Ogłoszenie z dnia 2024-05-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00332035/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-21
- 2024/BZP 00418853/01 - Wynik z dnia 2024-07-18
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa mebli dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290727869
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Seminaryjska 12
1.4.2.) Miejscowość: Kielce
1.4.3.) Kod pocztowy: 25-372
1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.4.7.) Numer telefonu: 478022930
1.4.8.) Numer faksu: 478022935
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: michal.nowak@ki.policja.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://swietokrzyska.policja.gov.pl/kie/zamowienia-publiczne/przetargi-pn
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00339764
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-05-27
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00332035
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Wykaz dokumentów przedmiotowych, składanych wraz z ofertą, potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada określonym wymaganiom:
Zadanie Nr 1 – Dostawy mebli do siedzenia
-Karty katalogowe poszczególnych produktów format (min A-4) zawierająca:
1) zdjęcie/wizualizacja, 2) model, nazwę 3) producenta, 4) wymiary wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia,
-Certyfikat lub Atest potwierdzający zgodność oferowanych krzeseł – sklejka z normą PN-EN 16139 wystawiony przez niezależną jednostkę badawczą (polską bądź innego kraju należącego do Unii Europejskiej),
-Certyfikat lub Atest (Sprawozdanie) potwierdzające zgodność oferowanych krzeseł tapicerowanych z normą PN-EN 16139 wystawiony przez niezależną jednostkę badawczą (polską lub innego kraju należącego do Unii Europejskiej), Certyfikat bezpieczeństwa: EN 16139, EN 1728, EN 1022,
-Certyfikat lub Atest (Sprawozdanie) potwierdzający zgodność oferowanych foteli obrotowych z normą PN-EN 1335:1/:2/:3 wystawiony przez niezależną jednostkę badawczą (polską lub innego kraju należącego do Unii Europejskiej),
-Protokół oceny ergonomicznej Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi lub innej równoważnej jednostki państw należących do Unii Europejskiej dla foteli obrotowych,
Zadanie Nr 2 – Dostawy mebli do siedzenia – fotele dla dyżurnych
-Karty katalogowe poszczególnych produktów format (min A-4) zawierająca:
1) zdjęcie/wizualizacja, 2) model, nazwę 3) producenta.
-Certyfikat lub Atest (Sprawozdanie) potwierdzający zgodność oferowanych foteli obrotowych z normami PN-EN 1335:1/:2, PN-EN 1728:2012/AC:2013, PN-EN 1022:2019, BS 5459-2:2000 wystawionych przez niezależną jednostkę badawczą (polską lub innego kraju należącego do Unii Europejskiej),
Zadanie Nr 3 – Dostawy mebli biurowych
-Karty katalogowe poszczególnych produktów format (min A-4) zawierająca:
1) zdjęcie/wizualizacja, 2) model, nazwę 3) producenta, 4) wymiary wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia,
-Certyfikat lub Atest potwierdzający zgodność oferowanych biurek z normami PN-EN 527-1, PN-EN 527-2, wystawiony przez niezależną jednostkę (polską lub innego kraju Unii Europejskiej),
-Certyfikat lub Atest potwierdzający zgodność oferowanych kontenerów, szaf, szafek
z normami PN-EN 14 073-2 wystawiony przez niezależną jednostkę (polską lub innego kraju Unii Europejskiej),
-Certyfikat lub Atest potwierdzający zgodność blatów oferowanych stołów i biurek z normą PN-EN 14323.
Certyfikaty, atesty, protokoły muszą być aktualne, kompletne, zawierać wszystkie strony oryginału.
Po zmianie:
Wykaz dokumentów przedmiotowych, składanych wraz z ofertą, potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada określonym wymaganiom:
Zadanie Nr 1 – Dostawy mebli do siedzenia
-Karty katalogowe poszczególnych produktów format (min A-4) zawierająca:
1) zdjęcie/wizualizacja, 2) model, nazwę 3) producenta, 4) wymiary wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia,
-Certyfikat lub Atest potwierdzający zgodność oferowanych krzeseł – sklejka z normą PN-EN 16139 wystawiony przez niezależną jednostkę badawczą (polską bądź innego kraju należącego do Unii Europejskiej),
-Certyfikat lub Atest (Sprawozdanie) potwierdzające zgodność oferowanych krzeseł tapicerowanych z normą PN-EN 16139 wystawiony przez niezależną jednostkę badawczą (polską lub innego kraju należącego do Unii Europejskiej), Certyfikat bezpieczeństwa: EN 16139, EN 1728, EN 1022,
-Certyfikat lub Atest (Sprawozdanie) potwierdzający zgodność oferowanych foteli obrotowych z normą PN-EN 1335:1/:2/:3 wystawiony przez niezależną jednostkę badawczą (polską lub innego kraju należącego do Unii Europejskiej),
-Protokół oceny ergonomicznej Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi lub innej równoważnej jednostki państw należących do Unii Europejskiej dla foteli obrotowych,
Zadanie Nr 2 – Dostawy mebli do siedzenia – fotele dla dyżurnych
-Karty katalogowe poszczególnych produktów format (min A-4) zawierająca:
1) zdjęcie/wizualizacja, 2) model, nazwę 3) producenta.
