Ogłoszenie z dnia 2022-09-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00237929/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury wodociągowej w Gminie Sypniewo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sypniewo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668367
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ostrołęcka 27
1.5.2.) Miejscowość: Sypniewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-216
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@sypniewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sypniewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.sypniewo.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury wodociągowej w Gminie Sypniewo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-044df041-fb98-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00339779
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018509/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Modernizacja infrastruktury wodociągowej w Gminie Sypniewo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237929/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2017534,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SIEĆ WODOCIĄGOWA Z PRZYŁĄCZAMI w msc. Stare Glinki, GląckaOdc. HP 23 do HP 33
Odc. W 41 do HP 30
SIEĆ WODOCIĄGOWA Z PRZYŁĄCZAMI w msc. Stare Glinki, Ziemaki
Odc. od istniejącego hydrantu zlokalizowanego na działce nr 75 w msc. Stare Glinki do HP 45
Sieć wodociągowa w msc. Sypniewo ul. Dzieci Polskich
Szczegółowy zakres zadania obejmuje dokumentacja techniczna – sieć wodociągowa – załącznik nr 8 do SWZ
Montaż stacjonarnego agregatu prądotwórczego w SUW Sypniewo
Minimalne dane techniczne agregatu prądotwórczego:
Moc maksymalna ESP [kVA] / [kW] min. 66,0 / 53,0
Moc znamionowa PRP [kVA] / [kW] min. 60,0 / 48,0
Szczegółowy zakres zadania obejmuje OPZ Agregat prądotwórczy – załącznik nr 12 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
31121100-1 - Generatory z silnikami o zapłonie samoczynnym
4.5.5.) Wartość części: 1583624,24 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IIWykonanie instalacji fotowoltaicznej na Stacji Uzdatniania Wody w Sypniewie i Rzechowo Gać
SUW Rzechowo Gać:
Projektowana instalacja fotowoltaiczna będzie przeznaczona do zasilania stacji uzdatniania wody w miejscowości Rzechowo Gać. Zaprojektowano instalację o mocy 27kW. Panele fotowoltaiczne będą zainstalowane na gruncie obok budynku.
SUW Sypniewo:
Projektowana instalacja fotowoltaiczna będzie przeznaczona do zasilania stacji uzdatniania wody w miejscowości Sypniewo. Zaprojektowano instalację o mocy 50kW. Panele fotowoltaiczne będą zainstalowane na gruncie obok budynku.
Szczegółowy zakres zadania obejmuje dokumentacja techniczna – instalacje fotowoltaiczne – załącznik nr 13 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
31155000-7 - Falowniki
4.5.5.) Wartość części: 394362,51 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy zadaniu pn. „Modernizacja infrastruktury wodociągowej w Gminie Sypniewo”Szczegółowy zakres obowiązków Inspektora zawiera Umowa – załącznik nr 7c do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 39547,74 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1388034,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3343042,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1388034,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BASTEM Marcin Bastek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7582262634
7.3.3) Ulica: Nasiadki 22c
7.3.4) Miejscowość: Lelis
7.3.5) Kod pocztowy: 07-402
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1388034,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 354260,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 731160,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 354260,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUNNY SAIL Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252812467
7.3.3) Ulica: Mazowiecka 11/49
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-052
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 354260,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FISANIT Jacek Żebrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7581244999
7.3.3) Ulica: Nowomiejska 11a
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Zakładu Uzdatniania Wody i Oczyszczalni Ścieków
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Budowa dwóch wielorodzinnych budynków mieszkalnych przy ul. Junaków w Jeleniej Górze"
- "Dwa otwarte korty tenisowe".
- "Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Glitajny"
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa, zmiana sposobu użytkowania i termomodernizacja budynku dawnego gimnazjum wraz z łącznikiem i zagospodarowaniem terenu w formule zaprojektuj i wybuduj
- Bieżąca konserwacja i roboty naprawcze fontanny miejskiej "Plac Pod Skrzydłami" przy ul. Grójeckiej 107/109 w Warszawie
więcej: Instalacje słoneczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.