Zadanie Nr 1 – Dostawy mebli do siedzenia
-Karty katalogowe poszczególnych produktów format (min A-4) zawierająca:
1) zdjęcie/wizualizacja, 2) model, nazwę 3) producenta, 4) wymiary wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia,
-Certyfikat lub Atest potwierdzający zgodność oferowanych krzeseł – sklejka z normą PN-EN 16139 wystawiony przez niezależną jednostkę badawczą (polską bądź innego kraju należącego do Unii Europejskiej),
-Certyfikat lub Atest (Sprawozdanie) potwierdzające zgodność oferowanych krzeseł tapicerowanych z normą PN-EN 16139 wystawiony przez niezależną jednostkę badawczą (polską lub innego kraju należącego do Unii Europejskiej), Certyfikat bezpieczeństwa: EN 16139, EN 1728, EN 1022,
-Certyfikat lub Atest (Sprawozdanie) potwierdzający zgodność oferowanych foteli obrotowych z normą PN-EN 1335:1/:2/:3 wystawiony przez niezależną jednostkę badawczą (polską lub innego kraju należącego do Unii Europejskiej),
-Protokół oceny ergonomicznej Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi lub innej równoważnej jednostki państw należących do Unii Europejskiej dla foteli obrotowych,
Zadanie Nr 2 – Dostawy mebli do siedzenia – fotele dla dyżurnych
-Karty katalogowe poszczególnych produktów format (min A-4) zawierająca:
1) zdjęcie/wizualizacja, 2) model, nazwę 3) producenta.
-Certyfikat lub Atest (Sprawozdanie) potwierdzający zgodność oferowanych foteli obrotowych z normami PN-EN 1335:1/:2, PN-EN 1728:2012/AC:2013, PN-EN 1022:2019, BS 5459-2:2000 wystawionych przez niezależną jednostkę badawczą (polską lub innego kraju należącego do Unii Europejskiej),
Zadanie Nr 3 – Dostawy mebli biurowych
-Karty katalogowe poszczególnych produktów format (min A-4) zawierająca:
1) zdjęcie/wizualizacja, 2) model, nazwę 3) producenta, 4) wymiary wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia,
-Certyfikat lub Atest potwierdzający zgodność oferowanych biurek z normami PN-EN 527-1, PN-EN 527-2, wystawiony przez niezależną jednostkę (polską lub innego kraju Unii Europejskiej),
-Certyfikat lub Atest potwierdzający zgodność oferowanych kontenerów, szaf, szafek
z normami PN-EN 14 073-2 wystawiony przez niezależną jednostkę (polską lub innego kraju Unii Europejskiej),
-Certyfikat lub Atest potwierdzający zgodność blatów oferowanych stołów i biurek z normą PN-EN 14323.
Certyfikaty, atesty, protokoły muszą być aktualne, kompletne, zawierać wszystkie strony oryginału.