-Certyfikat lub Atest (Sprawozdanie) potwierdzający zgodność oferowanych foteli obrotowych z normami PN-EN 1335:1/:2, PN-EN 1728:2012/AC:2013, PN-EN 1022:2019, BS 5459-2:2000 wystawionych przez niezależną jednostkę badawczą (polską lub innego kraju należącego do Unii Europejskiej),
Zadanie Nr 3 – Dostawy mebli biurowych
-Karty katalogowe poszczególnych produktów format (min A-4) zawierająca:
1) zdjęcie/wizualizacja, 2) model, nazwę 3) producenta, 4) wymiary wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia,
-Certyfikat lub Atest potwierdzający zgodność oferowanych biurek z normami PN-EN 527-1, PN-EN 527-2, wystawiony przez niezależną jednostkę (polską lub innego kraju Unii Europejskiej),
-Certyfikat lub Atest potwierdzający zgodność oferowanych kontenerów, szaf, szafek
z normami PN-EN 14 073-2 wystawiony przez niezależną jednostkę (polską lub innego kraju Unii Europejskiej),
-Certyfikat lub Atest potwierdzający zgodność blatów oferowanych stołów i biurek z normą PN-EN 14322.
Certyfikaty, atesty, protokoły muszą być aktualne, kompletne, zawierać wszystkie strony oryginału
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
Wykaz dokumentów przedmiotowych, składanych wraz z ofertą, potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada określonym wymaganiom:
Zadanie Nr 1 – Dostawy mebli do siedzenia
-Karty katalogowe poszczególnych produktów format (min A-4) zawierająca:
1) zdjęcie/wizualizacja, 2) model, nazwę 3) producenta, 4) wymiary wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia,
-Certyfikat lub Atest potwierdzający zgodność oferowanych krzeseł – sklejka z normą PN-EN 16139 wystawiony przez niezależną jednostkę badawczą (polską bądź innego kraju należącego do Unii Europejskiej),
-Certyfikat lub Atest (Sprawozdanie) potwierdzające zgodność oferowanych krzeseł tapicerowanych z normą PN-EN 16139 wystawiony przez niezależną jednostkę badawczą (polską lub innego kraju należącego do Unii Europejskiej), Certyfikat bezpieczeństwa: EN 16139, EN 1728, EN 1022,
-Certyfikat lub Atest (Sprawozdanie) potwierdzający zgodność oferowanych foteli obrotowych z normą PN-EN 1335:1/:2/:3 wystawiony przez niezależną jednostkę badawczą (polską lub innego kraju należącego do Unii Europejskiej),
-Protokół oceny ergonomicznej Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi lub innej równoważnej jednostki państw należących do Unii Europejskiej dla foteli obrotowych,
Zadanie Nr 2 – Dostawy mebli do siedzenia – fotele dla dyżurnych
-Karty katalogowe poszczególnych produktów format (min A-4) zawierająca:
1) zdjęcie/wizualizacja, 2) model, nazwę 3) producenta.
-Certyfikat lub Atest (Sprawozdanie) potwierdzający zgodność oferowanych foteli obrotowych z normami PN-EN 1335:1/:2, PN-EN 1728:2012/AC:2013, PN-EN 1022:2019, BS 5459-2:2000 wystawionych przez niezależną jednostkę badawczą (polską lub innego kraju należącego do Unii Europejskiej),
Zadanie Nr 3 – Dostawy mebli biurowych
-Karty katalogowe poszczególnych produktów format (min A-4) zawierająca:
1) zdjęcie/wizualizacja, 2) model, nazwę 3) producenta, 4) wymiary wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia,
-Certyfikat lub Atest potwierdzający zgodność oferowanych biurek z normami PN-EN 527-1, PN-EN 527-2, wystawiony przez niezależną jednostkę (polską lub innego kraju Unii Europejskiej),
-Certyfikat lub Atest potwierdzający zgodność oferowanych kontenerów, szaf, szafek
z normami PN-EN 14 073-2 wystawiony przez niezależną jednostkę (polską lub innego kraju Unii Europejskiej),
-Certyfikat lub Atest potwierdzający zgodność blatów oferowanych stołów i biurek z normą PN-EN 14323.
