Ogłoszenie z dnia 2022-09-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00211645/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wzrost efektywności energetycznej budynków Szpitala Psychiatrycznego w Toszku w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SP ZOZ Szpital Psychiatryczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293114
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gliwicka 5
1.5.2.) Miejscowość: Toszek
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-180
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 233 41 12 / 32 727 58 00
1.5.8.) Numer faksu: 32 233 43 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@szpitaltoszek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaltoszek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpitaltoszek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wzrost efektywności energetycznej budynków Szpitala Psychiatrycznego w Toszku w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d6216ab-eca5-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00339794
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042119/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wzrost efektywności energetycznej budynków Szpitala Psychiatrycznego w Toszku w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt finansowany ze środków EFRR w ramach RPO Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, dla IV Osi Priorytetowej „Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna”, Działanie 4.3 „Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00211645/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 7/TP/DEG/AS/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3803116,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja sieci ciepłowniczej Modernizacja energetyczna budynków "D", "O' i "M" na terenie Szpitala Psychiatrycznego w Toszku obejmująca:1) Roboty rozbiórkowe i demontażowe - sieć ciepłownicza
Zakres robót obejmuje modernizację sieci ciepłowniczej na odcinku: Kotłownia - Budynek "D" wraz z odgałęzieniem do Budynku "O".:
Odkrycie na całej długości istniejącego kanału ciepłowniczego – 300 metrów bieżących.
Demontaż istniejącej instalacji CO – 300 m (zasilanie i powrót).
Prace przygotowawcze pod montaż urządzeń przyszłej instalacji CO na całej długości.
2) Roboty montażowe - sieć ciepłownicza
Zakres robót obejmuje:
Dostawę i montaż w kanale rur preizolowanych giętkich lub równoważnych, rur PCV wraz z osprzętem instalacyjnym wymaganym do tego typu urządzeń (osprzęt przyłączenia do istniejącej instalacji, trójniki rozdzielające, urządzenia odpowietrzające instalację)
Dostawę i montaż układów pomiarowych do CO (4 układy pomiarowe)
Wykonanie instalacji monitorującej szczelność instalacji
Wykonanie próby szczelności całego rurociągu CO, sprawdzenie szczelności złączy
Wykonanie rozruchu instalacji i odbioru instalacji CO
Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Zakres robót dotyczy modernizacji sieci ciepłowniczej na odcinku: Kotłownia - Budynek "D" wraz z odgałęzieniem do Budynku "O".
3) Roboty ziemne i nawierzchniowe (odtworzenie) - sieć ciepłownicza
Zakres robót obejmuje uporządkowanie terenu, przykrycie kanału, usunięcie odpadów oraz rekultywacja terenu po wykonaniu zadania. Zakres robót dotyczy modernizacji sieci ciepłowniczej na odcinku: Kotłownia - Budynek "D" wraz z odgałęzieniem do Budynku "O".
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 1418216,37 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana stolarki okiennej. Zakres robót obejmuje: Demontaż starych okien wraz z ich utylizacją
Dostawa i montaż nowych okien
Obróbka po montażu (bez malowania)
Dostosowanie istniejących parapetów do nowych okien
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421132-8 - Instalowanie okien
4.5.5.) Wartość części: 2384900,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1507599,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1507599,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1507599,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CIUPKE P.W. Piotr Ciupke
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6311007421
7.3.3) Ulica: Różana 3
7.3.4) Miejscowość: Pilchowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-145
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1507599,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3861462,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3861462,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3861462,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fabryka Okien SPECTRUM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9462285757
7.3.3) Ulica: Ceramiczna 4
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-150
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FABRYKA OKIEN "SPECTRUM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FABRYKA OKIEN "SPECTRUM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3861462,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.