Po zmianie:
Wykaz dokumentów przedmiotowych, składanych wraz z ofertą, potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada określonym wymaganiom:
Zadanie Nr 1 – Dostawy mebli do siedzenia
-Karty katalogowe poszczególnych produktów format (min A-4) zawierająca:
1) zdjęcie/wizualizacja, 2) model, nazwę 3) producenta, 4) wymiary wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia,
-Certyfikat lub Atest potwierdzający zgodność oferowanych krzeseł – sklejka z normą PN-EN 16139 wystawiony przez niezależną jednostkę badawczą (polską bądź innego kraju należącego do Unii Europejskiej),
-Certyfikat lub Atest (Sprawozdanie) potwierdzające zgodność oferowanych krzeseł tapicerowanych z normą PN-EN 16139 wystawiony przez niezależną jednostkę badawczą (polską lub innego kraju należącego do Unii Europejskiej), Certyfikat bezpieczeństwa: EN 16139, EN 1728, EN 1022,
-Certyfikat lub Atest (Sprawozdanie) potwierdzający zgodność oferowanych foteli obrotowych z normą PN-EN 1335:1/:2/:3 wystawiony przez niezależną jednostkę badawczą (polską lub innego kraju należącego do Unii Europejskiej),
-Protokół oceny ergonomicznej Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi lub innej równoważnej jednostki państw należących do Unii Europejskiej dla foteli obrotowych,
Zadanie Nr 2 – Dostawy mebli do siedzenia – fotele dla dyżurnych
-Karty katalogowe poszczególnych produktów format (min A-4) zawierająca:
1) zdjęcie/wizualizacja, 2) model, nazwę 3) producenta.
-Certyfikat lub Atest (Sprawozdanie) potwierdzający zgodność oferowanych foteli obrotowych z normami PN-EN 1335:1/:2, PN-EN 1728:2012/AC:2013, PN-EN 1022:2019, BS 5459-2:2000 wystawionych przez niezależną jednostkę badawczą (polską lub innego kraju należącego do Unii Europejskiej),
Zadanie Nr 3 – Dostawy mebli biurowych
-Karty katalogowe poszczególnych produktów format (min A-4) zawierająca:
1) zdjęcie/wizualizacja, 2) model, nazwę 3) producenta, 4) wymiary wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia,
-Certyfikat lub Atest potwierdzający zgodność oferowanych biurek z normami PN-EN 527-1, PN-EN 527-2, wystawiony przez niezależną jednostkę (polską lub innego kraju Unii Europejskiej),
-Certyfikat lub Atest potwierdzający zgodność oferowanych kontenerów, szaf, szafek
z normami PN-EN 14 073-2 wystawiony przez niezależną jednostkę (polską lub innego kraju Unii Europejskiej),
-Certyfikat lub Atest potwierdzający zgodność blatów oferowanych stołów i biurek z normą PN-EN 14322.
Certyfikaty, atesty, protokoły muszą być aktualne, kompletne, zawierać wszystkie strony oryginału

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu

Przed zmianą:
Wykaz dokumentów przedmiotowych, składanych wraz z ofertą, potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada określonym wymaganiom:
Zadanie Nr 1 – Dostawy mebli do siedzenia
-Karty katalogowe poszczególnych produktów format (min A-4) zawierająca:
1) zdjęcie/wizualizacja, 2) model, nazwę 3) producenta, 4) wymiary wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia,
-Certyfikat lub Atest potwierdzający zgodność oferowanych krzeseł – sklejka z normą PN-EN 16139 wystawiony przez niezależną jednostkę badawczą (polską bądź innego kraju należącego do Unii Europejskiej),
-Certyfikat lub Atest (Sprawozdanie) potwierdzające zgodność oferowanych krzeseł tapicerowanych z normą PN-EN 16139 wystawiony przez niezależną jednostkę badawczą (polską lub innego kraju należącego do Unii Europejskiej), Certyfikat bezpieczeństwa: EN 16139, EN 1728, EN 1022,
-Certyfikat lub Atest (Sprawozdanie) potwierdzający zgodność oferowanych foteli obrotowych z normą PN-EN 1335:1/:2/:3 wystawiony przez niezależną jednostkę badawczą (polską lub innego kraju należącego do Unii Europejskiej),
-Protokół oceny ergonomicznej Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi lub innej równoważnej jednostki państw należących do Unii Europejskiej dla foteli obrotowych,
Zadanie Nr 2 – Dostawy mebli do siedzenia – fotele dla dyżurnych
-Karty katalogowe poszczególnych produktów format (min A-4) zawierająca:
1) zdjęcie/wizualizacja, 2) model, nazwę 3) producenta.
-Certyfikat lub Atest (Sprawozdanie) potwierdzający zgodność oferowanych foteli obrotowych z normami PN-EN 1335:1/:2, PN-EN 1728:2012/AC:2013, PN-EN 1022:2019, BS 5459-2:2000 wystawionych przez niezależną jednostkę badawczą (polską lub innego kraju należącego do Unii Europejskiej),
Zadanie Nr 3 – Dostawy mebli biurowych
-Karty katalogowe poszczególnych produktów format (min A-4) zawierająca:
1) zdjęcie/wizualizacja, 2) model, nazwę 3) producenta, 4) wymiary wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia,
-Certyfikat lub Atest potwierdzający zgodność oferowanych biurek z normami PN-EN 527-1, PN-EN 527-2, wystawiony przez niezależną jednostkę (polską lub innego kraju Unii Europejskiej),
-Certyfikat lub Atest potwierdzający zgodność oferowanych kontenerów, szaf, szafek
z normami PN-EN 14 073-2 wystawiony przez niezależną jednostkę (polską lub innego kraju Unii Europejskiej),
-Certyfikat lub Atest potwierdzający zgodność blatów oferowanych stołów i biurek z normą PN-EN 14323.
Certyfikaty, atesty, protokoły muszą być aktualne, kompletne, zawierać wszystkie strony oryginału.