Certyfikaty, atesty, protokoły muszą być aktualne, kompletne, zawierać wszystkie strony oryginału.
Po zmianie:
Wykaz dokumentów przedmiotowych, składanych wraz z ofertą, potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada określonym wymaganiom:
Zadanie Nr 1 – Dostawy mebli do siedzenia
-Karty katalogowe poszczególnych produktów format (min A-4) zawierająca:
1) zdjęcie/wizualizacja, 2) model, nazwę 3) producenta, 4) wymiary wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia,
-Certyfikat lub Atest potwierdzający zgodność oferowanych krzeseł – sklejka z normą PN-EN 16139 wystawiony przez niezależną jednostkę badawczą (polską bądź innego kraju należącego do Unii Europejskiej),
-Certyfikat lub Atest (Sprawozdanie) potwierdzające zgodność oferowanych krzeseł tapicerowanych z normą PN-EN 16139 wystawiony przez niezależną jednostkę badawczą (polską lub innego kraju należącego do Unii Europejskiej), Certyfikat bezpieczeństwa: EN 16139, EN 1728, EN 1022,
-Certyfikat lub Atest (Sprawozdanie) potwierdzający zgodność oferowanych foteli obrotowych z normą PN-EN 1335:1/:2/:3 wystawiony przez niezależną jednostkę badawczą (polską lub innego kraju należącego do Unii Europejskiej),
-Protokół oceny ergonomicznej Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi lub innej równoważnej jednostki państw należących do Unii Europejskiej dla foteli obrotowych,
Zadanie Nr 2 – Dostawy mebli do siedzenia – fotele dla dyżurnych
-Karty katalogowe poszczególnych produktów format (min A-4) zawierająca:
1) zdjęcie/wizualizacja, 2) model, nazwę 3) producenta.
-Certyfikat lub Atest (Sprawozdanie) potwierdzający zgodność oferowanych foteli obrotowych z normami PN-EN 1335:1/:2, PN-EN 1728:2012/AC:2013, PN-EN 1022:2019, BS 5459-2:2000 wystawionych przez niezależną jednostkę badawczą (polską lub innego kraju należącego do Unii Europejskiej),
Zadanie Nr 3 – Dostawy mebli biurowych
-Karty katalogowe poszczególnych produktów format (min A-4) zawierająca:
1) zdjęcie/wizualizacja, 2) model, nazwę 3) producenta, 4) wymiary wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia,
-Certyfikat lub Atest potwierdzający zgodność oferowanych biurek z normami PN-EN 527-1, PN-EN 527-2, wystawiony przez niezależną jednostkę (polską lub innego kraju Unii Europejskiej),
-Certyfikat lub Atest potwierdzający zgodność oferowanych kontenerów, szaf, szafek
z normami PN-EN 14 073-2 wystawiony przez niezależną jednostkę (polską lub innego kraju Unii Europejskiej),
-Certyfikat lub Atest potwierdzający zgodność blatów oferowanych stołów i biurek z normą PN-EN 14322.
Certyfikaty, atesty, protokoły muszą być aktualne, kompletne, zawierać wszystkie strony oryginału
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-05-29 10:30
Po zmianie:
2024-06-03 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-05-29 11:00
Po zmianie:
2024-06-03 11:00
INNE PRZETARGI Z KIELC
- IZP.2411.271.2024.JM Zakup wraz z dostawą strzykawek sterylnych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- "Kompleksowe utrzymanie powierzchni zielonych Dworca Autobusowego zlokalizowanego przy ul. Czarnowskiej 12 w Kielcach"
- "Ochrona fizyczna osób i dozór mienia Dworca Autobusowego wraz z jego otoczeniem i parkingami zlokalizowanego przy ul. Czarnowskiej 12 w Kielcach"
- Dostawa materiałów dla uczestników projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- "Kompleksowe utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych, utwardzonych terenów zewnętrznych Dworca Autobusowego zlokalizowanego w Kielcach przy ul. Czarnowskiej 12"
- Dostawa samochodów osobowych w wersji nieoznakowanej
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem i ustawieniem mebli dla Ośrodka Adopcyjnego z siedzibą w Lublinie wraz przedstawicielstwami
- Dostawa i montaż nowego, pełnowartościowego, wolnego od wad, wykonanego zgodnie z normami branżowymi mebli i wyposażenia do lokalu przy ul. Bydgoskiej 52 w Toruniu
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi.
- Dostawa ZESTAWU MEBLI do Biura Transferu Technologii Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- ROPS.DO.3321.33.2024 - Dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Województwa Śląskiego w ramach projektu pn.: DI i wsparcie wojewódzkiej pieczy zastępczej
- Dostawa sprzętu i urządzeń, poprawiających ergonomię pracy pracowników ROPS w Toruniu
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.