Po zmianie:
Wykaz dokumentów przedmiotowych, składanych wraz z ofertą, potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada określonym wymaganiom:
Zadanie Nr 1 – Dostawy mebli do siedzenia
-Karty katalogowe poszczególnych produktów format (min A-4) zawierająca:
1) zdjęcie/wizualizacja, 2) model, nazwę 3) producenta, 4) wymiary wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia,
-Certyfikat lub Atest potwierdzający zgodność oferowanych krzeseł – sklejka z normą PN-EN 16139 wystawiony przez niezależną jednostkę badawczą (polską bądź innego kraju należącego do Unii Europejskiej),
-Certyfikat lub Atest (Sprawozdanie) potwierdzające zgodność oferowanych krzeseł tapicerowanych z normą PN-EN 16139 wystawiony przez niezależną jednostkę badawczą (polską lub innego kraju należącego do Unii Europejskiej), Certyfikat bezpieczeństwa: EN 16139, EN 1728, EN 1022,
-Certyfikat lub Atest (Sprawozdanie) potwierdzający zgodność oferowanych foteli obrotowych z normą PN-EN 1335:1/:2/:3 wystawiony przez niezależną jednostkę badawczą (polską lub innego kraju należącego do Unii Europejskiej),
-Protokół oceny ergonomicznej Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi lub innej równoważnej jednostki państw należących do Unii Europejskiej dla foteli obrotowych,
Zadanie Nr 2 – Dostawy mebli do siedzenia – fotele dla dyżurnych
-Karty katalogowe poszczególnych produktów format (min A-4) zawierająca:
1) zdjęcie/wizualizacja, 2) model, nazwę 3) producenta.
-Certyfikat lub Atest (Sprawozdanie) potwierdzający zgodność oferowanych foteli obrotowych z normami PN-EN 1335:1/:2, PN-EN 1728:2012/AC:2013, PN-EN 1022:2019, BS 5459-2:2000 wystawionych przez niezależną jednostkę badawczą (polską lub innego kraju należącego do Unii Europejskiej),
Zadanie Nr 3 – Dostawy mebli biurowych
-Karty katalogowe poszczególnych produktów format (min A-4) zawierająca:
1) zdjęcie/wizualizacja, 2) model, nazwę 3) producenta, 4) wymiary wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia,
-Certyfikat lub Atest potwierdzający zgodność oferowanych biurek z normami PN-EN 527-1, PN-EN 527-2, wystawiony przez niezależną jednostkę (polską lub innego kraju Unii Europejskiej),
-Certyfikat lub Atest potwierdzający zgodność oferowanych kontenerów, szaf, szafek
z normami PN-EN 14 073-2 wystawiony przez niezależną jednostkę (polską lub innego kraju Unii Europejskiej),
-Certyfikat lub Atest potwierdzający zgodność blatów oferowanych stołów i biurek z normą PN-EN 14322.
Certyfikaty, atesty, protokoły muszą być aktualne, kompletne, zawierać wszystkie strony oryginału

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-05-29 10:30

Po zmianie:
2024-06-03 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-05-29 11:00

Po zmianie:
2024-06-03 11:00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.